ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت

این که آیا شما یک محصول مبتنی بر خدمات دارید، به احتمال زیاد یک وب سایت دارید یا در مرحله اول طراحی وب سایت قرار دارید. در حالی که من به کارآفرینان می آموزم که چگونه وب سایت DIY را ایجاد کنند، من متوجه شده ام که به محض رسیدن به این مراحل همیشه یک سؤال وجود دارد:

چگونه می توانید از وب سایت خود پس از راه اندازی و طراحی سایت درآمد کسب کنید؟

ممکن است یک سوال آشکار به نظر برسد. با این حال ، من معتقدم که یک وب سایت موفق به دو عنصر بستگی دارد: بصری و استراتژیک.

در حالی که داشتن یک وب سایت بصری جذاب برای هر کارآفرینی بسیار مهم است، اما دانستن چگونگی رشد این کسب و کار به همان اندازه ضروری است.

من قصد دارم چهار مورد مهم را که می توانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید (حتی با کمی ترافیک) برای کمک به تولید درآمد بیشتر در پشتیبانی از شغل آنلاین خود داشته باشید.

  1. پیوندهای وابسته

تبدیل شدن شرکتی که محصولات یا خدمات مورد علاقه کاربران را دارد، یک راه عالی برای افزایش درآمد و ایجاد یک رابطه قابل اعتماد با مخاطبان است. شما نه تنها برای هر خریدی که از مراجعه به مشتری حاصل شود کمیسیون به دست می آورید بلکه با توصیه محصولاتی که به مخاطبان را در رسیدن به نتیجه کمک می کند، اعتبار خود را نیز افزایش می دهید.

یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ این محصولات وابسته  ارائه صفحه " Toolkit" یا " Resource" در وب سایت است. (پت فلین نمونه ای عالی از این مورد است). با این وجود واقعی بودن و افشای ارائه لینک های وابسته به این شرکت بسیار مهم است. مردم صداقت را درک می کنند و اگر توصیه های شما به آنها کمک کند، به احتمال زیاد در آینده بر می گردند و از شما حمایت می کنند.

  1. انتخاب های متوالی

اگر در ازای آدرس ایمیل بازدید کنندگان وب چیزی با ارزش ارائه می دهید، پس در مورد هدف نهایی خود روشن هستید؟

در حالی که وبلاگ نویسی یا انتشار مطالب به صورت مرتب برای مشترکان راهی عالی در افزودن ارزش است، سعی کنید دنباله ای را برنامه ریزی کنید که می تواند منجر به ارتقاء محصول یا خدمات شما در انتهای آن شود. این مورد می تواند به صورت یک چالش باشد (به عنوان مثال ، یک چالش 21 روزه برای کمک به بهبود چیزی یا به دست آوردن نتیجه برای مخاطبان) یا حتی یک سری ویدیوی سه بخشی، که توسط بسیاری از کارآفرینان مانند جف واکر و دیوید سیتمن استفاده می شود.

  1. برگزاری کارگاه های آموزشی

این مورد می تواند کاری کند که مردم برای مدتی به تجارت شما اعتماد کنند. به جای اینکه به سادگی ذکر کنید که چگونه افراد می توانند با شما در وب سایت همکاری کنند یا محصولات شما را خریداری کنند. چرا سعی نمی کنید ابتدا اعتبار خود را تعیین کنید؟

روش های عالی برای انجام این کار می تواند در قالب وبینارها و کارگاه های آنلاین مربوط به تجارتتان باشد. برخی از ابزارهایی که می توانید برای انجام راحت این کار استفاده کنید عبارتند از WebinarJam ، Easy Webinar و WebinarAlly.

  1. تمرکز روی اعداد را متوقف کنید

در حالی که مفهوم ساختن 1000 هوادار واقعی چیز جدیدی نیست، امروز نمی تواند اهمیت بیشتری پیدا کند. ما اغلب می توانیم با تعداد افرادی که از ما پیروی می کنند، گریبان گیر شویم اما همانطور که در مقاله کوین کلی توضیح داده شده است کیفیت همیشه مقدار را دو برابر می کند. نکته اصلی این است که بر ایجاد روابط با مخاطبان خود متمرکز شوید و به طور مداوم برای آن ها ارزش قائل شوید. این طرفداران واقعی پس از آن با زحمت می خواهند شروع به اشتراک گذاری کار و پشتیبانی از شغل خود کنند.

نمونه دیگر کسی که از ایجاد این نوع طرفداران رونق گرفته است شامل نوازنده ویولون dubstep ، Lindsey Stirling است. از سال 2015، وی طبق لیست Forbes از ستاره های برتر جهان یوتیوب  6 میلیون دلار تولید کرده است. او حتی قادر است تورها و آلبوم های خود را بدون کمک یک برچسب ضبط به فروش برساند. در حالی که این کار در YouTube انجام می شود، او هنوز هم به طور مرتب به دنبال کنندگان خود ارزش می دهد. این چیزی است که می توانید در وب سایت خود نیز اعمال کنید.

اینها فقط چند روش برای کمک به شما در تولید درآمد بیشتر از وب سایت تان است ، اما امیدوارم ببینید که چیزهای بیشتری در پشت آن باقی مانده است. فقط با چند ترفند سریع یا لیست محصولات خود به صورت آنلاین، ممکن است در ابتدا کمی زیاده کاری به نظر برسد اما در دراز مدت بازپرداخت آن بسیار بیشتر خواهد بود.

تعداد بازدید: 3764
نویسنده: هانیه سهرابی
5.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجهنرخ تبدیل بهتر با طراحی وب بهتر
ارسال نظر
verification