ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب

با گسترده تر شدن بستر وب و افزایش سرعت و امنیت، اکثر خریدها جنبه ی اینترنتی به خود گرفته است و بازار خرید و فروش سوار بر قطار پیشرفت در حال مجازی شدن است. از همین رو بسیاری از شرکت ها برای جا نماندن از این قطار به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت ارائه و معرفی محصولات خود افتاده اند.

هدف از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

اگر بخواهیم مزیت وجود فروشگاه اینترنتی را بررسی کنیم، می توان جامعه استفاده کننده از سایت فروشگاه اینترنتی را به دو گروه طبقه بندی کرد.

گروه اولی که از سایت فروشگاهی بهره اساسی می برند، گروه فروشندگان نام دارد که از طریق داشتن سایت فروشگاه اینترنتی تخصصی می توانند بازارها و مشتریان جدید را پیدا کنند. همچنین فروشندگان با بازاریابی اینترنتی که از نظر هزینه ای مقرون به صرفه است، می توانند بزرگترین راه حل برای داشتن یک فروشگاه دائمی و مجازی را ایجاد کنند.

گروه دوم که از این مزیت بهرمند می شوند، گروه خریداران یا همان مشتریان اند که با ارائه سایت فروشگاهی قوی و ایجاد حس اعتماد به آنها، می توان قدرت انتخاب محصول، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر، عدم حضور فیزیکی و خرید بدون اتلاف وقت را برای آنها ایجاد کرد.

انواع طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

با پشتیبانی از سمت طراحی سایت ساناتک می توان نوع سایت فروشگاهی را با توجه به نیاز کارفرما و میزان هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده است انتخاب کرد:

امکانات معمولی طراحی سایت فروشگاهی

  • طراحی اختصاصی با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما
  • رعایت تمامی نکات امنیتی
  • امکان اضافه نمودن محصولات به صورت نامحدود با توجه به نیاز کارفرما
  • امکان گروه بندی محصولات
  • افزودن گالری و ویدئوی هر محصول
  • تعریف مشخصات متفاوت برای هر گروه محصول
  • امکان نظردهی و امتیاز دهی به محصولات توسط کاربران
  • مدیریت مالی فروشگاه
  • مدیریت محصولات
  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه

امکانات پیشرفته طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی که طراحی فروشگاه اینترنتی ساناتک را منحصر به فرد کرده است، وجود امکانات پیشرفته و عدم استفاده از سیستم های کپی که با تلاش شبانه روزی متخصصان ساناتک جمع آوری شده، می باشد.در نتیجه می توان سیستمی  منحصر به فرد که با گذشت زمان به روز رسانی می شود، ارائه داد.

امکانات پیشرفته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی عبارت است از:

  • تجربه ی بالا در طراحی سایت فروشگاهی و اشراف کامل بر روی سیستم برای داشتن سایتی مطابق با خواسته کارفرما
  • مقایسه محصولات
  • جستجوی پیشرفته
  • سبد خرید محصولات
  • سفارش محصولات
  • ثبت فیش بانکی و اطلاعات پرداخت کارت به کارت
  • امکان اتصال به درگاه های واسط مثل زرین پل، پی لاین
  • رعایت کلیه اصول در زمینه بهینه سازی سئو
  • امکان تعیین نمایش دسته بندی ها بصورت هر دو روش جدول و لیست (توسط مشتری) در وبسایت
  • امکان ایجاد بدون محدودیت پارامتر های رنگ، جنس، سایز و تمامی ویژه گی های کاربردی محصولات (که به صورت تخصصی باید استخراج شود)
  • اضافه کردن عنوان برند و آرم هایی از جمله (فروش ویژه، جدید و...) با یک تیک
  • امکان اعلام وضعیت هایی از قبیل: تمام شد، به زودی و توقف تولید بر روی محصول
  • امکان تعیین هزینه ارسال از طریق آیکون وزن و هزینه ارسال (نظر تخصصی از دپارتمان مالی باید دریافت شود)
  • ماژول نظر سنجی مشتریان و آرشیو نظرات
  • ایجاد داشبورد حساب کاربری شامل: سفارشات اخیر، آرشیو فاکتورها، توضیح طریقه استفاده از این ابزار ها برای مشتری
  • امکان انتخاب محصولات مختلف جهت مقایسه و انتخاب
  • ماژول پرداخت بانکی سازگار با شاپرک (اقتصاد نوین- سامان- صادرات- ملی- ملت- پارسان- پاسارگاد و...)
  • ایجاد اعتبار داخلی کاربران (در این حالت در صورت مرجوع شدن کالایی که پرداختش صورت گرفته، مبلغ فوق به اعتبار شخص اضافه شده و حساب او بستانکار می گردد و می تواند در هرزمان به همان میزان خرید نماید)
  • جستجوی سفارشات بر اساس پارامتر هایی مثل: نام- موبایل- تلفن ثابت- شماره سفارش و وضعیت سفارش (بهترین حالت شماره سفارش است)
  • امکان سورت خودکار سفارشات بصورت جدید به قدیم
  • امکان مرجوع کردن به چند دلیل: الف) عدم تطابق عکس با کالا. ب) ایراد فنی و فیزیکی در کالا. ج) مشکل رنگ و سایز محصول. د) عدم تمایل به خرید (پشیمانی از خرید)
  • ارائه کلیه گزارشات همراه با تاریخ، کد کالا، دسته بندی، نام محصول، تعداد خریداری شده، تعداد فروش رفته، باقیمانده و...
  • گزارش ورود و خروج کاربران و مدیران سایت به سیستم (ip شناسه کاربری- زمان ورود و...)
  • طراحی صفحات وبسایت با روشresponsive  یا همان طراحی واکنشی: بدین صورت که فرمت صفحات وب سایت با توجه به device و مرورگر مورد استفاده کاربر، اعم از تبلت- موبایل- رایانه همراه و... و کروم و فایرفاکس و.... به صورت خودکار تغییر شکل و متناسب با device  و مرورگر مورد استفاده کاربر شود
  • وضعیت طراحی به گونه ای user friendly باشد که کاربرانی با حداقل دانش it هم بتوانند با سایت ارتباط برقرار کرده و خرید کنند 

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی

 

3.3/5 (4 رای)
طراحی سایت سفارش آنلاینطراحی سایت انبارداریطراحی سایت دانشگاهیطراحی سایت گردشگری و تور مسافرتیطراحی سایت صرافی