ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
3 راه کسب درآمد آنلاین از وبلاگ یا وب سایت

اگر به فکر طراحی وب سایت و وبلاگ هستید و فروشگاه آنلاین ندارید ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. Entrepurur.com دارای فروشگاهی است که خوانندگان می توانند کالاهایی مانند محصولات کلاه فروشی را خریداری کنند، اما این مقاله در مورد خدمات حمل و نقلی نیست. این در مورد چیز هایی است که شما با آن چگونه می توانید از طریق محتوا درآمد کسب کنید. مانند آن چه Entnterur.com انجام می دهید. خواه یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشد خواه کارشناس صنعت یا وبلاگ نویس باشید.

اولین قدم، جذب مخاطب است. نام تجاری شما باید خوانندگانی را جذب کند که سایر مشاغل به عنوان مشتری می خواهند. به همین دلیل است که شبکه های تلویزیونی وقت زیادی را صرف جذب جمعیتی 18 تا 49 سال می کنند. این محدوده سنی بیشتر احتمال دارد محصولات را بر اساس تبلیغات خریداری کنند. برای شما یا محتوای آنلاینتان، ممکن است بیشتر از جذب سن، مخاطب بر اساس صنعت نگران کننده باشد.

به عنوان مثال، Entellectur.com می خواهد به افرادی که تلاش می کنند کار خود را شروع کنند، برسد. بنابراین یک فرد 60 ساله که تصمیم به توقف کار برای دیگران گرفته و چیزهای جدید را امتحان کرده است، یک عضو با ارزش از جامعه کارآفرینان باشد حتی اگر ممکن است آن شخص بین 18 تا 49 سال نباشد.

یا ممکن است مخاطبان خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی، علایق یا مکان دیگری قرار دهید. هرچه تصمیم بگیرید مهم است که گوشه ای را حک کنید و محتوای معناداری را برای پرورش مخاطب وفادار تهیه کنید.

یکی از متداول ترین راه های کسب درآمد از طریق محتوای آنلاین، مشارکت با مشاغلی است که برای مخاطبان شما ارزش قائل هستند. دقیقاً مانند اینکه ممکن است هنگام هدف قرار دادن مخاطبان فیس بوک از طریق بازاریابی پولی، فیلترها را روشن کنید. مشاغل می خواهند بدانند که از چه طریق می توانند از سمت بستر شما دسترسی پیدا کنند.

برای کسب درآمد از طریق مشارکت به میلیونها صفحه بازدید ماهانه مانند Entellectur.com نیازی نخواهید داشت، اما اگر می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید می توانید این کار را از طریق سه نوع مشارکت تجاری مختلف انجام دهید.

  1. تبلیغات

این رایج ترین روش برای کسب درآمد اینترنتی از طریق محتوای دیجیتالی است. قطعاً در همه وب سایت های مورد علاقه خود تبلیغاتی را دیده اید و Entertainur.com هیچ تفاوتی با بقیه ندارد. اگر به صفحه اصلی مراجعه کردید، ممکن است تبلیغی را برای Sprint مشاهده کنید. در این صفحه داستان احتمالاً قبلاً یکی را برای Dell دیده اید. اگر اینگونه نیست و یک مسدود کننده تبلیغات در آن ندارید، احتمالاً می خواهید داشته باشید. همچنین ممکن است تبلیغاتی را ببینید که قبل از برخی از فیلمهای ما پخش می شود.

اکنون، هیچ کس دوست ندارد تبلیغات را به عنوان بخشی از تجربه دیجیتالی خود انجام ده ، اما تبلیغات می توانند ارزش شریک تجاری شما را در رسیدن به مخاطب مورد نظر و همچنین به شما در کسب درآمد کمک کنند.

اگر می خواهید از طریق تبلیغات آنلاین درآمد کسب کنید، باید تصمیم بگیرید که تعادل مناسب برای تجارت و مخاطبان یعنی چه؟. چه ترکیبی از تبلیغات می تواند ضمن حفظ یک تجربه کاربری مثبت بیشترین پاداش را برای شریک شما فراهم کند؟

برای یادگیری در مورد انواع مختلف تبلیغاتی که می توانید از طریق وب سایت استفاده کنید آن را به یک نکته تبدیل کنید. به عنوان مثال: تبلیغات ویدیویی تمایل در تبدیل به نرخ بالاتر از بسیاری تبلیغات قرار داده اند. در کنار این داستان، جایی که خوانندگان فقط می توانند آنها را نادیده بگیرند. به همین دلیل تبلیغات ویدیویی نیز تمایل به کسب و کار بیشتر دارند و به همین دلیل بسیاری از شرکتهای نشر ویدیویی دیرهنگام محور هستند. آنها می خواهند تبدیل ها و سودهایی را که با تبلیغات ویدیویی حاصل می شود افزایش دهند.

اما ایجاد تبلیغات ویدیویی به این معنی است که شما باید محتوای ویدیویی داشته باشید  و آن محتوا باید به اندازه کافی خوب و طولانی باشد که برای مخاطبان ارزش داشته باشد. اگر بیننده ها را به تماشای یک تبلیغ 30 ثانیه ای تبدیل کنید و به آنها 15 ثانیه محتوای بد بدهید بیننده های زیادی نخواهید داشت.

در عوض، تبلیغات بنر یا جعبه های تبلیغاتی در محتوای آنلاین معمولاً به نرخ پایین تری تبدیل می شوند زیرا خوانندگان می توانند فقط از کنار آنها بپیوندند. اما شما می توانید چندین مورد از آنها را در صفحه قرار دهید بدون اینکه بیش از حد روی تجربه مخاطبان خود تأثیر بگذارد.

در حقیقت، اگر باهوش باشید در واقع می توانید تجربه کاربر را هنگام ارائه تبلیغات بهبود ببخشید. IMDB نمونه خوبی از این امر است. اگر برای دیدن فیلم های جدید به صفحه وب سایت مرور فیلم می روید، می توانید یک تصویر پس زمینه خوب برای Solo: A Star Wars Story مشاهده کنید.

تصویر فوق العاده به نظر می رسد و محتوا را تکمیل می کند، که Solo را به عنوان برترین فیلم در این هفته معرفی می کند. با این حال، این تصویر پس زمینه همچنین تبلیغی برای Fandango است. با کلیک بر روی تصویر یک لینک وابسته فعال می شود که خوانندگان را به صفحه Fandango می فرستد تا ضمن تهیه اعتبار IMDB برای کارگردانی در آنجا بلیط این فیلم را خریداری کنند.

این به Fandango کمک می کند، زیرا یکی از بزرگترین وب سایت های جهان ارسال اعضای هدفمند به صفحه خود برای خرید بلیط است. این به IMDB کمک می کند، زیرا Fandango هزینه این همکاری را می پردازد و همچنین به خوانندگان کمک می کند تا یک تئاتر را پیدا کنند تا بتوانند فیلمی را که می خواهند ببینند تماشا کنند.

این یک برگ برنده است.

  1. تبلیغات بومی

تبلیغات بومی کمتر از تبلیغات بنر یا ویدئویی مزاحمت ایجاد میکند. در حقیقت، اگر این واقعیت نباشد که همه تبلیغات بومی یا حامی آن باید به صورت قانونی برچسب گذاری شوند، مخاطب به سختی قادر به شناخت تفاوت بین محتوای تبلیغ بومی و محتوای سرمقاله می شوند.

یک نکته مهم در تبلیغات بومی موفق این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای حمایت شده در واقع با سایت شما متناسب است. یافتن شرکایی که در واقع سایت شما را تکمیل می کنند و کارهایی را که می خواهید انجام دهید می توانند به طور همزمان برای خوانندگان و شرکای شما انجام دهند، مهم است.

اغلب می توانید این نوع برچسب های تبلیغاتی بومی را در پست های اینستاگرام یا توییت هایی از تأثیرگذار رسانه های اجتماعی است مشاهده کنید. ممکن است برای نشان دادن منبع تبلیغات بومی، هشتگ "# حمایت شده" یا برچسب دیگری مشاهده کنید. اگر می خواهید محتوای حمایت مالی را انجام دهید، حتماً همین کار را انجام دهید.

  1. مشارکت در محتوا

یک تبلیغ معمولی در جایی است که یک شریک تجاری برای فضایی در سایت شما هزینه می کند. یک تبلیغ بومی مشابه است، اما شما بیشتر در مورد محتوا فعالیت دارید. بعضی اوقات، مارک ها می خواهند خودتان تبلیغ محلی را بنویسید، تا مطمئن شوید که متناسب با پلت فرم شماست.

در هر صورت، این تبلیغات شامل شرکتی است که به شما مبلغی را پرداخت می کند تا محتوایی را که می خواهند ببیند نمایش دهد. هرچند گاهی اوقات می توانید مشارکت محتوا را ایجاد کنید که نوع مطالبی را که می خواهید در سایت خود قرار دهید تأمین می کند.

یک نمونه عالی از این مجموعه سری Elevator Pitch است. Entertainur.com همه چیز در مورد داستان های افراد جوان و کارآفرینان است، بنابراین ایجاد یک نمایش برای آن دسته از افراد که سرمایه گذاران را ترجیح می دهند و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل می کنند روشی جذاب و عالی برای انجام این کار است.

Sprint Business آن چشم انداز را درک کرد و برای ایجاد نمایش با شرکت Entellectur.com همکاری کرد. در نتیجه، آسانسور پیچ بودجه کافی برای ساخت یک فصل اول و سپس دوره دوم و سوم ایجاد شد. به این ترتیب Entertainur.com می تواند محتوای ارزشمندی را که مخاطبان می خواهند، ایجاد کند و شریک محتوای آن Sprint، جایگاه برجسته ای را در این بخش بدست آورد. نشان دادن آرم Sprint به طور برجسته در هر قسمت و همچنین در ابتدای اعتبارات ظاهر می شود.

مشارکت مطلوب در زمینه مشارکت به آن است که شریک تجاری بتواند بخشی از محتوا را بدون ایجاد مزاحمت یا هدایت دیدگاه تحریریه به عهده بگیرد. همه چیز برای پیدا کردن تعادل است، بنابراین همه برنده می شوند.

با چگونگی کسب درآمد از طریق اینترنت، کارآفرینی کنید

Entellectur.com از طریق منابع متنوعی درآمد کسب می کند، اما سه راه کسب درآمد از طریق محتوای آن شامل موارد زیر است:

  • آگهی ها: مشاغل به جای فضای صفحه وب یا زمان قبل از فیلم، سایت را پرداخت می کنند.
  • محتوای حمایت شده: مشاغل برای ایجاد آگهی هایی که سایت تقلید می کنند پرداخت می کنند. اینها به عنوان تبلیغات مشخص شده اند، اما نکته این است که چیزی را ایجاد کنیم که مخاطب واقعاً از آن لذت ببرد.
  • مشارکت در محتوا: مشاغل برای ایجاد محتوای سرمقاله ای که سایت ممکن است در ازای مقاصد برندسازی نتواند به طور کامل از طریق آن تأمین شود ، پرداخت می کنند.

شما می توانید از این سه راهکار برای درآمدزایی آنلاین خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید هیچ مارکی علاقه ای به شما نخواهد داشت مگر اینکه مخاطبی داشته باشید. بنابراین، با هر کاری که می خواهید انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که افرادی که شما را دوست دارند بیگانه نباشند. آنها ممکن است چک را ننوشتن، اما آنها هستند که شما را با ارزش می کنند.

تعداد بازدید: 1913
نویسنده: هانیه سهرابی
4.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification