ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
14 راه بهبود فوری ترافیک وب سایت

به عنوان کارآفرین، اغلب می توانیم احساس کنیم که تمام عرشه هنگام ورود به دنیای دیجیتال و طراحی وب سایت، علیه ما جمع شده است. ممکن است بودجه رقبای بزرگ را نداشته باشیم و همچنین ارتشی برای بازاریابی را نیز نداریم که بتوانند از آنها استفاده کنند. بنابراین چگونه می توان بعد از یک طراحی سایت خوب، یک تجارت کوچک و متوسط را در برابر اختلافات زیاد وارد رقابت بازار کنیم؟ نکات زیر به این هدف کمک می کند.

1. بازاریابی فیس بوک

آیا شما در صنعت B2B یا B2C هستید، فیس بوک یک ابزار تبلیغاتی عالی است. اما آیا می دانید که می توانید مخاطبان بازاریابی را در فیسبوک تنظیم کنید؟ با نصب پیکسل ردیابی فیس بوک در سایت خود می توانید برای مشتریانی که از سایت بازدید کرده اند بازاریابی کنید. این یک روش عالی برای ایجاد ترافیک و بازگشت کاربران به وبلاگ تجاری یا وب سایت است.

2. مخاطبان سفارشی فیس بوک

با ماندن در فیس بوک، می توانید راه دوم را به از لیست ایمیل انجام دهید. شما می توانید به جای استفاده از آن برای انفجار ایمیل برای مشتریان استفاده کنید و هر چند وقت یک بار آن لیست را در فیس بوک بارگذاری کنید و حساب های اجتماعی هر کسی که آدرس ایمیل خود را به آن وصل کرده باشد ضبط کنید. این یک مزیت بزرگ است زیرا به شما این امکان را می دهد تا در دستگاه های تلفن همراه خود با آن دسته از کاربران بازاریابی کنید.

3. بازاریابی توییتر

بازاریابی توییتر تقریباً مشابه بازاریابی فیس بوک است و مانند آن عمل می کند. به سادگی آن را نصب کنید. هم اکنون می توانید بازدید کنندگان سایت های خود را در توییتر هدف قرار دهید. تفاوت اصلی در این است که پیش از شروع تبلیغات دقیق کاربران زیادی پیدا کنید زیرا توییتر به تعداد مخاطبان بیشتری نیاز دارد.

4. مخاطبان سفارشی توییتر

درست مانند فیس بوک، می توانید با بارگذاری ایمیل در توییتر، کاربران توییتر را در دستگاه های تلفن همراه خود هدف قرار دهید. با این حال، اگر شما نمی توانید از طریق بارگذاری ایمیل حداقل 500 کاربر را به مخاطب شخصی خود اضافه کنید، بنابراین حداقل تبلیغ لازم را برای آنها ندارید.

5. کارت های توییتر

کارت های توییتر ابزاری عالی برای هدایت ترافیک به سایت است. این توییتهای بزرگتر هستند که تصاویر را در خود جای می دهند و به شما امکان می دهند دکمه هایی را در توییت ایجاد کنید. آنها به شما امکاناتی مانند تماس مستقیم با اکشن، تصاویر جذاب و حتی عملکردهای ویژه ای از قبیل بارگیری مستقیم به توییت را در اختیار قرار می دهد. توییتهایی که با تصویر می باشد، 18 درصد بیشتر از همتایان متنی آن کلیک می خورد. بنابراین حتما از کارتهای توییتر استفاده کنید.

6. 80 درصد از وقت برای تیتر تبلیغات گذاشته شود

آیا می دانید حداقل 8 نفر از 10 کاربر، فقط عنوان را می خوانند و بقیه آگهی را نمی خوانند؟ در این صورت، باید بیشتر وقت خود را برای تکمیل عنوان بگذرانید تا توجه مخاطبان را جلب کنید و آنها را به سمت سایت خود روانه کنید. آیا شما در Facebook ، LinkedIn ، Twitter تبلیغات را اجرا می کنید یا به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید؟ پس مطمئن شوید که عناوین شما کامل و بی نقص باشد.

7. ایجاد یک لیست از ایمیل

اطمینان حاصل کنید که یک خبرنامه را در وب سایت خود دارید. از ابزاری عالی به نام Drip استفاده کنید. نسب آن رایگان و بسیار آسان است.

8. وبلاگ

وبلاگ نویسی باعث ایجاد ترافیک سایت می شود. ما اخیراً آزمایشی را اجرا کردیم که وبلاگ نویسی را از دو بار در هفته به بیش از 10 پست در هفته افزایش دادیم. نتیجه افزایش 300 درصدی ترافیک در دو ماه بود و این یک اتفاق عالی است. شرکت دیگری به نام Convirza نیز آزمایش مشابه ای را با نتایج حتی بهتر انجام داد. همچنین وبلاگ های خود را در فیس بوک نیز تبلیغ کنید زیرا اثر خوبی دارد.

9. وب سایت را برای سئو بهینه کنید

تلاش برای بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو یک پیشنهاد ضروری در این مرحله است. در عوض، آنچه باید نگران آن باشید این است که سایت به بهترین وجه ممکن برای ربات های موتور جستجو که در حال خزیدن در وب سایت شما هستند به نظر برسد. نرم افزاری مانند SEMrush می تواند یک حسابرسی کامل از seo را به شما ارائه دهد و آنچه را که باید اصلاح کنید به شما نشان می دهد. صرف وقت در بهینه سازی seo برای سایت شما همیشه زمان خوبی است.

10. پست های وبلاگ را با سایت های دیگر تبادل کنید

همگام سازی وبلاگ در سایت های دیگر راهی عالی برای هدایت مخاطبان جدید به سایت است. یک راه عالی برای این کار، جستجوی وبلاگ هایی است که در یک صنعت مشابه هستند و از نظر اندازه و مخاطب در یک وضعیت مشابه قرار دارند. سپس به ویرایشگر یا مدیر سایت آنها می پردازید و می پرسید که آیا آنها مایل هستند که مقالات وبلاگ را عوض کنند و هر کدام به نوبت به وبلاگ های یکدیگر می پردازند و به سایت باز می گردند. برای جلوگیری از محتوای تکراری باید اقدامات ویژه ای انجام شود، اما این یک روش عالی برای هدایت مشتریان جدید به سایت است.

11. عضو شوید

کمک به وب سایت های دیگر راهی عالی برای هدایت ترافیک به سایت خودتان است. من خودم برای دهها سایت مهم رسانه ای می نویسم و گرچه ممکن است به مشتریان فوری منتهی نشود اما قطعاً مزایای آن در کل سازمان احساس می شود و ترافیک ارجاع از این سایتها دارای رونق چشمگیری می شود.

12. ایجاد یک مسابقه

آزمونها قسمتهای سرگرم کننده ای از مطالب هستند که بر ای جذب بازدید کنندگان واقعاً خوب عمل می کنند. به علاوه آنها با استفاده از تکنیک های ارائه شده در این مقاله، مکانی برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی هستند. سایت هایی مانند Quizzr به شما امکان می دهد تا آزمون های رایگان ایجاد کنید تا در وبلاگ پست کنید و به سایت مراجعه کنید.

13. پادکست ایجاد کنید

اگر نگران هستید نتوانید به مخاطب پیام صحیحی را برسانید در عوض پادکست را در نظر بگیرید. پادکست ها روش های خوبی برای توزیع تخصصتان هستند و یک روش مطمئن برای تردد در سایت است. اما شما باید هماهنگ باشید و آن را تبلیغ کنید.

14. شرکایتان را در صنعتتان پیدا کنید

معمولاً ده ها فرصت مشارکت برای هر مشاغل خارجی وجود دارد. ترفند آن یافتن این شرکا و برقراری رابطه کاری با آن ها است. برای نمونه ای از این موضوع، ما به عنوان شریک Unbounce ثبت نام کردیم. آنها یک نرم افزار ایجاد صفحه فرود هستند که به شرکتها کمک می کند تا فعالیتهای بازاریابی خود را بهینه کنند. ثبت نام رایگان به عنوان یک شریک کاری بود و آنها سپس ما را در بخش شریک کاری خود قرار دادند و به ما اجازه دادند تا کمی از شرکت خود بنویسیم.

 

 

تعداد بازدید: 1648
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification