ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

شما روی باند دیجیتال قرار گرفتید و یک وب سایت را برای تجارت خود ایجاد کردید و پروفایل خود را ایجاد کردید، با این حال تجارت شما مشتری زیادی را به خود جلب نمی کند. آیا این سناریو به نظرتان آشنا می رسد؟ ممکن است فکر کنید که مشکل از برند شما است اما ممکن است مشکل از راه ارائه آن به صورت آنلاین باشد. شما در طراحی وبسایت خود به یک آسانسور نیاز دارید.

نای ایش، متخصص داخلی وردپرس شرکت می گوید: "بازدید کنندگان در طی چند ثانیه وب سایت را داوری می کنند و بر اساس عناصری از قبیل زمان لازم برای بارگیری، جنبه بصری و سهولت ناوبری واکنش نشان می دهند." مقاله InspireMag سال گذشته این محدودیت زمانی را به ده ثانیه تعیین کرد، بنابراین همه چیز باید کامل باشد. "

به وب سایت خود نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا این پنج عنصر باعث از بین رفتن مخاطبان می شود یا خیر.

 

هرج و مرج در صفحه اصلی

صفحه اصلی مهمترین و با ارزش ترین بخش در وب سایت است. یک صفحه به هم ریخته مخاطب را دور می کند یا آنها را گیج می کند. طراحی سایت باید با یک مرکز کانونی مشخص انجام شود که به بازدید کننده این امکان را بدهد از لحاظ بصری راحت بتواند تمام صفحات را کشف کند. نوار ناوبری باید آسان باشد.

هنگام گردش در صفحات، سرعت اهمیت دارد. داشتن یک وب سایت سریع و پاسخگو که برای دستگاه های تلفن همراه نیز مناسب باشد، به بازدید کنندگان کمک می کند تا نه تنها صفحه اصلی، بلکه بقیه صفحات را نیز مشاهده کنند.

 

ناوبری رمزنگاری

در حالت ایده آل، نوار پیمایش وب سایت باید در بالای صفحه قرار داشته باشد و همیشه حاوی پیوندی به صفحه اصلی باشد. مطالب باید به طور واضح در فهرست نشان داده شوند، و صفحات باید به شکلی عنوان شوند که با منطق بازدید کنندگان صحبت کند، نه تصور آنها.

 

دکمه رسانه های اجتماعی

قرار دادن دکمه های رسانه اجتماعی در قسمتی از سایت که پیدا کردن آنها دشوار باشد خوب نیست. برندی که به اجتماعی بودن خود افتخار می کند، باید آن را برای مخاطبانش آشکار کند. مخاطبان خود را با اطمینان از این امر که هر صفحه در وب سایت حاوی پیوندی به فضاهای های اجتماعی (توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و غیره) است، درگیر کنید. به یاد داشته باشید، پیوندهای رسانه های اجتماعی از نظر بصری با دکمه های اشتراک گذاری نشان داده شده و با دیگری تفاوت دارند.

 

بدون تماس با عمل

بازدید کنندگان به وب سایت شما هجوم می آورند و اگر با محتوای درجه پایینی روبرو شوند، درصد افرادی که پس از بازدید از صفحه اصلی یا صفحات دیگر، سایت را ترک می کنند زیاد است. چرا بازدید کنندگان فقط به نگاه کردن به صفحه اصلی شما بسنده می کندد و دیگر قسمت ها را بررسی نمی کنند؟ آیا مطمئن هستید که بازدید کنندگان شما می دانند چه کاری انجام دهند؟ مخاطبین خود را با دکمه تماس به اقدام و دستور العمل های ساده ای مانند "با ما تماس بگیرید"، "اینجا را کلیک کنید" یا "در خبرنامه ما مشترک شوید" راهنمایی کنید. به عنوان یک برند، شما می خواهید مردم بدانند چگونه می توانند از وب سایت شما و در نهایت خدمات خود بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

عکسهای غیرمجاز

یک وب سایت که تنها با عکاسی سهام پر شده است، نشانگر فردیت برند نیست. اصالت با مشتریان بالقوه و قدیمی پیش می رود، بنابراین در عکس های حرفه ای سرمایه گذاری کنید یا از برند شخصی خود عکس بگیرید تا داستان برندتان را بگویید. در دنیای دیجیتالی که به کاربران گزینه های بی پایان داده می شود، کلید مشارکت و بازده سرمایه گذاری، ارائه یک گزاره ارزش منحصر به فرد در قالب و همچنین محتوا است.

 

تعداد بازدید: 1486
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification