ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
آیا می توان یک پروژه طراحی سایت را برونسپاری کرد

برونسپاری یکی از روشهای انجام یک پروژه می تواند باشد. شرکت های بزرگی در درنیا هستند که کارشان فقط برونسپاری پروژه های مختلف است. این شرکت ها که عموما از طریق وبسایت یا اپلیکیشن موبایل کار میکنند مانند یک هاب عمل می کنند و افرادی که نیاز به انجام خدمات دارند را به افراد انجام دهنده آن خدمات متصل می کنند و درصدی از مبلغ خدمات  را دریافت می کنند. یکی از بهترین و قدیمی ترین نمونه ها وبسایت elance.com می باشد. در ایران نیز وبسایت پونیشا همین کار را انجام میدهد. بر اساس تجربه ثابت شده است هر پروژه ای را نمی توان برونسپاری کرد. پروژه هایی که در اندازه کوچک باشند و نیاز به پشتیبانی نداشته باشند بهترین گزینه برای برونسپاری هستند. مثل خدمات ترجممه، پروژه های برنامه نویسی در اندازه کوچک نیز می توانند به این روش انجام گیرند.

برونسپاری طراحی سایت

در مورد طراحی سایت برونسپاری معمولا جواب نمیدهد به این دلیل که فرآیند انجام طراحی وبسایت پیچیدگی هایی دارد و نیاز به ارتباط دائمی و مستمر بین طراح سایت و صاحب سایت وجود دارد. همچنین بعد از پایان طراحی سایت نیاز به پشتیبانی سایت ضروری است. اما در سیستم های برونسپاری پشتیبانی معمولا دیده نمی شود. خصوصا اگر طراحی سایت ابعاد بزرگتری داشته باشد به هیچ عنوان امکان برونسپاری وجود نخواهد داشت و پروژه با شکست مواجه خواهد شد. البته ممکن است بتوان قسمتهایی از پروژه مثل ورود اطلاعات را برونسپاری کرد یا خدمات سئوی خارج سایت یا فعالیت در شبکه های اجتماعی که کارهای روتین و مشخص هستند. طراحی لوگوی  وبسایت یا طراحی بنر وبسایت نیز قابل برونسپاری می باشد. هم چنین در طراحی وبسایت های ایده محور برونسپاری این خطر را دارد که ایده وبسایت دزدیده شود.

در وبسایت هایی که امنیت بالایی نیازدارند برونسپاری کار عاقلانه ای نیست. این پروژه ها نیازمند عقد قرارداد با شرکت های شناخته شده و باسابقه ای است که تجربه انجام این قبیل کارها را داشته باشند. در مجموع اگر نیاز به طراحی وب سایت دارید پیشنهاد می شود با یک شرکت معتبر و شناخته شده و با سابقه به صورت مستقیم کار کنید.

تعداد بازدید: 1645
4.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification