ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 راه برای بهبود فروش وب سایت

وقتی شما محصولات یا خدمات خود را از طریق یک وب سایت به نمایش می گذارید، آن وب سایت به یک ابزار مهم درآمد برای کسب و کارتان تبدیل می شود. 

چند روش برای بالا بردن بازدهی وب سایت:

وب سایت خود را با تغییرات استراتژیک، پرطرفدار کنید تا بتوانید خدمات و محصولات بیشتری را به فروش برسانید.

برای افزایش بازدید سایت آن هم در کمترین زمان، از روش شبکه های اجتماعی و قیمت گذاری در آن ها استفاده کنید.

برای بهینه سازی سایت و افزایش کاربران  آن می توانید وب سایت را قالب بندی کنید.

از افزودن مطالب کپی در سایت خودداری کنید.

تصاویر محصولات را وارد کنید و آن ها را به صورت مشخصی قیمت گذاری کنید تا فروش بیشتری داشته باشید.

راه های دیگری نیز برای  بالا بردن بازدهی یک وب سایت وجود دارد که آن هم دریافت راهنمایی از کارشناسان است

اندی کریستودینا، بنیانگذار رسانه مدار 

اندی یکی از بنیانگذاران و مدیران استراتژیک شرکت Orbit Media است که صاحب یک شرکت طراحی وب سایت 38 نفره در شیکاگو است. او در طول 15 سال گذشته، استراتژی وب و مشاوره های خود را به بیش از هزار شرکت ارائه کرده است. اندی به عنوان یک سخنران برجسته در کنفرانس های ملی و همینطور به عنوان نویسنده بزرگترین وبلاگ ها، وقت اصلی خود را به تدریس بازاریابی اختصاص داده است. او صدها مقاله در مورد استراتژی محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و تحلیلی نوشته است.

اندی به عنوان 10 نفر اول از کارشناسان بازاریابی آنلاین در سال 2015 و 50 مدیر برتر بازاریابی در سال 2016 شناخته شده است. او از سال 1871، مربی انکوباتور شماره 1 در ایالات متحده و استادیار بازاریابی دیجیتال در دانشگاه لویولا شد. وی همچنین نویسنده  کتاب راهنمای تصویر برای بازاریابی دیجیتالی نیز می باشد.

دالیپ جگی، مدیر اجرای تعاملی

Dalip  یکی از اصلی ترین بنیانگذاران Devise Interactive می باشد. Devise Interactive، یک نام تجاری و آژانس دیجیتالی است که مخاطبان خود را با طرح های خلاق و فنآوری های نوآورانه درگیر میکند. او همچنین بنیانگذار دو شرکت بزرگ به نام های  EvaDrop و Fraxtion است، شرکت هایی که جدیدترین تکنولوژی را به بازار عرضه می کنند، وی شرکت میزبان Hostannual را نیز تاسیس کرد. علاقمندی دالیپ به بشردوستی، او را به عنوان رئیس کمیته اجرایی Forge54، که یک سازمان غیر انتفاعی می باشد، هدایت کرده است.

جیل اسچیفل بین، نویسنده کتاب ارتباط پویا (Communicator)

جیل، راهبردهای ارتباطی و آموزشی که برای افزایش فروش سایت های اینترنتی، حفظ مشتریان فعلی و نشان دادن توانایی مصرف کننده است را ارائه می دهد. جیل در کتاب خود به نام ارتباط پویا، استراتژی های رشد، مدیریت تجارت را بیان کرده. وی کتاب خود را در آوریل 2017 منتشر کرد.

 

تعداد بازدید: 867
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification