ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
27 راه برای افزایش ترافیک به وب سایت

ترافیک وبسایت، قسمتی از حیات هر شغل و جزء نکات اولیه طراحی وبسایت است. همه چیز با ترافیک شروع می شود. مطمئناً تبدیل ها مهم هستند. اما، اگر نتوانید راهی پیدا کنید که بتوانید آن را به صفحه خود برسانید، تبدیل آخرین چیزی است که نگران آن هستید. اکنون همه ما می دانیم که می توانیم هزینه ترافیک را بپردازیم. اما، این تنها راهی نیست که می توانید آن چشم اندازها را به نمایش بگذارید.

واقعیت؟ ترافیک ارگانیک ده تا سیزده برابر بیشتر از ترافیک پرداخت شده را تبدیل می کند. بدیهی است وقتی کسی، شما یا محصول یا خدمات شما را به صورت ارگانیک پیدا می کند، انگیزه بیشتری برای خرید وجود دارد. چرا؟ زیرا همه می دانند که اگر گوگل برای شما وعده داده است، پس هرچه که می فروشید، باید خوب باشد.

با این حال، شما برای افزایش ترافیک به وب سایت خود، روی استراتژی های ارگانیک متمرکز هستید. برای این کار ابتدا باید یک زمینه را بدست آورید. دانستن اینکه چگونه می توانید از این ترافیک پرسود برخوردار شوید، فقط نیمی از نبرد است. در واقع انجام کار برای رسیدن به آنها یک مرحله دیگر است.

افزایش ترافیک وب سایت

قبل از انجام هر کاری، باید اطمینان حاصل کنید که نتایج خود را ردیابی و تحلیل می کنید. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، نمی توانید در افزایش ترافیک سایت خود موفق شوید. برای ردیابی همه چیز، شما باید سه چیز در اینجا نصب کنید:

  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • کنسول جستجوی Google
  • تجزیه و تحلیل AMP

AMP به پروژه صفحات موبایل اشاره دارد. این یک چارچوب سبک برای دستگاه های تلفن همراه است. از آنجا که کار سبکی است، به تجزیه و تحلیل خاص خود نیز نیاز دارد و در حال حاضر از ادغام تجزیه و تحلیل عمومی استفاده نمی کند. برای وردپرس به افزونه خاصی نیاز دارید که می توانید در اینجا بارگیری کنید.

هنگامی که همه چیز در حال کم شدن است، جلسات و صفحات فرود خود را پیگیری کنید. به این ترتیب می دانید که چند بار در زمان واقعی افراد به وب سایت شما مراجعه کرده و از چه صفحاتی بازدید کرده اند. کنسول جستجوی Google به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را به هر یک از این بازدیدها مرتبط کنید. همینزور می توانید متوجه شوید که چند بار نمایش آنها در مقابل چند بار کلیک آن ها انجام شده.

  1. تبلیغات پرداخت شده

تبلیغات پرداخت شده یک روش آشکار برای افزایش ترافیک است. به سادگی می توانید آنها را مانند یک شیر آب روشن کنید. اما اگر به تبلیغات فیس بوک یا تبلیغات گوگل یا تبلیغات YouTube و غیره مشغول هستید، مطمئن شوید که قیف فروش شما از نظر هوایی تنگ است. در غیر این صورت، با ارسال ترافیک پولی به سایت خود، تا حد زیادی وقت و هزینه خود را تلف می کنید.

اینجاست که شما باید از صفحات مناسب فرود و قیف هایی که برای تبدیل ترافیک شما به خریدار استفاده می کنند اطمینان حاصل کنید. بدون آن، شما بیشتر وقت خود را تلف می کنید.

  1. بهینه سازی موتور جستجو

یکی از مهم ترین گزینه ها،  بهینه سازی موتور جستجو گوگل،seo  است. seo ضعیف نیست و تلاش زیادی می کند. اما، می توانید به راحتی یک استراتژی سئو را در کنار یک استراتژی پولی برای رشد ترافیک خود در طول زمان پیاده سازی کنید.

آنچه من در مورد ترافیک ارگانیک متوجه شده ام این است که بین 10 تا 13 برابر بیشتر از همتایان ترافیک پرداخت شده خود از هرجایی تبدیل می شود. این برنامه رایگان است یک دوره سئو (SEO) یا کتاب صوتی خوب بگیرید و برای یادگیری عمیق آن وقت بگذارید یا کسی را استخدام کنید که می داند در هنگام انجام این مجموعه چه کاری انجام بدهد.

  1. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی روشی بسیار ساده برای رشد ترافیک به وب سایت است. تا زمانی که شما در وب سایت مهمان وبلاگ نویسی داشته باشید که دسترسی و جستجوی قابل توجهی داشته باشد، تعداد زیادی از ترافیک سالم برای شما ایجاد می شود. حتی بهتر؟ اطمینان حاصل کنید که وبلاگ مهمان موضوعی یا مربوط به صنعتی است که شما در آن هستید. ممکن است برای شما سخت شود که وبلاگ ها و وبلاگ نویسان محبوب را به وبلاگ میهمان در سایت خود متقاعد کنید، اما وقتی فقط یکی از آنها موافق شود، ارزش آن را دارد.

  1. ترافیک اینستاگرام

اینستاگرام راهی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شماست. حتما هنگام ارسال عکس یا تعامل با دیگران از برچسب ها و هشتک های مربوطه استفاده کنید. وقت خود را برای اظهار نظر در مورد سایر تصاویر مربوطه از کسانی که دنبال کننده های بزرگ دارند، بگیرید. اما با این حال، مراقب باشید در هر پست خیلی تبلیغ نکنید. مقدار را از طریق نسبت 3 به 1 اضافه کنید. سه پست ارزشمند به یک پست تبلیغاتی.

  1. اسنپ چت

اسنپ چت یکی دیگر از راه های بزرگ برای ترافیک رسانه های اجتماعی است. از Snapchat به لحاظ استراتژیک استفاده کنید تا بتوانید هرچه را که می خواهید بفروشید، پر طرفدار کنید. برای مستند کردن زندگی خود به عنوان کارآفرین پشت تجارت به یاد داشته باشید، این روزها مردم به ندرت از مارک های تجاری استفاده می کنند. آنها از افرادی که دوست دارند و می توانند با آن ها راحت باشند، خریداری می کنند.

  1. صفحات و گروه های فیس بوک

صفحات و گروه های مربوط به فیس بوک را پیدا کنید و شروع به اظهار نظر و تعامل با دیگران کنید. اما با تبلیغ زیادی، صفحه خود را اسپم نکنید یا حداقل در ابتدا این کار را انجام ندهید. نظر دهی را شروع کنید، با صفحات مختلف درگیر شوید، ارزش اضافه کنید و سپس هنگامی که فرصت مناسب بود تبلیغات را به مطالب مربوطه در سایت خود هدایت کنید. هنگامی که این کار به درستی انجام شد، نه تنها می توانید دید مناسب افراد را بدست آورید بلکه این چشم اندازها می توانند به سرعت به مشتری تبدیل شوند.

  1. انتشار مقاله LinkedIn

من اغلب از LinkedIn به عنوان بستری برای کمک به آگاهی بخشی به یک موضوع استفاده می کنم. LinkedIn دسترسی گسترده ای دارد و آن چیزی است که ما به عنوان سایت مرجع می نامیم. هنگامی که مقاله ای برای مخاطبان گزاشته شود، آن مقاله می تواند ترافیکی را به سایت شما وارد کند. از قالب بلند استفاده کنید و آن را به کلمات کلیدی اختصاص دهید اما برای مخاطبی که می خواهید به آنها برسید نیز مرتبط باشد.

  1. مقالات متوسط

Medium یکی دیگر از سایتهای قدرتمند محبوب است که همه افراد به آن دسترسی دارند. از آن برای ارسال مطالب خود و کمک به آگاهی دادن به مشاغل خود و در نهایت ترافیک سایت خود استفاده کنید. شما می توانید از آن برای ایجاد آموزش ها یا پیاده روی ها یا سایر مطالب بلند استفاده کنید که در نهایت به مخاطبان شما کمک می کند.

  1. موارد به صورت اسلاید

Slideshare یکی دیگر از سایتهای عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما است. این برنامه رایگان است به علاوه، هنگامی که درست انجام شود، اسلایدها می توانند به خوبی اراده شوند. چه نوع اسلایدها؟ ما در اینجا در مورد ارائه های پاورپوینت صحبت می کنیم. محتوای اشتراکی را ایجاد کنید که می دانید مخاطبان شما دوست دارند و اطمینان حاصل کنید که لینکهای مربوطه را دوباره به سایت خود اضافه کرده اید.

  1. بازاریابی ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم یکی از بهترین روشهایی است که می توانید استفاده کنید، نه تنها برای کسب درآمد آنلاین، بلکه برای هدایت بازدید کنندگان به هر آنچه که تبلیغ می کنید. شما می توانید با استفاده از آهنرباهای سرب و قیف های فروش، لیست ایمیل خود را بسازید یا می توانید تبلیغات انفرادی را از طریق ارائه دهندگان آگهی انفرادی یا کارگزاران لیست ایمیل اجرا کنید. فقط کافی است در Google موضوع " کارگزار لیست ایمیل" را جستجو کنید.

  1. بازاریابی ویدیویی YouTube

YouTube یک رسانه قدرتمند است. همه ما این را می دانیم. اما، چند نفر به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند تا خود را به آنجا برسانند و فیلم های YouTube ایجاد کنند؟ نه زیاد. با توجه به میزان دسترسی YouTube و این واقعیت که یوتیوپ موتور جستجوی شماره دو در جهان بعد از Google است، افراد بیشتری باید از این پلتفرم استفاده کنند. روش هایی برای ساخت فیلم های آموزشی که بارهای ارزش افزوده ای دارند پیدا کنید. و این کار را اغلب انجام دهید.

  1. انجام وبینارها

من از اول دیدم که چقدر متوسط وبینار بسیار قدرتمند است. وبینارها نه تنها ترافیک مربوطه را هدایت می کنند و بازدید از سایت شما را افزایش می دهند بلکه می توانید از آنها برای کسب درآمد سریع نیز استفاده کنید. فرقی نمی کند که چه چیزی بفروشید، تا زمانی که از فرمول کامل وبینار استفاده می کنید، به معنای واقعی کلمه می توانید میلیون ها دلار درآمد کسب کنید.

  1. Tripwire

Tripwire اصطلاحی است که در ابتدا توسط پری بلچر، بنیان گذار دیجیتال بازاریاب و تجارت بومیان معرفی شده است. این راه کمک می کنند تا مردم به دنیای شما بیایند و سپس آنها را از نردبان ارزشی خود بالا ببرید. آنها پیشنهاداتی دارند که افراد را به تجارت شما معرفی می کنند و معمولاً فروش آن بسیار راحت تر از مراجعه مستقیم به یک پیشنهاد بالاتر است.

  1. پیشنهادات حمل و نقل رایگان

پیشنهادات حمل رایگان راهی عالی برای افزایش ترافیک به هر سایتی است. این پیشنهاد به شما کمک می کنند تا خریداران را شناسایی کنید و با حمل رایگان، آن ها را جذب کنید. حمل رایگان یک انگیزه بزرگ است که توسط مطالعات متعدد تأیید شده است. در این رسانه کتابها بسیار عالی کار می کنند، چیزی که به طرز عجیبی توسط بهترین بازاریاب های جهان مانند راسل برونسون و دین گراسیوزی منتشر شده است. اما، سایر موارد فیزیکی نیز مانند پیشنهادات حمل رایگان عالی عمل می کنند.

  1. حمایت مالی کنفرانس بازاریابی

برای دریافت ترافیک بیشتر و جذب چشم انداز به وب سایت و مشاغل خود، حامی یکی از کنفرانس های برتر بازاریابی در آنجا باشید. این یک روش سریع و آسان برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. به علاوه، حتی ممکن است بتوانید با مشارکت با آنها در برخی از ظرفیتها، با رهبران بازار ملاقات کنید که می توانند در زمینه اهداف خود به شما کمک کنند.

  1. بازاریابی آنفلوانزا

بازاریابی آنفلوآنزا جهان را با طوفان روبرو می کند. این بازاریابی مؤثر بر انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی و حتی وبلاگ ها می توانند به شما در رساندن پیام خود به دیگران کمک کنند. در حالی که ممکن است مجبور شوید مقداری پول برای دسترسی به این رسانه بپردازید، می توانید مبلغ عظیمی از ترافیک مربوطه و در نهایت فروش را به هر اندازه که می خواهید هدایت کنید.

  1. آهنرباهای سرب ایجاد کنید

از کتابهای الکترونیکی گرفته تا چک لیست ها و برگه های تقلب و حتی آزمایش های نرم افزاری و موارد دیگر، به یک آهنربای سرب فکر کنید که می توانید به مخاطبان خود ارائه دهید. این یک راه عالی برای افزودن ارزش و در عین حال افزایش آگاهی برای هر آنچه که شما می فروشید است. آهنرباهای سرب باید تقریباً 15 تا 30 دقیقه قابل مصرف باشند.

  1. استراتژی ایجاد پیوند شکسته

یکی از راه های افزایش سریع ترافیک شما مراجعه به سایتی مانند ویکی پدیا و جستجوی لینک های خراب است. سپس با پیگیری مطالب قدیمی با استفاده از دستگاه Wayback ابتدا آن لینک های شکسته را با محتوای با کیفیت جایگزین کنید، سپس آن را با مطالب مشابه و با کیفیت بالا جایگزین کنید و آن را ویرایش کنید تا جایگزین شود. این راه تضمین شده نیست اما اگر کار کند بسیار قدرتمند است.

  1. برای پاسخ به سؤالات از Quora استفاده کنید

Quora از موارد زیر برخوردار است و شما می توانید در اینجا به مخاطبان گسترده ای برسید تا بتوانید به راحتی و به سرعت، بدون پرداخت سکه، بازدید سایت خود را افزایش دهید. به Quora بروید و سؤالات مربوط به کسب و کار یا صنعت خود را جستجو کنید. به آنها کاملاً پاسخ دهید و در پایان یک پیوند مربوط یا تماس با عمل را رها برای آن در نظر بگیرید.

  1. در Reddit فعال شوید

Reddit یکی دیگر از پلتفرم های بسیار پر طرفدار است که به دنیای آنلاین گسترده می پردازد. Levere Reddit با فعال شدن، درگیری، اظهار نظر و ارسال مطلب کار خود را انجام می دهد. صفحه خود را در همان اول اسپم نکنید و از تاکتیک و ترکیب استفاده کنید. اما قبل از تبلیغ هر چیزی، به آرامی یک رکورد خوب از پست های سالم را ایجاد کنید.

  1. محتوای وب سایت منقضی شده را تازه کنید

اگر در زمان طراحی سایت مطالبی را در آن وارد کرده اید که قدیمی شده، آن را تازه و به روز کنید. محتوای منقضی شده بی فایده است. اگر منقضی شده است، باید با جاری کردن آن راهی را برای مهمتر کردن آن پیدا کنید. این راه شاید به اندازه کافی موث نباشد اما می تواند به ارسال سیگنال های قدرتمند ارتباط به Google کمک کند و به نوبه خود باعث شود که ترافیک شما به مرور زمان افزایش یابد.

  1. ایجاد اینفوگرافیک

اینفوگرافیک راهی عالی است که می توانید در مورد هر شغلی برای افزایش آگاهی برای کاربران است. بر اساس مطالعاتی که به موضوع یا صنعت شما مربوط باشد، یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. سپس، آنها را با جهان به اشتراک بگذارید. یک طراح سایت عالی را استخدام کنید و چیزی را بسازید که با کیفیت باشد و نه چیزی که به سرعت طراحی شود.

  1. مطالعات خاص در صنعت انجام دهید و آنها را به اشتراک بگذارید

می توانید مطالعات یا نظرسنجی های مختلفی انجام دهید و آنها را به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که آنها از نظر آن صنعت خاص هستند. اگر مجبور هستید، یک شرکت بازاریابی حرفه ای را برای این کار استخدام کنید به آنجا بروید و بازار را بکشید و برخی از آمار هایی را که می تواند در تصمیم گیری در بازار شما تأثیر بگذارد را کشف کنید. سپس آن ها را با جهان در میان بگذارید.

  1. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

سرعت وب سایت عامل بزرگی است که مربوط به ارتباط می باشد. اگر سریع بارگیری شود سایت شما بسیار مهمتر محسوب می شود. برای این منظور، یک شبکه تحویل محتوا CDN  مناسب پیدا کنید که بتوانید مانند CloudFront آمازون یا سایر سرویس ها در آن گنجانید. CDN به گسترش محتوای شما در سرورها در سرتاسر جهان کمک می کند و آنها را به نزدیکترین بازدید کننده ارائه می دهد.

  1. وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید

امروز ما در Google با یک شاخص تلفن همراه سروکار داریم. حقیقت بارز این است که کمتر افراد از دستگاههای رومیزی و کامپیوتر برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. اگر سایت شما در زمان ظراحی سایت آن را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نکرده باشید حجم زیاد ترافیک وب سایتتان را از دست می دهید.

  1. پیکسل های هدف گیری مجدد را پیاده سازی کنید

پیکسل های هدف گیری مجدد روش های خوبی برای افزایش ترافیک سایت شما هستند. پیکسل یا گوگل پیکسلی را در سایت خود پیاده سازی کنید تا بتوانید با دنبال کردن تبلیغات اطراف، افرادی را که از آن بازدید می کنند را هدف قرار دهید.

  1. قلب خود را بیرون کنید

البته آخرین و مهمترین چیز این نیست که شما وبلاگ داشته باشد اما اگر در وب سایت خود وبلاگ ندارید، بلافاصله یکی را شروع کنید. با افزودن ترافیک به سایت شما، ارزش عظیمی اضافه به وب سایت اضافه کنید.

تعداد بازدید: 858
نویسنده: هانیه سهرابی
4.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification