ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
4 استراتژی های طراحی که باعث دعوت فوری برای اقدام می شود.

در دنیای امروز، بسیاری از صاحبان کسب و کار از طراحی وب سایت استفاده می کنند. آنها ممکن است از یک سرویس مبتنی بر قالب مانند Wix یا WordPress استفاده کنند تا یک سایت حرفه ای را طراحی کنند و از یکی از طرح های موجود انتخاب کنند. در اغلب موارد، شرکت ها برای سایت خود طراحی ای را انتخاب می کنند که برای به روز رسانی آسان باشد، منطبق با آرم های موجود باشد، رنگ ها و متن ها مناسب باشد را انتخاب می کند. زیرا اگر این انتخابات درست نباشد، ممکن است در طراحی سایت و فروش بالای شما اختلال ایجاد شود.  

 

یکی از این اشتباهات، دعوت به عمل (CTA) است که به راحتی نادیده گرفته می شود. رفع این مشکل به طور بالقوه می تواند باز دید سایت را بهبود بخشد و هزاران دلار در هر ماه به فروش سایت اضافه کند. در اینجا چند مورد است که باید بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که به نتیجه می رسید.

تست کاربر

تجربه کاربر در طراحی بسیار مهم است. مهم است که رویکرد وبسایت شرکتتان از نظر مشتریانی که از آن استفاده می کنند، چیست. این موارد شامل دید مشتریان نسبت به  مشاهده سایت در تلفن همراه، و همچنین کامپیوتر است. همچنین مطمئن شوید که تمام دکمه ها و فرم ها برای دسترسی آن ها مناسب و آسان باشد.  

 

یک نکته مهم از نظر کارشناسان، این است که مراحل مختلفی را که مشتری در تصمیم گیری اجرا می کند را درک کند. وقتی مشتریان ابتدا از سایت شما بازدید می کنند، به احتمال زیاد به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟ در یک سایت تجارت الکترونیک، مشتریان بیشتر علاقه مند به یافتن یک محصول خاص هستند، بنابراین مهم است که هر دو دکمه جستجو و گزینه های مرور مبتنی بر دسته بندی در دسترس و آسان برای استفاده قرار می گیرند.

آیا مشتریان می خواهند محصولات را مقایسه کنند؟ اگر چنین است، سایت شما باید یک ابزار مقایسه آسان برای استفاده در هر منطقه داشته باشد که مشتری آن را جستجو کند. هر گونه عملکرد شما باید به مرحله خاصی از تجربه خرید متمرکز شود.

ارائه آموزش

دلیلی وجود دارد که سایت هایی مانند آمازون موفق می باشند. موارد مهمی مانند "اضافه کردن سبد خرید"، "اضافه کردن لیست دلخواه" و "ورود به سیستم" باعث جذب بازدیدکنندگان برای خرید می شوند. CTA شما باید در هر صفحه به صورت یکپارچه قرار گیرد.

 

Pek Pongpaet، بنیانگذار شرکت طراحی Impossible در San Jose می گوید: "به کاربر بگو که چه کاری باید انجام دهد." بسیار واضح صحبت کنید. دکمه تماس برای انجام کار های کاربر، او را به مسیر بعدی منطقی خود می کند. "

از کنتراست استفاده کن

رنگ ها و قرار دادن آن ها در طراحی وب سایت بسیار مهم هستند، زیرا نظر مشتری احتمالا به عناصر خاصی در یک صفحه جلب می شود. CTA ها به طور قابل توجهی کار می کنند با مقدار زیادی فضای سفید اطراف آنها. اگر دکه تماس در سایت خود دارید، باید رنگی باشد که چشم مشتری را جذب کند و او را مجبور به کلیک کند.

 

طراحان حرفه ای اغلب از کنتراست استفاده می کنند تا طرح های بصری جذابی ایجاد کنند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، کنتراست قرار دادن عناصر به طور چشمگیری (نور در مقابل تاریکی، بزرگ در مقابل اشکال کوچک) برای ایجاد توجه مشتری است. سایت را باید طوری طراحی کنید تا چشم انداز بخش های مختلف آن، همه نظرها را جلب کند یکی از راه های جلب توجه کاربر به سایت داشتن دکمه های مهم با رنگ های مختلف در پس زمینه صفحه است.

 

اجتناب از درهم ریختگی

وب سایت ها می توانند در دام تلاش برای بارگذاری همه چیز در هر صفحه قرار بگیرند. این به راحتی می تواند منجر به یک طراحی پر از کلاهبرداری شود که باعث نگرانی بازدید کنندگان شود. این امر به ویژه در صورتی انجام می شود که کلاهبرداری با چندین تماس ایجاد شود.

Pongpaet می گوید: صفحه های سایت را بیش از حد پیچیده نکنید و فراخوانی های فراوانی را به عمل برسانید. "زیرا این مسئله فقط کاربر را گمراه خواهد کرد. هر صفحه یا صفحات باید یک هدف اولیه داشته باشد و باید یک CTA مربوطه داشته باشد. "

برای هر وب سایت شرکتی، اقدام به خرید مشتری مهم است. امروزه با استفاده از ابزارهای موجود، می توانید تعیین کنید که آیا طراحی شما موفقیت آمیز بوده. علاوه بر تجزیه و تحلیل وب سایت، شما می توانید از مشتریان وفادار خود بپرسید که چه چیزی را درباره سایتتان دوست دارند یا چه چیزی را دوست ندارند. مهم نیست که چطور به آنجا برسید، هدف این است که خواستار اقداماتی باشید که سریع و صحیح بازدیدکنندگان خود را در جایی که میخواهند ببرد.

تعداد بازدید: 885
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification