ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
22 راه آسان برای افزایش ترافیک وبسایت

جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت ها همیشه چیز خوبی است که می شود این کار را از همان ابتدا بعد از طراحی وب سایت شروع کرد. بیشتر استراتژی های بازاریابی آنلاین حول محور ساخت و ساز و طراحی سایت شما می چرخند. با این وجود، گاهی اوقات ایده های جدید برای افزایش ترافیک سایت به چالش کشیده می شود. به همین دلیل است که من با استفاده از این لیست از 20 استراتژی آسان برای افزایش ترافیک وب سایت و بالا بردن بهینه  سازی سایت (seo) است که من با آن ها به این نتیجه رسیده ام که هرگز از ایده های خود استفاده نکنید.

  • نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایش کارایی یک وبسایت است که در آگهی ها یا سایر دارایی های قابل کلیک به سایت دیگر متکی است. به دنبال فرصت هایی در سایت های دارای ترافیک بالا باشید. OutBrain و Taboola خدمات رایجی هستند که به این امر کمک می کنند.

 

  • تبلیغات جستجوی پرداخت شده

Google AdWords و Bing Ads بهترین گزینه ها در اینجا هستند. برای هدایت ترافیک به سایت خود بر اساس جستجوی کلمات کلیدی خاص با هر کلیک  PPC را پرداخت خواهید کرد.

 

  • تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی به همان روش بسیار خوب عمل می کنند به جز اینکه گزینه های بیشتری برای هدف قرار دادن مخاطبان خود دارید. توییتر، فیس بوک، لینکدین و یوتیوب همه گزینه های خوبی برای تبلیغات پولی ارائه می دهند.

 

  • از پروفایل های رسانه های اجتماعی وب سایت خود پیوند دهید

حتماً پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را کاملاً پر کنید، بنابراین وقتی افراد از پروفایل های شما بازدید می کنند، می توانند به راحتی روی وب سایت شما کلیک کنند.

 

  • از رقابت ها تقلید کنید

بفهمید که رقبای شما از چه استراتژی هایی استفاده می کند و ببینید که آیا می توانید از آنها بهتر استفاده کنید.

 

  • انتشار و چاپ یک کتاب

برای ترغیب بازدیدهای بیشتر، کتاب الکترونیکی را ایجاد کنید و از آن برای ساخت لیست ایمیل خود با نیاز به آدرس ایمیل برای دریافت آن استفاده کنید.

 

  • انتشار اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ذاتاً قابل تقسیم است و موارد خوب می توانند نه تنها در مراجعه به سایت، بلکه به پیوندهای ورودی که به seo کمک می کند منجر شود.

 

  • مطالب را مجدداً تکرار کنید

اگر یک پست وبلاگ طولانی دارید، سعی کنید نسخه PDF آن را ایجاد کنید و آن را به یک وبینار زنده تبدیل کنید، در مورد پادکست بحث کنید یا آن را به یک ویدیو تبدیل کنید. جبران مجدد مطالب شما در رسانه های مختلف به آن کمک می کند تا در معرض دید مخاطبان مختلف قرار بگیرد.

 

  • به اظهار نظر ها پاسخ دهید

این نشان می دهد که شما به مخاطبان خود اهمیت می دهید و برند خود را کامل می کنید. بازدید کنندگان مختلف را بدست آورید و یک جامعه را ایجاد کنید.

 

  • محتوا را در Reddit به اشتراک بگذارید

Reddit اجازه تبلیغ از خود را نمی دهد، بنابراین باید شخصی دیگری را برای ارائه مطالب شما بدنبال داشته باشید. شاید یک دوست، همکار یا حتی شخصی در  Fiverr . فقط مطمئن شوید که محتوای با کیفیت بالا را ارسال می کنید  و مناسب ترین subreddit را برای ارسال آن انتخاب کنید. Reddit تبلیغات پولی را نیز ارائه می دهد.

 

  • یک خبرنامه ایمیل را شروع کنید

یک لیست ایمیل بسازید و از آن برای تبلیغ محتوای وب سایت خود استفاده کنید. مطالب مفید خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید و پیوندی به صفحه ای در سایت خود به آن بدهید تا در آنجا اطلاعات بیشتری کسب کنند. MailChimp یک ارائه دهنده خبرنامه ایمیل محبوب است که من از آن استفاده و به شما نیز توصیه می کنم.

 

  • مطالب را به StumbleUpon ارسال کنید

موتور کشف محتوا StumbleUpon مکانی سریع و آسان برای ارسال مطالب شما است. گاهی اوقات، اگر به اندازه کافی از نظرات کاربران برخوردار باشد، می تواند صدها یا هزاران بازدید از سایت شما را به دنبال داشته باشد. StumbleUpon همچنین گزینه تبلیغاتی با هزینه ای را در نظر می گیرد که ارزش آن خیلی بالاست.

 

  • برای کمک به یک گزارشگر  HARO ثبت نام کنید

HARO شما را در یک لیست ایمیل مشترک می کند و به روزنامه نگارانی که به دنبال منبعی برای داستان هایشان هستند کمک می کند. لیست منابع مورد نیاز را جستجو کرده و برای منابعی که مربوط به تجارت شما هستند استفاده کنید. اگر قبول شدید، می توانید در رسانه های اصلی اخبار و لینک های خود را به دست آورید.

 

  • شرکت در انجمن های مربوطه صنعت

اگر ترجیح می دهید بخشی از انجمن صنعت دیگری باشید تا اینکه خودتان آن را ایجاد کنید، یک انجمن را پیدا کنید و در آن شرکت کنید. برای یافتن یک مورد به Google بروید و فروم صنعت خودتان را جستجو کنید.

 

  • ایجاد یک جامعه

برای ارتباط با مشتریان و برند خود یک فروم آنلاین ایجاد کنید. آنها دوباره و دوباره برمی گردند، وفاداری به برند و فروش دهان به دهان را تقویت می کنند. فقط توجه داشته باشید که این یک تلاش وقت گیر، دشوار و طولانی مدت است. نیل پاتل، همکار کارآفرین تلاش کرد و در نهایت پس از گذشت یک سال از این ایده چشم پوشی کرد. شما می توانید داستان او را در اینجا بخوانید  و از درسهایی را که او یاد گرفته است استفاده کنید.

 

  • کلمات کلیدی بهتر را هدف قرار دهید

کلمات کلیدی بسیار خاص را برای استراتژی بازاریابی محتوا هدف قرار دهید. این امر باعث کاهش رقابت در رتبه بندی جستجو و بازدیدکنندگان واجد شرایط تر می شود.

 

  • سایت را برای جستجو بهینه کنید

استراتژی های SEO مؤثر را با استفاده از داده های کدگذار ، ساختاری و متا های مناسب بکار بگیرید.

 

  • عناوین را بهینه کنید

از یک مطالعه جدید نتیجه گرفته شده است که 59 درصد از کل پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی به هیچ وجه بر روی آن کلیک نمی شود، دلالت بر اینکه اکثر سهام مقاله بر اساس خواندن واقعی نیست. یک بینش که می توانیم از این نتیجه بگیریم واضح است، عناوین بسیار مهم هستند. عناوین را اصلاح کنید تا آنها را کوتاه تر، گیراتر و قانع کننده تر نشان دهید.

 

  • با تأثیرگذار ها کار کنید

با پروکسی، با تأثیرگذار های صنعت خودتان ارتباط برقرار کنید تا اعتبار خود را افزایش دهید.

 

  • مطالب را در کانالهای رسانه اجتماعی تبلیغ کنید

محتوای سایت را بگیرید و آن را به کانال های رسانه های اجتماعی خود متصل کنید تا راحت تر بتوانید آن را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. اگر وب سایت شما در وردپرس است، من افزونه Social Warfare را توصیه می کنم تا محتوا به راحتی قابل اشتراک باشد.

 

  • مسابقات میزبان در رسانه های اجتماعی

برای جلب توجه بیشتر نسبت به نام تجاریتان از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و افراد را به سمت سایت خود بیاورید.

 

  • در پست های رسانه های اجتماعی از تماسها برای اقدام  CTA استفاده کنید

به افراد دلیل دهید تا از طریق سایت شما در رسانه های اجتماعی، مانند تبلیغات یک محصول جدید، کلیک کنند.

 

تعداد بازدید: 907
نویسنده: هانیه سهرابی
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification