ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
افزایش بازدید سایت از طریق لینک های شبکه های اجتماعی

شکی نیست یکی از روش های افزایش بازدید وبسایت فعالیت در شبکه های اجتماعی است. در شبکه های اجتماعی می توان در بخش های مختلف اقدام به گذاشتن لینک وبسایت کرد. یکی از بخش ها معمولا قسمت اطلاعات کاربری یا پروفایل شبکه اجتماعی است. معمولا شبکه های اجتماعی در این بخش امکان درج یک لینک یا چند لینک را می دهند. البته ممکن است این لینک ها مستقیم و follow نباشد ولی به هر حال شاید تعدادی از کاربران با مشاهده لینک روی آن کلیک کنند و باعث افزایش بازدید وبسایت شود. هرچند این لینک ها از نظر سئو ارزش چندانی ندارند.

یکی دیگر از بخش هایی که می توان در شبکه های اجتماعی لینک گذاری کرد پست ها یا محتوایی است که در این برنامه ها بارگزاری می شود. می توان درون متن پست ها لینک یا لینک های مورد نظر را درج کرد. مثلا از کاربر درخواست کرد برای مشاهده اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره فلان موضوع روی لینک کلیک کنید. درج هوشمندانه لینک و ارجاع کاربر به صفحات مختلف وبسایت در شبکه های اجتماعی کمک زیادی به افزایش بازدید وبسایت می کند و از نظر تجاری باعث بهبود برندینگ نیز خواهد شد. به عنوان مثال به جایگاه لینک وبسایت در 3 شبکه اجتماعی گوگل پلاس، فیس بوک و توئیتر در تصاویر دقت کنید:

لینک وبسایت در توییتر

لینک وبسایت در فیس بوک

لینک وبسایت در گوگل پلاس

تعداد بازدید: 1831
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification