ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

در تجارت فقط یک فرصت را به دست می آورید تا برداشت اولتان خوب باشد و طراحی سایت شرکتتان متفاوت شود. هنگامی که مشتریان به سایت شما می آیند، فوراً باید درک روشنی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، داشته باشند. اما آمار نشان می دهد که بسیاری از وب سایتهای تجاری کوچک فاقد اصول اولیه هستند که آنها را با خطر از دست دادن مشتری روبرو می کند.

رابطه مشتری و تجارت مبتنی بر اعتماد است. آیا وب سایت شما مشتری پسند است؟ با پنج مورد متعلق به صفحه اول هر وب سایت تجاری شروع کنید.

  1. اطلاعات تماس: نظرسنجی اخیر توسط رسانه های محلی Chantilly مستقر در گروه تحقیقاتی تبلیغات BIA / Kelsey نشان می دهد که تقریبا 75 درصد از وب سایت های مشاغل کوچک پیوند ایمیل در صفحه اصلی خود ندارند و همینطور 6 نفر از 10 نفر نیز شماره تلفن ندارند.

به طور حداقل، سایت شما باید دارای یک لینک ایمیل روشن و یک شماره تلفن باشد. اگر موقعیت مکانی فیزیکی نیز دارید، آدرس کامل را همراه با کد پستی و همچنین نقشه و دستورالعمل ها را نیز در نظر بگیرید.

  1. تصاویر نمایانگر آنچه که انجام می دهید: برای مثلا اگر کیک های عروسی را درست می کنید در صفحه اول وب سایت شما باید تصاویری از کیک های شما قرار بگیرد. بسیاری از سایتهای تجاری از گرافیک های بی ربطی مانند پروانه ها و عکس های خانوادگی استفاده می کنند و یا از همه بدتر اصلاً گرافیکی ندارند که این اصلا خوب نیست.

اما به نحوه نمایش تصاویر توجه داشته باشید. قبل از چرخش یا لرزش آنها دو بار فکر کنید یا هر کار دیگری را انجام دهید که می تواند حواس پرت یا تحریک کننده باشد.

  1. پاک کردن ناوبری با پیوندهای کاری: طراحی وب سایت شما باید مدلی باشد که صفحه اول سایت دارای یک سیستم ناوبری واضح باشد یا در قسمت بالا یا پایین یک طرف صفحه باشند. دکمه ها باید به وضوح با کلماتی که مطابق با مطالب موجود در سایت هستند مشخص شده و به مشتریان کمک کنند تا به سرعت آنچه را که می خواستند پیدا کنند. همچنین دکمه هایی را برای گزینه های حمل و نقل، سؤالات متداول و پیشینه شرکت خود در نظر بگیرید.

همچنین لازم است که به طور مرتب بر روی پیوندهای خود کلیک کنید تا مطمئن شوید که همه آنها کار می کنند یا خیر، همچنین از Google Webmaster Tools برای شناسایی هرگونه خطای 404 استفاده کنید. پیوندهای شکسته نه تنها از تکمیل سفارشات خریداران جلوگیری می کنند بلکه می توانند به نظر برسند که انگار شما به تجارت خود اهمیت نمی دهید.

  1. جعبه ثبت نام ایمیل: یکی از راه های مؤثر برای تشویق وفاداری مشتری، تهیه خبرنامه معمولی است. جعبه ثبت نام را در صفحه اول وب سایت خود قرار دهید و به افرادی که آدرس ایمیل خود را ارسال می کنند جوایزی مانند تخفیف در سفارش آینده را ارائه دهید. خدماتی مانند Mailchimp روشهای ساده ای برای انجام این کار ارائه می دهند.
  2. پیوندهای رسانه های اجتماعی: با ارائه پیوندهایی به حساب رسانه های اجتماعی در صفحه اول خود به مشتریان کمک کنید تا با شما در ارتباط باشند. از نمادهای قابل تشخیص مرتبط با فیس بوک، توییتر، پینترست یا LinkedIn استفاده کنید. همچنین می توانید از ابزارهای خوراک برای تشویق پیگیری فوری و همچنین اشتراک رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
تعداد بازدید: 1676
نویسنده: هانیه سهرابی
2.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification