ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 راز برای افزایش تبدیل در سایت شما

این که کسب و کار یا شرکت شما کوچک است یا بزرگ مهم نیست، افزایش بازدید و بازخورد وبسایت برای کسب و کارتان مهم است. راه کار های خوب برای seo و بهینه سازی سایت، مشتریان را جذب سایت می کند و آن ها را برای بازدید به وب سایت می آورد، پس شما یک گام بزرگ در مسیر درست برداشته اید، اما فقط این کافی نیست. بازدهی سایت شما هنوز هم ممکن است پایین باشد، زیرا شما نمی توانید بازدید کنندگان وب سایت خود را به گام بعدی خرید بکشانید و آن ها را جز مشتری ثابت خود کنید.

 صدها روش برای بهبود وب سایت شما و جلب مشتریان برای بازدهی بیشتر وجود دارد.

در این قسمت به 5 روش آن اشاره می کنیم.

  1. مختصر و مفید 

در برخی از سیستم عامل های وب سایت به راحتی می توانند از تصاویر و اطلاعات آن استفاده کنند و به راحتی پی ببرن که هدف اصلی و زمینه کاری شرکت چیست. اگر وب سایت شما دارای خطا هایی باشد کار بازدید کنندگان را سخت می کند. برای جذب مشتری می توانید از لوگوی طراحی شده و رنگ های قابل توجه استفاده کنید.

  1. فقط یک فراخوانی خوب در هر صفحه

فراخوانی های زیاد در یک صفحه ممکن است از دید مشتریان اضافی به نظر بیاید. برای مثال، اگر در یک وبسایت که موضوع آن خدمات طراحی وب است در هر صفحه تعداد زیادی دکمه فراخوان داشته باشد برای مشتری کلافه کننده به نظر می رسد. اما اگر یک دکمه اقدام  بگذارید که کاملا با بقیه طراحی وب سایت شما همخوانی داشته باشد راه خوبی محسوب می شود.

  1. تست ها را اجرا کنید

با توجه به گفته ی هاب دریل استیونز، مدیر عامل شرکتDigiTech Web Design ، شما باید همه چیز را آزمایش کنید، و باید هر دو تست تقسیم A / B و آزمایشهای UX را اجرا کنید. استیونز "آزمون پنج ثانیه" را برای بررسی کلی طراحی شما پیشنهاد می کند. برای ارزیابی، تصویری از یک صفحه در وب سایت خود را و تصویر را با یک سوال مانند "شما برای اولین بار چه دکمه ای را کلیک می کنید" علامت گذاری کنید و از عموم مردم بخواهید پس از مشاهده وب سایت به مدت پنج ثانیه، پاسخ خود را ثبت کنند.

این نوع آزمون ها به شما کمک می کنند تا بدانید چه چیزی برای بازدیدکنندگان وب سایت جذابیت دارد و آن های جزو مشتریان شما می کند. پس می توانید با این آزمون ها بازدهی سایتتان را افزایش دهید.

  1. تصاویر و ویدیوها

عکس ها و فیلم ها به خریداران کمک می کنند تا هنگام خرید محصولات را راحتتر انتخاب کنند.

مشتریان وبسایت فقط می توانند با دیدن و شنیدن، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند. پس کار آن ها را راحت کنید و در صورت امکان، تعداد زیادی تصویر و فیلم را از محصول ارائه دهید تا به مشتریان کمک کنید که احساس کنند محصول مورد نیاز را از نزدیک حس می کنند.

  1. استفاده از اثبات اجتماعی 

هنگامی که افراد به دنبال یک محصول یا خدمات جدید می گردند، یکی از اولین اقدامی که احتمال دارد انجام دهند، پرسش از دوستان است. شما می توانید از این جنبه برای افزایش بازدهی و بازدید وب سایت خود استفاده کنید.

بهترین راه های اثبات اجتماعی: بررسی مشتری، رتبه بندیه علاقه های اجتماعی، اعتماد نمادها، توصیفات ویدیویی، تاییدیه های مشهور و PR است. اکثر وبسایت ها برخی از این ها را به عنوان الگوی اثبات اجتماعی انتخاب می کنند، اما ممکن است آنها را در زمان مناسب ارائه ندهند. بدست آوردن معروفیت اجتماعی در برابر مخاطبان شما در اسرع وقت، یکی از بهترین راه هایی است که می توانید انجام دهید تا افراد را از وضعیت بازدید کننده به وضعیت مشتری شدن تبدیل کنید.

تعداد بازدید: 1273
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification