ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
6 نکته جهت بهبود نرخ تبدیل conversiorate وب سایت

طراحی وب سایت جذاب بسیار مهم است، اما شما نمی توانید از موضوع اصلی سایت خیلی دور شوید. برای جذابیت سایت باید مواردی نظیر فرم ارسال، اطلاعات تماس تلفنی، ظاهر فیزیکی مناسب سایت، ارسال فرم فروش و ...  بدون این اقدامات در سایت، کسب و کار شما موفق نخواهد شد. به طور طبیعی، وب سایت شما هرچه بیشتر جذابیت داشته باشد و بازدید کننده را جذب کند، درآمد بیشتری کسب می کنید و کسب و کارتان پیش رفت بیشتری خواهد کرد.

  طراحی ریسپانسیو                                                                                                                  

بر طبق گزارش شرکت ComScore 2015 در مورد آینده دیجیتالی شدن، تقریبا 31 درصد از تمام جذابیت سایت به 10 ویژگی دیجیتالی که برای دستگاه های تلفن همراه  در نظرگرفته شده است. این ویژگی ها در حال حاضر قابل توجه هستند و همچنان در حال افزایش می باشند.

طراحی وب سایت پاسخگو(RWD)  ینی با همه صفحه نمایش ها از جمله دسکتاپ، لپ تاپ و گوشی های هوشمند  سازگار باشد، به طوری که تمام صفحات، همه ی  ویژگی ها و عملکردهای قابل دسترسی سایت را بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه ها به نمایش بگذارد.

  یک طراحی ساده

سالها پیش طرح های پیچیده در روند طراحی وب به کار می رفت اما امروز، طرح های تمیز و ساده تخت محبوب هستند. علامت های تجاری  مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند تا بتوانند تا با استفاده از ویژگی های شگفت انگیز باز دید کننده را تحت تاثیر قرار دهند زیرا مصرف کنندگان امروز از طرح های زیبا و تمیز استقبال می کنند.

بازدید کنندگان خود را با مطالب و پیشنهادات خود تحت تاثیر قرار دهید. فلاش های غیر ضروری و انیمیشن ها باز دید کنندگان را کلافه می کند زیرا زمان بارگذاری وب سایت شما را کند می کند.

  عکس ها را ذخیره ی نکنید

لازم به ذکر است که عکس های سهامی برای بعضی چیزها مانند پست های وبلاگ عالی هستند. شما می توانید در یک ستون چندین منبع رایگان از تصاویر با کیفیت را در آن بگذارید زیرا آنها به صفحه "درباره" شرکت شما تعلق ندارند.

مصرف کنندگان نمی خواهند اعتماد زیادی به یک کمپانی داشته باشند که تلاش می کند تخصص و حرفه ای خود را با استفاده از عکس های سهام تحویل دهند.

  ناوبری ساده خود را حفظ کنید

هنگامی که مصرف کنندگان به وب سایت شما می آیند باید بتوانند در عرض دو ثانیه آنچه را که می خواهند پیدا کنند. اگر آنها مجبور شوند برای آنچه  که میخواهند زیادی جستجو کنند، خسته شده وب سایت دیگری را پیدا می کنند.

منوی ناوبری خود را به شکل ساده نگه دارید. گزینه های بیش در منو، بازدید کنندگان را کلافه می کند. شما باید مسیر روشن و دقیقی را به هر اقدامی که می خواهید بازدیدکنندگان خود را به آن جذ کنید، به صورت یک صفحه مشخص، روشن کنید.

  مشتری نتواند تماس بگیرد 

در حالی که وجود شماره تلفن در سایت مهم است، اما بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که از طریق وب سایت خود با یک کمپانی تماس بگیرند، به ویژه اگر آنها بخواهند در مورد یک سرویس تحقیق کنندو از آن خرید کنند زیرا آنها فقط به یک سری اطلاعات نیاز دارند.

  حذف فید های رسانه اجتماعی 

زمانی که رسانه های اجتماعی وارد کار شد، همه کسب و کار ها، رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت هایشان قرار دادند. اما در حال حاضر، مصرف کنندگان می دانند که چگونه می توانند با مارک تجاری خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. پس قرار دادن فیس بوک و توییتر در وب سایت فقط توجه شما را از اهداف جذابیت آن دور می کند.

آیکون رسانه های اجتماعی را در پاورقی یا نوار کناری سایت قرار دهید و به حساب های خود پیوند دهید که اگر یک بازدید کننده تمایل به بازدید از آن را داشت با یک کلیل وارد آن صفحه شود.

تعداد بازدید: 1084
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification