ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

مراجعه به وب سایتتان برای شما بسیار عالی است، اما اگر این ترافیک تبدیل نشود تقریباً بی فایده است. در این مقاله 20 استراتژی اثبات شده برای تبدیل شدن به اقدام بازدیدکنندگان، بعد از طراحی وب سایت خواه با پر کردن فرم، تحویل آدرس ایمیل آنها یا خرید انجام شود.

  1. تا حد امکان تعداد فیلدهای مختلف را درج کنید

وقتی می خواهید اطلاعات را به صورت ایمیل انتخاب کنید، در حد ضرورت اطلاعات کمتری بخواهید. به طور مثال در استفاده از یک فرم اضافی، تبدیل 11 درصد کاهش می یابد.

  1. ضمانت اضافه کنید

بعد از اتمام طراحی سایت یک سیاست بازپرداخت بدون سؤال در مورد کلیه خریدها درج کنید. این خطر را کاهش می دهد و افزایش فروش معمولاً بیشتر از جبران هر بازده است.

  1. از افعال کنش ملموس استفاده کنید

هنگام آزمایش تماس های مختلف برای اقدام، سعی کنید از زبان اکشن استفاده کنید که بازدید کنندگان را به انجام عملی (مثلا "خرید از شما" یا "صندلی خود را رزرو کنید") ترغیب کنند.

  1. از توصیفات استفاده کنید

توصیفات خطر را کاهش داده و اثبات اجتماعی را ارائه می دهد. از آنها در صفحات فرود محصول و همچنین در صفحه انتخاب خودکار ایمیل استفاده کنید.

  1. مزایای محصول یا خدمات سایت را به صورت واضح بیان کنید

لیست ویژگی های محصول سایت مهم است اما این موضوع مهمتر است که به مشتریان بالقوه بگویید محصول سایت دقیقا چگونه به آنها کمک می کند یا مشکل آنها را حل می کند.

  1. به عناوین دقت کنید

عنوان ها شاید مهمترین عنصر صفحه فرود باشد. طوفان مغزی را بعد از انتخاب قوی ترین مورد داشته باشید.

  1. عناصر تبدیل را بالاترین نقطه نگه دارید

گزینه های انتخابی و سایر عناصر تبدیل را باید بالاتر از برابر نگهدارید تا نتایج بهینه داشته باشند.

  1. برای شخصی سازی برندتان از فیلم استفاده کنید

یک فیلم ساده را در صفحات فرود وارد کنید تا نشان دهید شخصی واقعی در پشت نام تجاری شما وجود دارد.

  1. ایجاد صفحات فرود اختصاصی برای تبلیغات با هر کلیک

اگر از AdWords یا شکل دیگری از تبلیغات PPC استفاده می کنید، حتماً بازدیدکنندگان را به صفحه فرود اختصاصی (نه صفحه اصلی خود) ارسال کنید.

  1. تعداد مشترکین یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را درج کنید.

درست مانند توصیفات، این مورد نیز به جمله اثبات اجتماعی به کاهش ریسک و افزایش تبدیل کمک می کند.

  1. تماس های محکم برای اقدامCTA) ) را در هر بخش از مطالب موجود در سایت بگنجانید

به خوانندگان خود اجازه دهید دقیقاً بدانند شما می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند، خواه با کلیک بر روی یک دکمه، خواه با خواندن یک پست وبلاگ یا پر کردن فرم.

  1. محصولات مرتبط را توصیه کنید

برای نگه داشتن بازدید کنندگان و در سایت، پیوندهایی به محتوای سایت یا محصولات مرتبط داشته باشید.

  1. درج شماره سهام یا همان تعداد باقیمانده

اگر محصولی ملموس دارید، تعداد سهام باقیمانده را با توضیحات محصول خود وارد کنید (به عنوان مثال: "اکنون سفارش دهید، فقط 3 موجودی در انبار باقی مانده").

  1. قسمت های ورودی را اختیاری نگه دارید

شما باید زمینه های بی شماری از اطلاعات را داشته باشید، تا آنجا که ممکن است همه ورودی های فرم را اختیاری کنید تا احتمال اینکه بازدید کنندگان فرم را تکمیل کنند، افزایش یابد. همیشه می توانید بعداً اطلاعات اضافی بخواهید.

  1. تست تغییرات دکمه CTA

دکمه "اکنون بخرید" یا "اکنون سفارش دهید" بسته به اینکه چه چیزی در آن قرار دارد، چه رنگی دارد و چه اندازه باشد ممکن است متفاوت شود. چندین تغییرات را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آنها بهترین عملکرد را دارند.

  1. دقیقاً به بازدید کنندگان بگویید که چه چیزی را بدست می آورند

آنچه را که لازم است بازدید کنندگان درباره محصول تان بدانند ارائه دهید. به طور مثال: ویژگی ها و مزایای آن چیست؟ چه شکلی است؟ کاربردهای احتمالی چیست؟ چه کسی بیشتر از آن سود خواهد برد؟ چگونه تحویل داده می شود؟

  1. یک گزاره ارزش واضح را درج کنید

به خریداران بالقوه بگویید چه ویژگی هایی در محصول شما است. یا چه تفاوت و مزایایی نسبت به محصول های مشابه موجود در بازار دارد؟

  1. از ترکیب رنگهای مختلف در صفحات فرود استفاده کنید

رنگها می توانند چیزهای مختلفی را به افراد مختلف نشان دهند (به عنوان مثال: آبی روشن می تواند آرام بخش باشد، در حالی که قرمز می تواند احساس استرس یا حتی عصبانیت را برانگیزد). انواع پالت را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آنها به نرخ تبدیل بهینه منجر می شوند.

  1. بیانیه حریم خصوصی را در مورد فرمهای انتخابی استفاده کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی شما می تواند تأثیر زیادی در تبدیل سایت داشته باشد.

  1. بازدید کنندگان را هیجان زده کنید

از زبان هیجانی و داستان سرایی شگفت انگیز استفاده کنید تا بازدید کنندگان خود را مشتاق و هیجان زده برای محصول خود قرار دهید.

تعداد بازدید: 3900
نویسنده: هانیه سهرابی
2.0/5 (1 رای)
نحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجهنرخ تبدیل بهتر با طراحی وب بهتر
ارسال نظر
verification