ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
2
پنالتی شدن سایت در گوگل

چک کردن پنالتی شدن سایت در گوگل توسط گوگل پاندا و گوگل پنگوئن برای مدیران سایت اهمیت زیادی دارد و شاید از این طریق بتوانند دلیل افت ناگهانی بازدید سایت خود را متوجه شوند که این مورد یکی از پر اهمیت ترین نکات در بهینه سازی سایت است.

در حالت عادی بعد از اینکه سایت شما پنالایز بشه و از گوگل نمره منفی دریافت بکنه، در ابزار گوگل وبمستر تولز پیامی را مبنی بر اینکه سایت شما اسپم شناخته شده دریافت خواهید کرد. در پیام فوق دلیل اسپم شدن سایت شما مشخص می شود و از شما خواسته میشه که مشکل را برطرف کنید و به گوگل اطلاع دهید.

در پیامی که به گوگل ارسال میکنید باید تمام جزییات را توضیح بدید زیرا این پیام توسط یک شخص بررسی میشه و اگر مشکل سایت شما برطرف شده باشه سایت شما از اسپم لیست خارج میشه.

برای چک کردن اینکه بدانید سایت شما در گوگل پنالتی شده یا اینکه در سندباکس گوگل است از آدرس زیر می توانید استفاده کنید :

http://pixelgroove.com/serp/sandbox_checker/

 

سندباکس گوگل چیست؟

سندباکس گوگل شامل بخشی از سرورهای گوگل میشود که سایت های تازه وارد به آن منتقل می شوند، سایت هایی که در سندباکس قراردارند معمولا رتبه بالایی در نتایج پر رقابت گوگل کسب نمی کنند. زمان عادی برای خروج یک سایت از سندباکس 6 ماه است و اگر سایتی در این مدت از برندینگ مناسب برخوردار شود و یا لینکهای ورودی از سایت های معتبر داشته باشد احتمال اینکه در زمانی کوتاه تر از سندباکس خارج شود وجود خواهد داشت.

گوگل پنالتی

پنالتی یا سند باکس شدن دلایل زیادی میتونه داشته باشه که بعضی از موارد آن :

مطالب کپی در سایت

دریافت لینکهای نامربوط از سایت های دیگر

دریافت لینک از سایتی که خودش اسپم هست و شما خبر ندارید

دریافت لینک ازصفحه ای از سایت که بلاک شده

تولید محتوای بی کیفیت و یا تولید محتوا بوسیله روبات های نرم افزاری

تعداد بازدید: 3028
/5 (0 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification
زمان ثبت
شنبه 19 تیر 1395 13:44
بهرام هاشمی
ببخشید یه سوال داشتم
گذاشتی مطالب کپی پیستی باعث پنالتی شدن سایت میشه؟؟
مدیر سایت:
اگر تعدادش زیاد باشه و لینک منبع رو نزارید بله کلا سعی کنید اگر هم میخواهید چیزی رو کپی کنید حداقل به زبان خودتون جمله ها رو بازنویسی کنید تا گوگل نفهمه