ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
6 تا از بهترین سازندگان وب سایت حرفه ای برای شرکت های کوچک

 77 درصد از صاحبان وبسایت اعتقاد دارند که دلیل ناموفق بودن وبسایتشان ضعف کاری است اما این طور نیست . برای موفقیت فقط به یک سازنده وب ماهر نیاز است.

سازنده وب

 پلت فرم وب سایت از سمت سازنده وب به شما کمک می کند که فقط در سه مرحله صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید. با وجود سادگی این پلت فرم، هزاران قالب برای انتخاب وجود دارد و شما مجبور نیستید با قالب های موجود کنار بیایید. هر قالب آزادانه ویرایش می شود، بنابراین شما می توانید آنچه را که دوست دارید با کمک این پلت فرم انجام دهید و یک وب سایت کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید.

دو ابزار seo و ادغام وجود دارد که با آن می توانید تمام نکات مهم یک وب سایت مدرن را انجام دهید. همچنین شما می توانید از گزینه نام دامنه آزاد استفاده کنید، اما به طور کلی همیشه بهتر است از نام دامنه پرداخت شده استفاده کنید تا کاملا منحصر به فرد باشد.

 Wix

 Wix یکی از مشهورترین پلت فرم های وب در جهان است. بعد از وردپرس، ویکس یکی دیگر از بهترین سازندگان وب سایت رایگان است و شما می توانید تقریبا هر چیزی را با استفاده از آن ایجاد کنید.

آنچه که Wix را برجسته می کند، ابزاری برای ایجاد لینک های جستجوگر seo است که با وب سایت رایگان شما همراه است. با استفاده از Wix می توانید به راحتی رتبه بالایی داشته باشید. اولین کاری که برای شروع باید انجام دهید، جاسازی قالب های مختلف Wix در زمان مورد نیاز است. بعد ویدجت های رسانه ای را وصل کنید تا بلافاصله یک وب سایت حرفه ای را در اختیار داشته باشید.

Weebly

  Weebly یکی دیگر از سازندگان وب سایت شناخته شده. Weebly برای یک وب سایت ایده آل در هر نوع کسب و کاری مناسب است. با استفاده از این سیستم می توانید وب سایتی را که یک طراح حرفه ای به آن افتخار می کند را داشته باشید.

 Weebly به طور خودکار ریسبانسیو است و با مرورگرهای متعددی سازگار می باشد. ویژگی که Weebly  نصبت به سایر سازندگان وبسایت دارد این است که با آن می توانید نام دامنه شخصی خود را داشته باشید.

Sitey

 Sitey دارای یک سیستم کشیدن و رها کردن است که ساختن وب سایت را برای شما آسان می کند. این قالب دارای ویژگی پاسخگوئی تلفن همراه است، همچنین با بهترین شیوه های گوگل سازگار می باشد.

در ابتدا باید گفت که سایت یک شبکه است و با استفاده از افزونه ها و برنامه های افزودنی برای ایجاد بخش عمده ای از قابلیت های آن می کوشد. خدمات مشتریان این سیستم همیشه در دسترس است که نقطه مثبت دیگریست برایSitey  . این مورد به عنوان یکی از مفید ترین بخش های خدمات مشتری نسبت به دیگر گزینه های لیست است.

IM Creator

IM Creator  از چیزی به نام "Stripes" استفاده می کند که از قبل قابل تنظیم است. این سازنده وب سایت یکی از ساده ترین سازندگان سایت می باشد زیرا شما می توانید با استفاده از آن یک وب سایت حرفه ای را در عرض چند دقیقه بسازید.

تمام قالب های ارائه شده توسط IM Creator  آماده هستند و به این معنی است که آن ها برنامه ریزی شده هستند و بلافاصله مورد استفاده مخاطب قرار می گیرند. تمام این طرح ها را می توان در وب سایت هایی قرار داد که از صدها صفحه استفاده می کنند.

با IM Creator شما لازم نیست که در مورد میزبانی سایت نگران باشید زیرا به طور خودکار دسترسی نامحدودی به میزبانی وب و پهنای باند را از آن دریافت می کنید.

Jimdo

اگر شما نیاز به سازنده یک سایت تجارت الکترونیک دارید،Jimdo  گزینه مناسبی است که باید آن را در نظر بگیرید. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را بدون مسائل مربوط به کار سبد خرید را با دانلود یکی از موضوعات اختصاصی تجارت الکترونیک ارائه شده توسط Jimdo بسازید.

Jimdo حتی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک با حجم کاری بالا نیز کار می کند. شما می توانید تمام گزینه ها و ویژگی های مختلف را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه قابلیت هایی که نیاز دارید را شامل می شود یا خیر. در حالی که این یک سازنده وب سایت رایگان است، اما شما می توانید با پرداخت یک گزینه به ویژگی های اضافی آن دست پیدا کنید. اما با این حال، نسخه رایگان نیز برای رفع نیازهای شما تا حدودی کافی می باشد.

تعداد بازدید: 854
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification