ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
4 دلیل برای استفاده از DIY سازندگان وب سایت

برای فریلنسرها، مهمترین معما این است: نحوه مدیریت مشتری ها بر اساس تخصص هایشان تا به آن ها کمک شود شرکت های خود را رشد دهند. آن ها به وب سایت هایی احتیاج دارند که برای ساخت، نگهداری و برند سازی نیاز به تخصص دارند.

عجیب نیست که بازار خدمات طراحی وب 24 میلیارد دلار است. شرکت های طراحی وب سایت مدیریت پروژه را ارائه می دهند و به تمام پیشرفت هایی که صاحبان کمپانی از آن اجتناب می کنند، رسیدگی می کنند. این شرکت ها برای ایجاد محتوا، و طراحی سایت از چارچوب های پیچیده استفاده می کنند. 

یوری فوکس، رییس و یکی از بنیانگذاران Zoey می گوید: "شرکت ها از وظیفه گسترده و پیچیده مدیریت یک فروشگاه آنلاین اینترنتی یا وب سایت استاتیک خسته شده اند تا به طور فزاینده ای به خدمات طراحی وب تبدیل شوند."

1. ساختن خط پایین

کارآفرینان که در زمینه تجارت الکترونیک سرمایه گذاری می کنند، در بلند خط پایین خود را افزایش می دهند. رویکرد مشارکتی در تصمیم گیری به هر دو طرف اجازه می دهد تا تخصص خود را به عنوان تاثیری بر تفاوت های کوچک در شرکتشان در اختیار داشته باشند.

Foox می گوید: "هزینه های اولیه ابتدایی، در دراز مدت نه تنها صرفه جویی در پول و زمان می کنند، بلکه باعث گسترده شدن شرکت شما می شود."

با هزینه اشتراک ماهانه، کسب و کار ایجاد یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت استاتیک را فراهم می شود و بخش های سخت افزاری و وقت گیر مثل میزبانی، به روز رسانی، امنیت، به روز رسانی نرم افزار همه توسط SaaS مدیریت می شود.

2. افزایش کارایی

بعد از ایجاد یک وب سایت برای مشتری یا خود، صاحبان وب سایت اغلب ناامید می شوند، چون وب سایت آنها نا کارآمد است. آنها نمی توانند تغییرات در طراحی قالب سایت ایجاد کنند، آنها نمی توانند متن و یا لینک ها و منوها را به سادگی تغییر دهند و نمی توانند سرویس های اضافی نظیر برنامه ریزی قرار ملاقات یا گزینه تجارت الکترونیک را بدون هزینه های قابل توجه اضافه کنند.

3. الهام گرفتن از B2C

در دهه گذشته، بیشترین پیشرفت تجارت الکترونیکی در بازار مصرف اتفاق افتاده است. فن آوری ها به سرعت در حال تکمیل این هستند. به عنوان موج بزرگ بعدی رشد تجارت الکترونیک در بازار B2B اتفاق می افتد. این علامت ها به همتایان B2C برای راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تکنولوژی مدرن برای ایجاد تجربیات خریدی که آنها را از رقبا متمایز می کند و به آنها سهم بیشتری از بازار را می دهد، تبدیل می کنند. 

4. ارزیابی آینده

فوکس می گوید: "موج بزرگ رشد بعدی تجارت الکترونیک در بازار B2B است و به منظور استفاده از آن، شرکت ها باید قابلیت های وب سایت DIY را به کار گیرند." برند های B2B در حال تلاش برای ایجاد وب سایت هایی هستند که مشتریانشان از سایت B2C مثل آمازون خرید بسیار کنند."

تعداد بازدید: 1336
2.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification