طراحی سایت ساناتک
شنبه 13 آبان 1396
0
در سئوی سایت محتوا اهمیت بیشتری دارد یا بکلینک

اهمیت و اولویت بین محتوا و بکلینک از مواردی است که همیشه بین متخصصان سئو مورد اختلاف بوده و هست. پاسخ قطعی به این سوال واقعا سخت است. به روز رسانی های متعدد الگوریتم موتورهای جستجو و در راس آنها گوگل اوضاع را پیچیده تر کرده است. ولی نظر غالب سئو کاران این است که گوگل به مرور زمان به سمت اهمیت دادن به محتوای با کیفیت پیش می رود. در گذشته بک لینک سازی مهمترین بخش سئوی سایت بود و لی امروزه از اهمیت آن کاسته شده است. همچنین درگذشته بک لینک به هرشکلی ارزشمند بود اما اکنون فقط بک لینک هایی رتبه و سایت را بهتر می کنند که از سایت های مرتبط با موضوع سایت اصلی گرفته شده باشند.

در به روز رسانی های موتورهای جستجو محتوا نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. امروزه گوگل فقط به محتوای با ارزش و باکیفیت امتیاز می دهد و محتوای تقلبی و بی ارزش را شناسایی کرده و حتی مورد جریمه قرار می دهد. تولید محتوای باارزش گوی سبقت را از ساخت بک لینک گرفته و این کار سئو را مشکل تر و تخصصی تر از قبل کرده است. شاید بهترین جمله در این مورد این عبارت معروف باشد:

محتوا پادشاه است. Content Is King (بیل گیتس 1996)

محتوا پادشاه است

تعداد بازدید: 24
مطالب دیگر وبلاگ
ایمیل مارکتینگبهینه سازی تصاویر در سئوی سایتچرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز داردروش های افزایش سرعت لود وب سایتدلایل اصلی شکست استارتاپی از دید 193 استارتاپ شکست خورده
 
@

با عضویت در خبرنامه در جریان آخرین اخبار و مطالب سایت قرار بگیرید