ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
1
نقش وبلاگ در بهینه سازی و طراحی وب

امروزه موتورهای جستجو برای وجود وبلاگ در وبسایت اهمیت زیادی قائل هستند. بعضی وب مسترها وبلاگ سایت را در یک سرویس دهنده بلاگ یا در یک سابدامین به صورت جداگانه می سازند. این نوع وبلاگ ها تاثیر مثبت زیادی در سئو ندارند. آدرس وبلاگ باید دقیقا به صورت "/blog/اسم دامنه " باشد. محتوای وبلاگ بهتر است در بازه زمانی منظم به روز رسانی و افزوده شود.

موضوع وبلاگ و نقش آن در سایت

مطالب وبلاگ می تواند در زمینه کاری سایت با محور موارد زیر باشد.

  • مسائل فنی مربوط به موضوع سایت
  • اخبار حوزه موضوع سایت
  • تکنولوژی های جدید ِ مربوط

برای موتورهای جستجو مهم نیست که قالب وبلاگ طراحی ویژه ای داشته باشد و سرعت بارگزاری بالا اهمیت بیشتری دارد. توصیه می شود پست ها بعد از بارگزاری در سایت، در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شوند تا کاربران بیشتری از محتوای جدید مطلع شوند.

تاثیر وبلاگ در سئو

محتوای وبلاگ و بهینه سازی

وجود وبلاگ با محتوای با کیفیت تاثیری فوق العاده در رتبه سایت در گوگل دارد. علاوه بر این باعث افزایش بازدید سایت شده و کاربران جدید و مشتریان جدید برای شرکت به همراه دارد. وبلاگ باعث برند سازی و افزایش اعتبار شرکت می شود و حس اعتماد و تخصص شرکت را به مشتریان منتقل می کند. وجود فرم درج نظر برای هر صفحه و گذاشتن امتیاز به مطالب نیز مفید است. محتوای وبلاگ باید حتما در زمینه تخصص شرکت و حاوی کلمات کلیدی مورد نظر باشد و از درج مطالب غیر مرتبط در وبلاگ خودداری شود.

 

تعداد بازدید: 1423
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification