ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب

فرض کنید شرکتی دارید که در یک زمینه کاری مشغول به فعالیت هستید و اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنید. سایتهای شرکتی معمولا حاوی صفحاتی مثل درباه ما،تماس باما، خدمات، محصولات، همکاران و ... هستند و حداکثر مشخصات، محصولات و یا خدمات خود را در وبسایت قرار می دهند. یک وبسایت شرکتی معمولا بازدید اندکی دارد. حتی اگر وبسایت بهینه سازی هم شود و در کلمات کلیدی زمینه کاری در ردیف های بالای جستجو قرار گیرد بازهم حداکثر مقدار مشخصی بازدیدکننده دارد که فراتر از آن امکان پذیر نیست.

اگر شما بخواهید در زمینه کاری فعالیت شرکت خود یک وبسایت با ایده جذاب و منحصر به فرد راه اندازی کنید بهترین کار چیست؟ اینکه ایده را در وبسایت شرکتی خود پیاده سازی کنید؟ یا با طراحی وبسایت دوم با یک اسم و برند دیگر اقدام به راه اندازی یک سایت مستقل کنید؟

وب سایت دوم

تجربه نشان داده در این مواقع طراحی یک وبسایت مستقل ولی مرتبط با وبسایت شرکتی بهترین راه حل است. وب سایت شرکتی ظرفیت و فضای کافی برای اجرای سناریو های جذاب و مختلف را ندارد. همچنین نام دامنه شرکتی معمولا جذاب نیست ولی می توان با یک وبسایت دوم نامی زیباتر و مخاطب پسندتر انتخاب کرد که معرف زمینه کاری و کلمه کلیدی وبسایت نیز باشد. به علاوه در صفحه نخست وبسایت می توان فقط درباره ایده وبسایت بخش ها و محتویات صفحه را قرارداد.

معمولا وبسایتهای ایده محور تعداد صفحات به مراتب بیشتری نسبت به وبسایت شرکتی و حتی فروشگاهی دارند. حتی می توان تولید محتواو ایجاد صفحه جدید را به عهده کاربران وبسایت گذاشت. وبسایت های دوم به مرور زمان باسیستم عضو گیری دارای یک بانک اطلاعاتی ارزشمند و غنی از افراد مرتبط با آن زمینه کاری می شوند که می توان با آن تبلیغات ایمیلی یا پیامکی برای وبسایت شرکتی انجام داد. طراحی وبسایت دوم مستقل و مرتبط با وبسایت اصلی شرکت باعث  ایجاد اعتبار برند شرکت می شود و به آن اعتبار می دهد. هم چنین برند شرکت را نسبت به سایر رقبا ممتاز و مرجع می کند. اگر ایده ای در سر دارید که در صنف کاری شما تکراری نیست تا کسی آن را انجام نداده است سریعتر اقدام به راه اندازی و طراحی وب سایت دوم کنید.

3.3/5 (4 رای)
طراحی سایت سفارش آنلاینطراحی سایت انبارداریطراحی سایت دانشگاهیطراحی سایت گردشگری و تور مسافرتیطراحی سایت صرافی