ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
5 مورد از بهترین های طراحی سایت برای کارآفرینان

حدود 71 درصد از مشاغل کوچک در سال 2017 دارای وب سایت بودند، طبق نظرسنجی ای توسط Clutch، یک شرکت تحقیقاتی کسب و کار انجام شد. اگر بخشی از 3 تا 10 باقی مانده باشد، دیگر وقتی برای حضور در برنامه وجود ندارد پس آنلاین شوید.

داشتن یک وب سایت اختصاصی می تواند برای پیشرفت در بازاریابی، ارتقاء اعتماد مصرف کننده و به عنوان یک کانال خرید بسیار حیاتی است. علاوه بر این، 56 درصد از مصرف کنندگان می گویند که تصمیمات مربوط به خرید آنها تا حدودی از پرس و جوهای موتور جستجو ناشی می شود.

چگونه می توان گزینه های خود را محدود کرد؟ اگر به دنبال تقویت حضور آنلاین خود هستید، در اینجا برخی از بهترین سیستم عامل ها را برای شروع کار معرفی می کنیم.

WordPress

آنچه ما دوست داریم: WordPress یک سازنده وب سایت کلاسیک است که می گوید بیش از 31 درصد وب را قدرت می دهد و دارای دو حالت است: WordPress.org و WordPress.com. حالت اول این امکان را به شما می دهد که نرم افزار وردپرس را به صورت رایگان بر روی سرور وب خود بارگیری و نصب کنید و در زمینه شخصی سازی و انعطاف پذیری تخصص دارد، کاربران می توانند خطوط کد را وارد کنند، برنامه های کاربردی سایت را بسازند و اجازه دسترسی به سطوح مختلف را به مدیران سایت، ویراستاران و همکاران را بدهند. اما بازرسان می گویند که انعطاف پذیری می تواند به سادگی حاصل شود، به این معنی که اگر به دنبال چیزی ساده تر هستید، ممکن است بخواهید WordPress.com را امتحان کنید. نسخه .com از کلیه وب سایتهای میزبانی شده برای شما مراقبت می کند. این برنامه همچنین صدها قالب و همچنین افزونه هایی مانند فرم تماس با ما، اسکن امنیتی و جاسازی رسانه را ارائه می دهد.

آنچه کاربران می گویند: یکی از داوران می نویسد: "من از نسخه های .com و .org استفاده کردم، این دو به یک اندازه قوی و دارای پشتیبانی فوری هستند. شما یک میلیون پلاگین برای انتخاب دارید و می توانید از موضوعی برای وب سایت خود استفاده کنید یا آن را از ابتدا کد گذاری کنید ".

قیمت گذاری: گزینه ها شامل WordPress.com رایگان، شخصی (48 دلار در سال)، حق بیمه (96 دلار در سال) و تجارت (300 دلار در سال) است.

 

Wix

آنچه ما دوست داریم: دلیل واضح وجود دارد که Wirecutter Wix را هنگام تصمیم گیری در طراحی وب سایت برای مشاغل کوچک، Wix را به عنوان الویت در انتخاب خود قرار دهید. با این حساب، 572 گزینه الگوی ساختمانی را برای شما انتخاب می کند، همچنین افزونه هایی را برای امتحانات OpenTable ، Google Maps، قرارهای رزرو و موارد دیگر ایجاد می کند. اگر در طراحی سایت خجالتی هستید؟ سعی کنید هوش مصنوعی ADI را با  Wix طراحی کنید، که پس از پاسخ به چند سؤال، در طراحی وب سایت، به صورت خودکار کار می کند.

 

آنچه کاربران می گویند: یکی از داوران می نویسد: "کلمات برای توصیف این که من چقدر عاشق Wix و پلت فرم ساخت وب سایت هستم، کافی نیست. با ویراستار وب سایت Wix احساس می کنم در خانه هستم. همه چیز درست در مقابل شما قرار داده شده است و محدودیت های صفحه بسیار کم است. پس شما می توانید وب سایت شخصی خود را در مدت زمان اندکی به صورت رایگان تکمیل کنید".

قیمت گذاری: گزینه ها شامل اتصال دامنه (5 دلار در هر ماه)، دسته کوچک موسیقی جاز (11 دلار در هر ماه)، نامحدود (14 دلار در ماه)، تجارت الکترونیکی (17 دلار در هر ماه) و VIP (25 دلار در ماه) در Wix.com می باشد.

Weebly

 

آنچه ما دوست داریم: Weebly یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای یک وب سایت تجاری کوچک است. نه تنها نسخه رایگان آن را ارائه می دهد، بلکه گزینه های پرداخت شده آن با قیمت 4 دلار در ماه شروع می شود و بالاترین قیمت آن با 25 دلار است. این سازنده تقریباً کمتر از 60 قالب را در آخرین تعداد ارائه می دهد. این تعداد به طور قابل توجهی کمتر از رقبای خود است. اما چیزی که فاقد تطبیق پذیری است، در سادگی ایجاد کردن آن است. ابزارهای ویرایش آن به راحتی قابل جابجایی هستند و همینطور رابط کاربری آن نیز ساده است.

آنچه کاربران می گویند: یکی از داوران می نویسد، "من سالها با تیم سازمانی خود تلاش کردم تا وب سایتی را تهیه کنم که بسیار عالی و مقرون به صرفه باشد. بعد از سه تلاش حرفه ای در طراحی سایت ها، ما به Weebly روی آوردیم. زیرا از همه بهتر و خوب تر به نظر می رسد، به ویژه برای آن میزان از هزینه ما ". با این ابزار وب سایتی عالی، تمیز و برقراری ارتباط با کمترین هدر دادن وقت، خواهید داشت.

قیمت گذاری: گزینه های رایگان، اتصال (4 دلار در هر ماه)، استارت (8 دلار در هر ماه)، نرم افزار (12 دلار در هر ماه) و تجارت (25 دلار در ماه) در Weebly.com.

 

Squarespace

 

آنچه ما دوست داریم: متخصص در طراحی سایت به صورت ساده و تمیز برای دسته هایی مانند هنر، طراحی، مد، زیبایی، سلامتی، تناسب اندام و موارد دیگر. Squarespace حدود 70 قالب و پشتیبانی 24/7 مشتری را ارائه می دهد و محدودیتی در پهنای باند یا ذخیره سازی آن وجود ندارد. سازنده ابزارهای تجارت الکترونیکی ویژه طراحی شده مانند فروشگاه های نامحدود کالاها، ابزار مرتب سازی کشیدن و رها کردن کالا و امکان ارسال یادآوری های الکترونیکی را به مشتریانی که قبل از خرید رها کرده اند، ارائه می دهد. Squarespace میزبان بسیاری از مشتریان مشهور از جمله جان مالکوویچ، کیانو ریوز و لئون بریج است.

 

آنچه کاربران می گویند: یکی از داوران می نویسد: "من در گذشته از دیگر نرم افزارهای ساخت وب سایت کشیدن و رها کردن استفاده کرده ام و اگرچه هنگام ویرایش چیدمان به نظر می رسید درست است، اما یک بار که آنها را به صورت زنده و در دستگاه های مختلف مشاهده کردم، همیشه در آن مشکلی وجود داشت. با پلتفرم Squarespace، سایت من همیشه دقیقاً به روشی که من انتظار آن را دارم به نظر می رسد. "دیگری می گوید: " نرم افزار آنها به طور کلی بسیار ساده است و می توان با چند جستجوی سریع فهمید، اما چند باری پیش آمد که من نمی دانستم که چه کاری باید انجام دهم.

 

قیمت گذاری: گزینه ها شامل شخصی (16 دلار در هر ماه یا 144 دلار در سال) و تجارت (26 دلار در ماه یا 216 دلار در سال) در Squarespace.com.

 

Shopify

 

آنچه ما دوست داریم: Shopify یک صنعت دوست داشتنی است که انواع و اقسام محصولات خود را هنگام فروش آنلاین می بخشد. اکثر سازندگان وب سایت دارای ابزار تجارت الکترونیکی داخلی هستند، اما خدمات مشتری 24/7 در پردازش، پرداخت و تجزیه و تحلیل به مشتریان کمک می کند تا در جای خودش قرار بگیرد. مشتریان می توانند وب سایت خود را از طریق مجموعه الگوهای Shopify، گرچه از قیمت رقبا گران تر (از 10 گزینه رایگان و 56 گزینه پرداخت شده) تهیه و تنظیم کنند. نکته دیگر: اگر با طراح سایت دیگری سر و کار دارید و از ابزار تجارت الکترونیکی آن ناراضی نیستید، می توانید با تعبیه "دکمه خرید" خود در بسیاری از سیستم عامل های دیگر (وردپرس، Squarespace و دیگران) با استفاده از Shopify کالای خود را بفروشید.

 

آنچه کاربران می گویند: یکی از داوران می نویسد: "اگر می خواهید فقط به اصول اولیه بپیوندید و به یک سایت تجارت الکترونیکی تمیز و پاسخگو نیاز دارید، پس Shopify برای شما مناسب است. هیچ دانش برنامه نویسی لازم نیست و الگوهای بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد. "دیگری می گوید:" خدمات شگفت انگیز مشتری Shopify از این نظر کاملاً بی نظیر است که گزینه چت زنده آنها نه تنها مناسب است، بلکه توسط افرادی که در واقع می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند مناسب است".

قیمت گذاری: گزینه ها شامل Basic Shopify  (29 دلار در هر ماه)، Shopify (79 دلار در هر ماه) و Advanced Shopify (299 دلار در هر ماه) در Shopify.com هستند.

تعداد بازدید: 905
نویسنده: هانیه سهرابی
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification