ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

برای متوجه شدن تغییرات سریع اینترنت، شرکت میزبانی وب به نامWeebly  در سایت خود نشان داده که در 10 سال گذشته، طراحی وب و اینترنت دستخوش چه تغییراتی بوده است.

حال 11 موردی را که درباره اینترنت می دانیم اما فراموش کرده ایم را از طریق وب سایت Weebly، یاد آوری می کنیم:

در سال 2006 MySpace ،وبیشتر از همه مورد استفاده بودند Internet Explorer 

در آن سال ها، بیشتر کاربران برای دسترسی به اینترنت از Internet Explorer استفاده می کردند. جک دورزی اولین رسانه خود را به نام  MySpace به اشتراک گذاشت که در آن زمان پادشاه رسانه های اجتماعی محسوب شدو بیش از 75 میلیون کاربر پیدا کرد.

در سال 2007 شرکت اپل، آی فون را منتشر کرد

در سال 2007، ایده ی تبدیل وبسایت ها به تلفن همراه، با انتشار آیفون که نسل اول اپل بود، وارد بازی شد

بر اساس گزارش مرکز تحقیقات Pew، در سال 2007 زمانBlackberry  تلفن پرطرفداری بود که 36 درصد از آمریکایی ها به آن علاقه داشتند و زمان زیادی را مشغول کار با آن بودنند.

در سال 2008 اصلاحات مربوط به تلفن همراه همچنان ادامه پیدا کرد

در سال 2008، وب توسط گوشی های هوشمند اندروید و آیفون های اپل در دسترس قرار گرفت و صاحبان وب سایت ها متوجه شدند که اگر وب سایت ویژگی تبدیل شدن به تلفن همراه را نیز داشته باشند، بسیار با ارزش می شوند.

در سال 2009 محتوای وب سایت ها به محتوای "در یک نگاه" تبدیل شد

 Weebly در سال 2009 یک وب سایت پرطرفدار داشت.

جنی امیک، مدیر طراحی برندWeebly  می گوید: "یک سایت استاتیک دیگر برای افراد کافی نیست و ممکن است که از آن خسته شده و سایت را ترک کنند

در سال 2009، 69 درصد از ساکنان ایالات متحده برای کسب اطلاعات در مورد رکود اقتصادی، رقابت رسانه های چاپی و تلویزیونی به اینترنت مراجعه کردند. همچنین بیش از 200 میلیون کاربر جدید به فیس بوک اضافه شد.

در سال 2010 نقش عکس ها پررنگ می شود

در سال 2010، رسانه های اجتماعی همچون Pinterest و Instagram که می شود در آن ها عکس ها را به اشتراک گذاشت راه اندازی شد و اهمیت عکسها را به صورت آنلاین نشان داد. کاربران وب همگی به این  برنامه ها علاقه مند شدند، زیرا 35 درصد از بزرگسالان تلفن همراه داشتند و از این برنامه ها استفاده می کردنند.

در سال 2011  قابلیت LTE برای استفاده سریعتر از اینترنت معرفی شد

در سال 2011، LTE قابلیتجهت افزایش سرعت اینترنت راه اندازی شد و به طراحان سایت امکان افزودن جزئیات بیشتری به وب سایت های خود را داد.

در همان سال 2011، گوگل پلاس نیز راه اندازی شد و وبسایت LinkedIn به 100 میلیون کاربر رسید و سهام آن در بورس اوراق بهادار نیویورک عرضه شد.

در سال 2012 فیس بوک معروف شد

در حالی که وبسایت Weebly بین سالهای 2011 تا 2012  دستخوش تغییراتی بود، در همان سال نیز فیس بوک ارائه شد.

در سال 2012، کاربران فیس بوک به1 میلیارد رسید و توانست اینستاگرام را خریداری کند. که طی این قضیه نقش عکس ها باز هم پررنگ شد.

در سال 2013  اینترنت رسما محل نگهداری عکس ها می شود

سال 2013  شروع دوران محبوبیت عکس ها بود. در پی این محبوبیت وب سایت Weebly به طور چشمگیری تغییر یافت تا عناصر بصری و عکاسی برجسته را به ویژگی های خود اضافه کند

در سال 2014, Weebly به نام سایت همه جانبه معرفی شد

در سال 2014 Weebly وب سایت خود را از انواع داستان های عکاسی، تجربه های غواصی، داستانهای گرافیکی و غیره غوطه ور ساخته و امکان بارگزاری تمامی این ها را به سایت خود اضافه کرد .

همچنین در سال 2014، استفاده از وب در دستگاه های تلفن همراه به میزان 25 درصد افزایش پیدا کرد و همینطور فروش تبلت ها 53 درصد افزایش یافت.

در سال 2015 اسکرول و سایت های تعاملی بیشتر شدند

در سال 2015، وب سایت ها شروع به پیشرفت کردند و تعاملی شدند. وبسایت Weebly این روند را دنبال کرد و شامل جذابیت بیشتری شد و بازدیدکنندگان ترغیب کرد تا فعال شوند و مطالب بیشتری در سایت بگذارند.

جایگاه ما در سال 2016

وب سایت Weebly از فیلم های پس زمینه استفاده کرد که در در همان سال بسیار محبوب شد. او از گرافیک متحرک و تایپوگرافی نیز در صفحه اصلی خود استفاده که این کار باعث محبوبیت بالای او شد.

امیک می گوید: "در سال 2007، حدود 350 هزار نفر در صفحه ی ما ثبت نام کردند، در حالی که در سال 2016 این جمعیت به 40 میلیون نفر تبدیل شد."

تعداد بازدید: 893
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification