ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

استفاده از نیوزوایر (newswire) یکی از روش های موثر تبلیغات و اطلاع رسانی و ایجاد کمپین تبلیغاتی در فضای مجازی است. نیوزوایر مفهومی جدید نیست و از گذشته در زمینه اطلاع رسانی وجود داشته است. همزمان با اینترنتی شدن همه چیز از جمله اطلاع رسانی و رسانه ها،نیوزوایر هم به فضای مجازی آمده است.

نیوزوایر در واقع یک واسطه بین روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها و رسانه ها و خبرگزاری ها می باشد. در گذشته روابط عمومی ها جدیدترین اخبار و اطلاعیه های خود را با فرمت های غیر خبری و غیر حرفه ای (آماتور) در اختیار خبرنگاران و رسانه های خبری قرار می دادند و این باعث می شد بعضی اخبارِ آنها کمتر به چشم بیاید و بازتاب نداشته باشد. نیوزوایر ها متخصص تبدیل اخبار خام به فرمت های جذاب و مورد قبول خبرگزاری ها و رسانه های جمعی هستند و انعکاس خبر را در سطح جامعه افزایش می دهند.

نیوزوایر چیست

نیوزوایر های آنلاین علاوه بر انعکاس خبر در سایت های خبری، می توانند برای بهینه سازی سایت نیز مورد استفاده قرار بگیرند. آنها با تعداد زیادی از سایت های خبری در ارتباط هستند و اخبار و اطلاعیه ها را در آنها پخش می کنند و می توانند لینک وبسایت خبر و اطلاعیه را نیز درج کنند. با اضافه شدن لینک ها، وب سایت شما گزینه بهتری برای موتورهای جستجو خواهد بود و این کار باعث بهبود سئوی سایت می شود، چراکه سایت های خبری معمولا رتبه های خوبی در گوگل دارند و دامنه و صفحات آن Authority بالایی دارد. این موضوع باعث می شود که گوگل با چشم دیگری به سایت شما نگاه کند. در مجموع به این نکته توجه داشته باشید برای طراحی و اجرای یک کمپین موثر و کارآمد باید از ابزارهای گوناگون بهره بگیرید که تولید و استفاده از محتوا و به کارگیری نیوزوایر یکی از این ابزارها می باشد.

به طور کلی میتوان فواید استفاده از نیوزوایر را خصوصا در محیط اینترنت در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. دیده شدن در رسانه های آنلاین تحت وب
  2. تقویت برندینگ
  3. تولید محتوای باارزش به صورت خبری
  4. پیشی گرفتن از رقبا در رقابت رسانه ای
  5. بهبود رتبه سایت با ساخت بکلینک با ارزش

دقت کنید که استفاده از نیوزوایر باید در بازه های زمانی مشخص انجام شود. اینکه چه زمانی از آن استفاده می کنید بستگی به زمینه کسب و کار شما دارد.

تعداد بازدید: 1643
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification