ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
بهینه سازی سایت پترو پالت کاسپین

در حمل و نقل کالاها در ابعاد بزرگ و مسافت های طولانی از پالت های پلاستیکی استفاده می شود.  در گذشته این کار توسط بشکه و بعد پالت های فلزی و چوبی انجام میشد. البته هنوز هم از پالت های چوبی استفاده میشود. اما استفاده از آنها کم کم کنار گذاشته میشود چرا که هم تخریب جنگلها را به دنبال دارد و هم تعداد سفر پالت های پلاستیکی 5 تا 6 برابر نوع چوبی آنهاست علاوه بر آن امکان بازیابی و تولید مجدد پالت های پلاستیکی وجود دارد. پترو پالت کاسپین تنها شرکت تولید کننده  پالت پلاستیکی استاندارد درایران می باشد که محصولات خود را تا سه سال گارانتی می کند.

طراحی سایت و بهینه سازی کامل وب سایت شرکت پترو پالت کاسپین توسط ساناتک انجام گردید و بعد از طراحی سایت، کار بهینه سازی سایت با تمرکز بر روی عبارت "پالت پلاستیکی" ادامه یافت. هم اکنون بهینه سازی  کلمات کلیدی دیگری هم چون " خرید پالت پلاستیکی" و "فروش پالت پلاستیکی" "پالت پلاستیکی دست دوم"  در حال انجام است.

4.3/5 (4 رای)
الگوریتم گوگل فرد Google Fredلینک طعمه یا Link Bait و اهمیت آن در بازدید سایتبهینه سازی سایت در جستجوی صوتیبهینه سازی سایت آرتادربهینه سازی سایت نهال عاطفی