ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
اصول استفاده از خبرنامه برای افزایش بازدید سایت

خبرنامه یا newsletter محتوایی است که به صورت ایمیل انبوه ارسال میشود و می تواند جنبه تبلیغاتی، اطلاع رسانی، هشدار و ... داشته باشد.

درمحتوای خبر نامه میتوان از متن  و تصویر استفاده کرد و می توان آنها را به یک صفحه وب لینک کرد. طبیعی است وقتی صاحب ایمیل روی لینک کلیک کند باعث افزایش بازدید آن صفحه و در نهایت کل سایت خواهد شد. در ساخت خبرنامه نکات مهمی وجود دارد که رعایت آنها میتواند شانس کلیک بازدید کننده را افزایش دهد :

نکات افزایش نرخ کلیک در خبرنامه newsletter

افزایش کلیک در خبرنامه

  1. از متن های جذاب و کوتاه همراه با تصاویر مرتبط برای محتوای خبرنامه استفاده کنید .متن های طولانی و شعاری، باعث دلسرد شدن کاربر می شود و به سرعت ایمیل ارسالی شما را پاک خواهد کرد .
  2. جامعه هدف خود را به درستی بشناسید و خبرنامه را به صورت انبوه به آنها ارسال کنید. ارسال یک خبرنامه به کاربری که ارتباطی با موضوع خبرنامه ندارد، یک کار بیهوده خواهد بود. ارسال به 100 کاربر هدف ارزشی به مراتب بالاتر از ارسال ایمیل به 1000 کاربر غیرمرتبط دارد و شانس بازدید سایت را بیشتر خواهد کرد.
  3. حتما در خبرنامه دکمه لغو عضویت را قرار دهید. اگر کاربری به هر دلیلی علاقه ای به دریافت ایمیل های شما نداشت باید بتواند بدون هیچ محدودیتی ایمیل خود را از لیست کاربران خارج کند. طبیعتا باید در بانک اطلاعاتی جدولی برای نگهداری این ایمیل ها در نظر بگیرید . این را در نظر داشته باشید که unsubscribe کردن حق صاحب ایمیل است .
  4. فاصله های زمانی ارسال خبرنامه را منطقی و هوشمندانه برنامه ریزی کنید. ارسال در فاصله های زمانی بسیار کم باعث ناراحتی کاربر میشود و ممکن است درخواست لغو عضویت دهد از طرفی ارسال ایمیل انبوه در فاصله زمانی بسیار طولانی باعث فراموشی کاربر از کسب و کار شما و حس عدم اعتماد او خواهد شد.
  5. در ساخت کد Html و Css خبرنامه دقت کنید که شبیه وب سایت خودتان باشد. ظاهر خبرنامه باید با رنگبندی و قالب وبسایت اصلی هماهنگی داشته باشد تا کاربر با بازکردن ان یاد وبسایت شما بیافتد.
  6. از سیستم های ردگیری و گزارش گیری استفاده کنید تا متوجه شوید چه تعداد و کدام کاربران خبرنامه را بازکرده اند یا روی آن کلیک کرده اند. این به شما در انتخاب کاربران هدف وبسایت کمک زیادی می کند.
  7. برای کاربرانی که خبرنامه رامی خوانند و از طریق لینک ها آن وارد سایت می شوند امتیاز ویژه ای قائل شوید. مثلا اگر فروشگاه اینترنتی دارید کد تخفیف واقعی برای این گروه از کاربران در نظر بگیرید
تعداد بازدید: 1486
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification