ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

مهم نیست که رقابت بازاریابی شما ساده باشد، افزایش بازدید سایت شما باید به صورت روزانه بالا باشد. هنگامی یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار است، تمایل دارد تا همه متغیرهای مختلف را آزمایش کنند تا نرخ تبدیلشان بهبود یابد. در این قسمت یک لیست از 10 موردی که برای افطایش نرخ تبدیل است را بیان می کنیم:

گزاره های فروش منحصر به فرد (USP) را شناسایی کنید

همه محصولات یا خدمات شما دارای نقاط قوی فروش هستند اما اهمیت بالایی برای مشتریان شما ندارند. تست همه موارد USPs  در تبلیغات، مقایسه نکات برجسته سایت و رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن نرخ بهبود تبدیل می باشد. هنگامی که شما بهترین پیشنهاد برای فروش بالا را پیدا کنید، قادر خواهید بود تا استراتژی ارتباطات خود را به گونه ای تنظیم کنید که مشتری هایتان بیشتر شود.

طراحی صفحه اول سایت

شما می توانید طرح صفحه اول را در دو مرحله جداگانه تست کنید. فاز اول شامل آزمایش چند طرح برای صفحه به منظور پیدا کردن آن که بیشتربرای پیدا کردن علاقه مشتری مورد نظر است. سعی کنید تصاویر صفحات مبتنی بر محتوا را مقایسه کنید.

فاز دوم شامل اعمال تغییراتی در طراحی به منظور تست نسخه های مختلف از صفحه تاثیر گزار وب سایت شما است. شما باید بیشتر تمرکز خود را در همان صفحه تاثیر گزار بگذارید.

صفحه مورد نظر به فعالیت می پردازد

اکثر بازاریابان اول باید تصمیم بگیرند که می خواهند مشتریان در صفحه های سایتشان چه چیزی ببینند ؟ با این حال، بازاریابان هوشمند می خواهند به سوال دیگری نیز پاسخ دهند: که چه مشتریانی می توانند بر روی صفحه من تاثیر بگذارند و سود را به حداکثر برسانند؟

متن صفحه مورد نظر

اطمینان حاصل کنید که موقعیت مکانی متن درست باشد.  کجا می توانید توصیفات را قرار دهید؟ کجا می خواهید مزایا و امکانات خود را تجزیه و تحلیل کنید؟ چه عناوینی در بالای صفحه استفاده کنید تا علاقه بازدیدکنندگان را بالا ببرید؟ استفاده از معیارهای مانند فروش و زمان متوسط در سایت برای ارزیابی عملکرد صفحات شما است.

بازده سرمایه گذاری بر روی تلفن همراه در مقابل دسکتاپ

بازدید تلفن همراه و دسکتاپ با سرعت های متفاوتی قابل مقایسه می باشد.  مقیاس بازدیدی که در هر دستگاه می بینید را با هم مقایسه کنید و پس از آن، تصمیم خود را بگیرید.

منابع بازدید سایت را، بر اساس میزان بازدهی سایت انتخاب کنید

کیفیت هر یک از کانال های بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل کنید و تصمیم بگیرید که ارزش کدام یک از آن ها برای بالا بردن بازده سایت بالا است. پس از آن شما می توانید بودجه خود را به آن کانال اختصاص دهید.

اضافه کردن یک دکمه چت

بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت شما ممکن است ترجیح دهند قبل از رفتن به صفحه تماس یا خرید یک محصول در مورد نظر خود از سایت، با شما صحبت کنند. ایجاد یک قسمت چت آنلاین در سایتتان برای شما هزینه ی چندانی نخواهد داشت اما و یک راه خوب برای بالا بردن بازدید مشتریان از سایت و منوها آن است. 

سفارشی سازی صفحات سایت برای مناطق جغرافیایی خاص

فروش شما از کجا می آید؟ شناسایی مناطق سودآور جغرافیایی و ایجاد صفحات اختصاص داده شده برای آن مناطق (به عنوان مثال، حمل و نقل رایگان در نیویورک به دلیل فروش بالا در آن منطقه)

برگرداندن نظر کاربرانی که از سایت خرید نکرده اند

سرمایه گذاری در کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده اند، مدت زمان کافی در مورد آن صرف کرده اند اما خرید نکرده اند و. آنها احتمالا به خدمات یا محصولات شما علاقه مند هستند، اما ترجیح می دهند ابتدا همه محصولات موجود را مقایسه کنند ایجاد راه هایی برای بازدید بیشتر بازدید کنندگان منصرف شده ی وب سایت و تست پیشنهادات مختلف و  یا پیشنهادات فروش منحصر به فرد برای انگیزش خرید آن ها بسیار خوب است.

فرایند پرداخت

فرایند پرداخی را برای سایت خود انتخاب کنید که سریع  راحت باشد، مشتریان بالقوه را از راضی نگه دارید، فرم های اطلاعات صورتحساب را کوتاه و صفحات پرداخت را یک مرحله ای کنید.

تست بهترین راه برای بهبود بازدید هر سایتی مهم است.  در حالی که روش های متعددی وجود دارد که می توانید آن ها را آزمایش کنید، ده عنصر بالا یک نقطه شروع عالی محسوب می شود. این فرآیند نه آسان و نه سریع است، اما برای سرمایه گذاری و کسب سود بیشتر شما ارزش دارد.

تعداد بازدید: 1508
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification