ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

وقتی قدمی به عقب برمی دارید و به اینترنت  و تاریخچه طراحی سایت نگاه می کنید، می فهمید که چقدر گسترده است و چه مقدار محتوا در آنجا موجود است و ایستادگی کردن آن بسیار محکم است. هر صنعتی با وب سایت های محلی، ملی و جهانی رقابت می کند و سعی در جلب توجه دارد.

نیاز به طراحی وب سایت و انتشار محتوا دارید؟. مطمئن هستم که یک میلیون بار شنیده اید اما می دانید بین گذاشتن پست های وبلاگ و ایجاد محتوای قانع کننده که باعث جلب توجه شود، تفاوت عمده ای وجود دارد که می تواند تأثیر بسزایی در موتور جستجو ینی بهینه سازی سایت (seo) بگذارد.

محتوا باید سه کار را انجام بدهد:

  1. آموزش و سرگرمی داشته باشد: بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمتی هستند که شما ارائه می دهید. محتوای شما باید آنها را آموزش داده و به بیشتر سؤالات پاسخ دهد. هرچه سؤال های بالقوه و بیشتری داشته باشید دیر تر از بین می روید و احتمال خرید کاربران از شما بیشتر خواهد شد. همچنین، محتوا را سرگرم کننده کنید زیرا کمک می کند تا در صنایع شلوغ متمایز شوید.
  2. وصل کند: برندهایی که با موفقیت با مشتری بالقوه در سطح عاطفی ارتباط برقرار می کنند هر بار برنده می شوند. یک ارتباط عاطفی می تواند به سرعت مشتری بالقوه را به یک خریدار واقعی و با ارزش آن برند تبدیل کند.
  3. تبدیل کند: هدف نهایی هر قطعه از محتوایی که شما تولید می کنید باید، تبدیل باشد. چه این تبدیل منجر به تولید شود، چه افزایش دنبال کننده رسانه های اجتماعی باشد یا فروش مستقیم. تبدیل ها در نهایت به درآمد منجر می شود و بدون درآمد، کسب و کار شما یک کار بی فایده است.

در اینجا چهار نمونه از دارایی های محتوایی که می توانید بعد از طراحی وب سایت در سایت منتشر کنید، وجود دارد که می تواند به شما در جلب توجه حتی در شلوغ ترین و اشباع ترین صنایع کمک کند.

1. اینفوگرافیک

 

اینفوگرافیک چندین سال است که رواج دارد و به دلیل کارکرد آنها همچنان به نتایج عالی می رسد. مصرف کنندگان تنبل هستند و ترجیح می دهند با مطالب بصری از خواندن پست و وبلاگ ارتباط صرف نظر کنند.

آنها قابل تقسیم هستند. اگر در گذشته اینفوگرافیک منتشر کرده اید، به تعداد بازدیدها، زمان صرف شده در صفحه و تعداد سهم اجتماعی که در هر بازدید دریافت کرده اید، نگاهی بیندازید این به طور معمول بسیار بالاتر از پست های وبلاگ ها سنتی است.

 

بسیاری از افراد تصور می کنند که تجارت آنها شایسته اینفوگرافیک نیست، اما با کمی خلاقیت می توان برای هر صنعت انتشار اینفوگرافیک مربوطه را تهیه کرد. مثلا برای مارک سفید کننده دندان هایتان، سریع به این اینفوگرافیک نگاهی بیندازید. این یک موضوع کلی است اما مربوط به آنچه ما می فروشیم نیز است. ما با استفاده از این قطعه از مطالب برای یک کمپین تبلیغاتی با هدف تأمین برخی از مکانها که باعث می شود ترافیک مراجعه به وب سایت تبدیل به فروش شود استفاده خواهیم کرد.

 

2. صفحات مخاطب خلاق

 

یک صفحه وجود دارد که به طور معمول در هر وب سایت همان نگاه و احساس را دارد که به آن صفحه تماس می گویند. این صفحه استاندارد و مطابق قوانین استاندارد هستند و اکثرا، محتوای این صفحات دارای آدرس، شماره تلفن و گزینه ارسال فرم هستند.

اگر یک صفحه مخاطب ایجاد کنید که کاملاً متمایز باشد، تأثیر زیادی خواهد گذاشت و می تواند باعث ترافیک وب سایت شود. صفحه تماس نیل پاتل برای QuickSprout یکی از بهترین مواردی است که وجود دارد. در واقع اینفوگرافیک است که اطلاعات جالب زیادی را در خود جای داده و دو مورد را انجام می دهد. اول، از بین بردن ایمیل های ناخواسته و دوم، کمک می کند تا دیگران در مورد آن صحبت کنند.

 

من به وضوح به یاد می آورم افرادی که در دنیای بازاریابی هنگام انتشار اولین بار در مورد صفحه مخاطب صحبت می کنند. یک نمونه عالی از چگونگی خلاقیت است که می تواند هر راهی را به چیزی که مورد توجه است تبدیل کند.

3. صفحه منبع

 

اگر می خواهید یک صفحه منبع پر از اطلاعات را منتشر کنید، نمی توانید آن را نیمه تمام ر ها کنید. زیرا باید تلاش کنید و آن را به عنوان بهترین منبع اطلاعات برای همه موضوعی که پوشش می دهد تبدیل کنید. یک پست وبلاگ معمولی نباید آن را کاهش دهد و باید بزرگ شود.

به این منبع مربوط به فراخوان کیسه هوا نگاه کنید. این فیلم ها، فهرست مطالب بسیار مفصلی را نشان می دهند و حتی به خواننده اجازه می دهند که شماره شناسایی وسیله نقلیه خودVIN) ) را وارد کند تا ببینند آیا تحت تأثیر فراخوان قرار گرفته اند یا خیر. این مورد بسته بندی شده با اطلاعات است و به روشی ارائه شده است که تجربه کاربر دلپذیری را ارائه می دهد.

 

هنگامی که شما چیزی را به این حد گسترده ایجاد می کنید، می خواهید از مزایای جستجوی ارگانیک نیز بهره ببرید، زیرا به چنان منبع اطلاعاتی ارزشمندی تبدیل می شوید که مقالات و وب سایت های دیگر به دلیل آنکه وقت ندارند به منابع شما می پیوندند.

4. فیلم های توضیح دهنده

 

من کاملاً عاشق فیلم های توضیح دهنده خلاق هستم. آنها در جلب توجه مشتریان بالقوه کار بزرگی انجام می دهند و در صورت اجرای صحیح می توانند حواشی زیادی برای برندتان به وجود آورند.

یکی از اولین نمونه ها، فیلم برتر Dollar Shave Club بود که در مورد همه رسانه ها در هنگام راه اندازی صحبت می کند. این فیلم بدون شک به موفقیت اولیه شرکت و دستیابی به یک میلیارد دلار نهایی در این شرکت کمک کرده است.

Purple، یک شرکت تولید تشک نیز با یک فیلم بسیار خلاق به بازار آمد. در واقع بسیاری از مردم از لحاظ کمدی اثر آن را با فیلم Dollar Shave Club مقایسه کردند. فیلم های خلاقانه مارک شما را روی نقشه قرار می دهند و باعث می شوند افراد در مورد شما صحبت کنند. مقدار ارزش اشتراک گذاری اجتماعی هم Dollar Shave Club و هم Purple دریافتی بی ارزش بود و ارزشی که از فیلم های کسل کننده و عمومی بود، هرگز دریافت نکردند.

 

تعداد بازدید: 2051
نویسنده: هانیه سهرابی
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایتنرخ تبدیل بهتر با طراحی وب بهتر
ارسال نظر
verification