ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 ابزار ساده برای طراحی وب سایت

مهم نیست که تجارت شما چقدر متوسط باشد، شما به طراحی وبسایت و حضور در وب احتیاج دارد. خوشبختانه، شما نیازی به دانستن اطلاعات بالا در مورد برنامه نویسی برای طراحی سایت، در این روزها ندارید. بسیاری از ابزارهای مقرون به صرفه یا حتی رایگان وجود دارند که قسمت سخت کار را برای شما انجام می دهند.

تا زمانی که یک ایده از ایده های خود را داشته باشید، شما را  در طراحی سایت راهنمایی می کنند. همچنین می توانید گزینه های زیادی برای همگام سازی وب سایت خود با سایر ابزارهای آنلاین مانند صفحات Facebook، پروفایل های توییتر، کانال های YouTube و حساب های PayPal پیدا کنید. با کمال تعجب آسان است که بتوانید طی چند ساعت وب سایت ساده و قدرتمند را راه اندازی کنید.

در اینجا پنج انتخاب برتر ما برای راه اندازی و طراحی وبسایت مشاغل شما ارائه شده است.

Yola

Yola به شما این امکان را می دهد که با انتخاب یک الگوی و پر کردن چند فرم ساده، یک وب سایت اصلی ایجاد کنید. پس از ارائه طرح کلی، سایت خود را با یک ابزار ویرایش داخلی تنظیم کنید. Yola کالاهایی دارد که به شما ای امکان را می دهد که واقعاً در وب حفر شوید. می توانید سایت خود را با یک لیست چشمگیر از خدمات شخص ثالث مانند Google Maps و PayPal ، Flickr برای به اشتراک گذاری عکس و Picnik برای ویرایش عکس ادغام کنید.

اگر به دنبال یک سایت اصلی و حرفه ای با هزینه مناسب هستید، پاسخ شما Yola است.

Jimdo

نسخه رایگان جیمدو کاری را انجام می دهد که یک طراح سایت باید انجام دهد و نه چیز دیگری. ما پیشنهاد می کنیم برای باز کردن برخی از ویژگیهای تجاری جالب، مانند خبرنامه های سفارشی، به روزرسانی های جدید (که قیمت مناسب دارند) را باز کنید تا با مشتریان خود در تماس باشید، آمار مشاهده صفحه را پیدا کنید.

ابزار های رایگان ارزش وقت شما را ندارد. اما آنچه جیمدو به خوبی انجام می دهد این است که دستان خود را با الگوهای زیبا و ابزارهای کلی خوب مشغول می کند. اگر می خواهید کمی بیشتر تلاش کنید تا به سایتی که منحصر به فرد به نظر می رسد، دست یابید، جیمدو بهترین شرط بندی شماست.

WIX

Wix به شما امکان می دهد تا در هر زمان و با ویرایشگر آسان آن، از آنچه را که می خواهید یک وب سایت عالی ایجاد کنید. ابزار توسعه وب مبتنی بر Adobe Flash است که در اکثر رایانه های شخصی کار می کند اما توسط برخی از دستگاه های تلفن همراه از جمله iPad قدرتمند اپل پشتیبانی نمی شود. اگر این مسئله برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، Wix قالب های بسیار زیبایی دارد که به راحتی قابل تنظیم هستند و می توانند متناسب با هر نیاز تجاری ای باشند. سایت های پراهمیت Wix مخصوصاً برای گالری های عکس عالی هستند، زیرا واقعاً به مشتریان نشان می دهند که تجارت شما چه کاری را می تواند انجام دهد. یک ابزار جدید تلفن همراه به شما امکان می دهد یک سایت ساده و بهینه سازی شده را برای تلفن های هوشمند ایجاد کنید.

Intuit Websites

شروع یک تجارت باعث خلاقیت می شود، اما شاید شما ذات هنری نداشته باشید. خوشبختانه، حتی بهترین طراحی در بین ما نیز می تواند یک وب سایت را از ابزار ویرایش وب معتبر Intuit خراب کند. یک نظرسنجی سریع به شما کمک می کند تا الگویی را انتخاب کنید که اساس آن بر اساس فعالیت شما و اهداف شما در وب سایت باشد. مرتب سازی قالب با جزئیات بیشتری نسبت به بسیاری از سازندگان وب سایت که شما را در هزاران قالب قرار می دهد.

این ابزار به هیچ وجه جز نرمترین ابزار نیست، اما برای یک سایت اصلی تجارت Intuit بد نیست،  مخصوصاً برای کاربران QuickBook موثر است.

Google Sites

این سرویس می تواند یک حضور ساده در Google را به صورت رایگان به شما ارائه دهد. اما احتمالاً وقتی گزینه های بهتر، سریعتر و آسان تری از امثال فیس بوک، توییتر و لینکدین وجود داشته باشد نیازی به این کار نیست. کاری که Google Sites انجام می دهد به بهترین وجه در خارج از چشم مردم اتفاق می افتد. با استفاده از این ابزار می توانید وب سایتهای مستقر و تیمی مستقر در مشاغل خود ایجاد کنید که حساب Google Apps شما را به یک ابزار سازمان قدرتمند تجاری تبدیل می کند. Google Sites ابزارهای همکاری عالی مانند اطلاعیه ها، اسناد و لیست کارها را در یک مکان آنلاین قرار می دهد و به شما و همکارانتان اجازه می دهد از هرجایی به آنها دسترسی داشته باشید.

از این ابزار برای ایجاد یک وب سایت سنتی استفاده نکنید، مگر اینکه زمینه کد گذاری کاملی داشته باشید و یا یک رمزگذار را استخدام نکنید. برای کاربران متوسط، سایت های Google برای ایجاد اینترانت شرکت بهترین گزینه است.

 

تعداد بازدید: 1149
نویسنده: هانیه سهرابی
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification