ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما رسیدن به موفقیت در زمینه فروش اینترنتی و تبدیل سایت به یک برند معتبر کار بسیار سخت و زمانگیری است. تعداد وب سایتهای فروشگاهی راه اندازی شده در سالیان اخیر بسیار زیاد است اما تعداد کمی از آنها فروش قابل قبولی دارند. عوامل متعددی می تواند منجر به موفقیت یا شکست این قبیل سایت ها شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

عدم انتخاب نام مناسب فروشگاه اینترنتی

نام تجاری یا برند برای موفقیت وبسایت بسیار مهم است. بعضی افراد سعی می کنند نامی مشابه به نام های تجاری شناخته شده  و موفق انتخاب کنند که این کار اصلا درست نیست و تقلیدی کورکورانه و بیهوده محسوب می شود. نام باید منحصر به فرد باشد.

وب سایت فروشگاهی

عدم طراحی درست وب سایتِ فروشگاه اینترنتی

قطعا طراحی و پیاده سازی صحیح وبسایت در موفقیت آن نقش کلیدی دارد. طراحی قالب، کدنویسی سمت سرور و کلاینت، سرعت لود وبسایت، سرعت سرور و عدم وجود باگ و دلایل فنی دیگر نکاتی است که باید رعایت شود.

عدم وجود محتوای با کیفیت

محصولات و مشخصات و تصاویر و اطلاعات فنی آن مهمترین بخش محتوای وب سایت فروشگاهی است. باید تمام اطلاعاتی که می توان در اختیار کاربر قرار داد تا انتخاب او را دقیق تر کند روی وب سایت به شکل صحیح قرار گیرد.

محتوای مناسب وب سایت فروشگاهی

قیمت نامناسب

بازدید کننده هنگامی که حس کند می تواند کالایی را با قیمت کمتر از جایی تهیه کند دلیلی ندارد آن را از وبسایت شما بخرد. لزوم قیمت گذاری مناسب محصولات و در نظر گرفتن کد تخفیف و برگزاری حراج های فصلی می تواند فرو ش وبسایت را بالا ببرد.

سیستم ارسال و توزیع نامناسب در فروشگاه اینترنتی

بعد از ثبت سفارش و خرید محصول نحوه و زمان ارسال محصول به مشتری بسیار مهم است. مشتری انتظار دارد کالای سفارش داده شده را در سریعترین زمان ممکن دریافت کند. تاخیر در رساندن محصول به مشتری و وجود نقص و ایراد در کالای ارسال شده اعتبار وبسایت را از بین می برد.

تعداد بازدید: 1322
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification