ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

داشتن یک وب سایت برای تجارت آنلاین ممکن است برای برخی آشکار و راحت به نظر برسد اما بیش از 50 درصد از مشاغل کوچک ایالات متحده هنوز یک وب سایت اساسی و کامل ندارند. برای بسیاری از مشتریان، حضور در وب اولین برداشت آنها از تجارت الکترونیک و طراحی وبسایت است. داشتن و طراحی سایت هایی که نشان می دهد چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، بسیار مهم است.

اگر هنوز اقدام به طراحی وب سایت نکرده اید، این سه ابزار ساده می توانند کمک کنند تا تجارت خود را به صورت آنلاین در قسکن هایی که مشتری ها هستند انجام دهید، بنابراین می توانید کارهایی را که انجام می دهید به بهترین شکل ادامه دهید:

1. کسب و کار خود را آنلاین کنید (Google)

گوگل برای تشویق صاحبان مشاغل کوچک در ایجاد تجارت الکترونیک اقدام به ایجاد فشار در سراسر کشور می کند. این شرکت یک ابزار آنلاین برای طراحی وب سایت ایجاد کرده است و در شهرهایی در سراسر کشور برگزار می کند و آموزش های حضوری و رایگان را برای آن ها ارائه می دهد.

در GYBO.com می توانید یک نام دامنه دلخواه را انتخاب کنید و از بین میزبان قالب ها، یک طرح اصلی برای سایت را انتخاب کنید که گوگل آن را تایید می کند. سپس فقط مطالب را به آن اضافه کنید و بعد از آن سایت شما برای اولین بازدید کننده خود آماده است.

چه کسی باید از آن استفاده کند: صاحبان مشاغل که مهارت برنامه نویسی ندارند و قصد استخدام یک طراح سایت را ندارند. قالب ها برایشان بهترین انتخاب است. با میزبانی سایت از طریق گوکل، شما به دلیل مشکلات سرور کمتر مستعد تجربه های بد هستید.

هزینه ها: Google ابزارهای طراحی سایت را فراهم می کند و وب سایت شما را به مدت یک سال رایگان میزبانی می کند. پس از آن نام دامنه و هاستینگ شما در کل 7 دلار در ماه هزینه بر می دارد.

2. Homestead

Homestead طراحی وب سایت، میزبانی وب و تجزیه و تحلیل های اساسی را با هم در یک قالب ساده و مبتنی بر قالب ارائه می دهد. طراحی وبسایت ها از نظر صنعتی خاص هستند، به این معنا که پس از انتخاب یک طرح  آن را با تصاویر عمومی و محتوای مربوط به صنعت خود را که در آن پخته شده اید همراه کنید. از آنجا می توانید گرافیک های خود را از جمله یک آرم، بارگذاری کنید یا از آن انتخاب کنید. Homestead کتابخانه 250،000 تصویر است.

هنگامی که وب سایت را منتشر می کنید، یک نام دامنه و آدرس ایمیل کسب و کار دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید آمار بازدید کنندگان را پیگیری کنید و هر زمان که بخواهید تغییرات دیگری ایجاد کنید.

چه کسی باید از آن استفاده کند: از آنجا که گزینه های سفارشی سازی محدود است  ممکن است Homestead بهترین کار برای کارآفرینانی باشد که هدف اصلی آنها برای داشتن وب سایت، جذب مشتری در فروشگاه آنلاین خود باشد نه اینکه آنها را فقط آن ها را در سایت نگه دارید.

3. LaunchRock

بر خلاف برخی ابزارهای دیگر، LaunchRock وب سایت کاملی را در اختیار شما قرار نمی دهد. درعوض می تواند به شما در ایجاد صفحه "به زودی راه اندازی می شود" چشم نوازی برای تبلیغ مشاغل آینده تان ایجاد کند. شما می توانید به روزرسانی ها را در صفحه راه اندازی ارسال کنید و آن ها را به راحتی با سایت های مهم رسانه های اجتماعی ادغام کنید. بنابراین می توانید همه افراد را در شبکه خود تا زمان پیشرفتتان حفظ کنید.

همچنین این امکان را به شما می دهد تا جمع آوری آدرس های ایمیل را شروع کرده و ارسال خبرنامه الکترونیکی به مشتریان بالقوه را آغاز کنید.

چه کسی باید از آن استفاده کند: شرکت های نوپا با یک ایده جالب و شغلی تجاری که می خواهند با یک پایگاه کاربری قابل توجهی را راه اندازی کنند و همچنین مشاغل مستقر که می خواهند برای یک محصول یا خدمات جدید ایجاد سایت کنند.

هزینه ها: هیچ هزینه ای برای ایجاد یک صفحه LaunchRock وجود ندارد و همه ویژگی های موجود برای استفاده، رایگان هستند. تیم LaunchRock روی افزونه های حق بیمه پرداخت شده کار می کند.

 

تعداد بازدید: 3669
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجهنرخ تبدیل بهتر با طراحی وب بهتر
ارسال نظر
verification