ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
11 وب سایت برای یافتن مشاغل آزاد و کسب درآمد

این که آیا شما به دنبال راه دیگری برای درآمد هستید یا اینکه به دنبال فرصت های حرفه ای تر برای توسعه یا فقط عاشق آزادی ای هستید که به استقلال ختم شود، شکی نیست که میلیون ها انسان مزایای تجارت حرفه ای را کشف کرده اند. با افزایش روندهایی مانند سبک زندگی عشایری دیجیتال، تعداد منابع آزاد در آنجا نیز افزایش یافته است.

راهنماهای زیادی برای اعتراض به خودتان وجود دارد، اما به عنوان یک فریلنسر، دریافت مبالغی با درآمد بالاتر فقط موضوع ثبت نام در سیستم عامل های معروف نیست. شما باید شاخه هایی داشته باشید، یک نمونه کار عالی از کارهای یا از طراحی سایت گذشته ایجاد کنید و حتی ممکن است خود را از طریق تست هایی که مهارت های شما را نشان می دهد ثابت کنید. در اینجا لیستی از 11 سایت عالی برای یافتن کار به عنوان یک مترجم و یک طراح وبسایت آزاد وجود دارد.

 

Upwork

با بیش از 1.5 میلیون مشتری، Upwork چیزی را برای هر نوع فریلنسر ارائه می دهد. این برنامه هم پروژه های کوتاه مدت و هم بلند مدت، هم ساعت کاری و یا پروژه ای و هم درگیری های سطح متخصص و هم سطح ورود را در خود جای می دهد. صرف نظر از جایی که در حرفه خود قرار دارید، Upwork احتمالاً چیزی برای شما خواهد داشت.

 

Toptal

Toptal با رویکردی متفاوت نسبت به سایر خدمات موجود در این لیست، برای فریلنسرهای فصلی و با استعداد است. عبور از روند غربالگری Toptal به شما امکان دسترسی بی نظیر به پروژه های معنی دار با مشتری های بزرگ (JPMorgan ، Zendesk ، Airbnb و غیره) و جبران خسارت ناعادلانه (بدون رقابت با قیمت کم) می دهد. همچنین می توانید برای جلسات مکرر و رویدادهای فنی به انجمن Toptal بپیوندید.

 

Freelancer

بر خلاف بسیاری از سیستم عامل های دیگر، علاوه بر ارائه میلیون ها پروژه، Freelancer به شما امکان می دهد تا برای اثبات مهارت های خود با سایر فریلنسرها در مسابقات رقابت کنید. اگر به تخصص خود اطمینان دارید، این یک راه عالی برای رقابت،ذ نمایش توانایی های شما و جذب مشتری های بیشتر است.

 

Craigslist

اگرچه بیشتر افراد Craigslist را تنها بستری برای خرید و فروش چیزهای متفرقه می دانند، اما این در واقع منبع خوبی برای مشاغل آزاد است. اگر ترجیح می دهید کارهای محلی را انجام دهید، یا می توانید در شهرهای بزرگ جستجو کنید، اگر می خواهید از راه دور کار کنید، می توانید به راحتی در پیشنهادهای محلی جستجو کنید.

 

Guru

این سایت به شما امکان می دهد تا تجربه کاری گذشته خود را به راحتی به نمایش بگذارید و یک ویژگی روزانه تطبیق شغلی را برای شما فراهم می کند تا مطمئن شوید که هیچ فرصت خوبی را از دست نمی دهید. اتاق کار گورو به شما امکان می دهد تا تمام کارهای خود را به راحتی مدیریت کنید.

 

99designs

یک بستر برای طراحی سایت آزاد، 99designs به شما امکان می دهد تا در مسابقات طراحی وبسایت رقابت کنید و با انتخاب بهترین مشتریها، بازخورد خود را دریافت کنید. این یک روش عالی برای طراح سایت های با استعداد است که می توانند استعدادهای خود را اثبات کنند.

Peopleperhour

این یک پلتفرم عالی است، با تمرکز بر هزینه های آزاد برای پروژه های طراحی وب سایت، اگر شما یک طراح سایت یا یک توسعه دهنده وب یا یک متخصص سئو (seo) و غیره هستید، مطمئناً Peopleperhour ارزش بررسی را دارد.

 

Freelance Writing Gigs

این که آیا شما نویسنده، ویراستار، وبلاگ نویس، طراح وبسایت، ناشر یا هر ترکیبی از آنها باشید، Freelance Writing Gigs گزینه ای عالی برای کارمندان آزاد است که ارتباطی با کلمات دارند.

 

Fiverr

Fiverr سکویی برای انواع افراد خلاق، از جمله نویسندگان، فیلمسازان، تهیه کنندگان، عکاسان و موارد دیگر است. خدمات خود را با قیمت مورد نظر خود لیست کنید و مشاغل نیاز به محتوا با شما ارتباط برقرار کنند. این بسیار ساده است و می تواند بسیار سودآور باشد زیرا شهرت خوبی را ایجاد می کنید.

 

College Recruiter

همانطور که از نام آن مشخص است، استخدام کالج برای دانشجویان دانشگاه یا فارغ التحصیلان جدید است که به دنبال هر نوع شغل آزادی هستند. علاوه بر اینکه منبعی برای کار پاره وقت محسوب می شود، می تواند راهی عالی برای شروع کار خود باشد.

Kolabtree

Kolabtree یک بستر مستقل برای دانشمندان و دانشگاهیان است که به دنبال تحقیق، نوشتن و موارد دیگر هستند. فریلنسرهای دارای مدرک دکترا معمولاً مباحث نوشتن، ویرایش، مشاوره و تجزیه و تحلیل داده ها را پیدا می کنند. پس از برقراری ارتباط مناسب، هزینه های بین فریلنسر و خریدار توافق می شود.

تعداد بازدید: 1132
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification