ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
6 تصور غلط مدیران اجرایی درباره توسعه وب

آخرین پروژه توسعه وب سایت خود را به خاطر دارید؟ شما بودجه خود را بالا گرفتید، زمان های گذشته را منعکس کردید و تقریباً با همه افرادی که به شما مراجعه کردند درگیری موقتی داشتید.

خبر بد؟ درگیری پیش آمد

خبر واقعاً بد تر؟ احتمالاً تقصیر تیم شما بوده است.

بیشتر مدیر عاملان تصورات غلطی درباره توسعه و طراحی وب سایت دارند. و این مسئله مشکل است زیرا مشاغل نسبت به حضور آنلاین خود پایدار هستند.

مدیر عاملان شرکتهای مختلف با این مسئله مبارزه می کنند. در اینجا شش مورد وجود دارد که بیشتر مدیران عامل آن را تصور می کنند یا بر آن تاکید دارند:

توسعه وب سایت آسان است.

مشتریان معمولاً یک وب سایت 20 صفحه ای "ساده" با داشتن مواردی مانند: ورود به سیستم، پرداخت آنلاین، وبلاگ و سایر ابزارک ها درخواست می کنند.

ممکن است وب سایتهایی مانند Facebook و Craigslist ساده به نظر برسند، اما اقدامات لازم برای توسعه آن ها زمان بر و پیچیده است. نکته عجیب این است که هرچه طراحی سایت ساده تر باشد، اغلب سایت های گران تری محسوب می شوند. برخی از درخواستهایی که به نظر کوچک هستند می توانند کارهای پیچیده ای برای پیشرفت و توسعه داشته باشند و نیاز به برناه نویسی و طراحی های به روزی دارد.

همه باید همکاری کنند.

به جای اینکه تمام کارمندان را در یک اتاق کنفرانس بکشید تا ایده های خود را بازگو کنید، فقط افرادی که تخصص آن کار را دارند به همکاری دعوت کنید.

استراتژی محتوا، دارایی های تجاری، اهداف تجاری و جریانات کاربری را مشخص کنید. وقت خود را صرف برنامه ریزی عمیق فنی، معماری بانک اطلاعاتی، طرح بندی، یا نوع ابزارک ها نکنید.

وب سایت ها یک کالا هستند.

با پیدایش قالب ها و سایت هایی مانند طراحی و توسعه فراساحلی، بسیاری از شرکت ها این تصور اشتباه به ذهنشان می رسدد که طراحی وبسایت یک کالای ارزان قیمت است.

بهره گیری از الگوهای ایجاد شده در حال حاضر ممکن است برای برخی از شرکت ها مفید باشد، اما برای کسانی که نسبت به برند خود و حضورشان در دنیای وب جدی هستند، چنین گزینه هایی کافی نخواهد بود.

وب سایت خود را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید و منابع مناسبی را برای آن اختصاص دهید. تیمی از طراحان سایتی را پیدا کنید که مشاغل شما را درک کنند، سؤالات درست بپرسند و مشتریان شاد داشته باشند. یک تیم خوب به شما کمک می کند اهداف خود را در کنار بودجه خود مدیریت کنید و راه حل های بهینه را پیدا کنید. ممکن است کمی پر هزینه تر به نظر برسد، اما بازده سرمایه گذاری آن، ارزشش را دارد.

پس از ساخت یک سایت، کار را تمام شده میدانند.

توسعه وب یک فعالیت ادامه دار است. پس از راه اندازی و طراحی سایت، باید به فعالیت برای توسعه آن ادامه دهید. بسیاری از شرکت های میانی، تیم هایی شبانه روزی برای سایت های خود استخدام می کنند تا اطمینان حاصل شود که هه چیز خوب و بی اشکال پیش می رود.

حتی اگر وب سایت گسترده نباشد و ترافیک قابل توجهی نداشته باشد، باز هم به کسی نیاز است که عملکرد سایت را بررسی کند. همچنین برای انجام بهینه سازی سایت و seo و همچنین به روزرسانی های امنیتی و محتوایی نیز به یک پشتیبانی سایت نیاز دارید.

هرکسی می تواند یک وب سایت عالی را ایجاد کند.

شما نمی توانید خودتان یک وب سایت بسازید. زیرا باید در پیشبرد کسب و کار و بهبود محصولات خود متمرکز شوید. کارورز یا مسئول IT شما نمیتواند کار ساخت وبسایت شرکت را انجام دهد. موارد بسیار مهم دیگری که به یک سایت منتهی می شود از دانش های اولیه در مورد طراحی وب سایت به خصوص هنگام ساخت سیستم های پرداخت و اطمینان از ادغام با سیستم های داخلی شرکت است.

ابزارهای طراحی سایت رایگان زیادی وجود دارد که می تواند برای راه اندازی bootstrapped یا اجرای یک سایت تجاری کوچک عالی باشد. اما برای نیازهای مشاغل تأسیس شده به اندازه کافی کامل نیستند.    

برای طراحی وب سایت، ممکن است نیاز به یک تیم حرفه ای داشته باشید تا از ابتدا بهترین ظراحی انجام شود، و این امر به یک مهارت خاص نیاز دارد. شرکت طراحی وبسایت، باید کسانی را استخدام کند که به بهترین نحو کار خود را انجام دهند و در این کار حرفه ای باشند.

این وب سایت ما است، بنابراین ما طراحی را دیکته می کنیم.

طبیعی است که بخواهید وب سایت شرکت خود را به کمی تنظیم کنید. اما متأسفانه، مگر اینکه شما یک طراح وب باشید تا بتوانید در این کار نظر تخصصی بدهید، زیرا کار در حرفه شما نیست. اگر می خواهید بازدیدکنندگان سایت به به آن جذب شوند و به مشتری های سایتتان تبدیل شوند، باید به طراح وب خود اعتماد کنید و این کار را به آن ها بسپارید.

طراحان وب نظر ها و دیدگاه های شما را درک می کنند، اما باید کار ظراحی را به آن ها بسپارید زیرا طراحان سایت از ساختار و آنچه به جذب بازدید کنندگان کمک می کند آگاهی دارند.

تعداد بازدید: 1400
4.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification