ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

با توجه به واکنش های مداوم در زمینه استعدادها در مراکز اصلی، چشم انداز فناوری در حال تغییر و دستمزد های بسیار زیاد، خوب است که یک توسعه دهنده وب باشید. اما چقدر خوب؟ خب، بستگی دارد.

این در حالی است که در امروزه تقریبا 18.2 میلیون توسعه دهنده و طراح سایت در سرتاسر جهان وجود دارد (که در این سال 2019 به 26.4 میلیون نفر نیزمی رسد)، AppDynamics، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده های نرم افزار، می گوید که همه آنها با هم یکسان نیستند.

توسعه دهندگان و طراح سایت هایی که به زبان برنامه نویسی Ruby، C و Python آگاه هستند، به طور متوسط شش رقم را می سازند، در حالی که کسانی که در  C # و PHP مهارت دارند در انتهای پایین طیف دستمزد قرار دارند و کمتر از 90 هزار دلار می گیرند که هنوز هم بیش از دو برابر ملی است. درآمد متوسط 44.888 دلار است که اگر هیچ تصوری از این زبان ها ندارید که چطور از آن استفاده می شود، نگران نباشید، زیرا اینفوگرافیک های دستی ای تعبیه شده که در زیر یک برگه سریع تقلب ارائه می شود.

و این فقط نوع برنامه نویسی شما نیست که می تواند تغییری ایجاد کند بلکه در کجای مکان قرار گرفتن شما هم می باشد. با کمال تعجب سان خوزه، کالیفرنیا و سان فرانسیسکو لیست شهرهای برتر را برای مشاغل فنی تهیه کردند اما همچنین نقاط غیر منتظره ای مانند مدیسون، ویس وجود داشت. (عجیب و غریب، شامل شهر نیویورک نیست).

این که آیا شما قصد تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب را دارید، در حال حاضر شما یک طراح وبسایت هستید یا یک مالک یه شرکا طراحی سایت که به دنبال استخدام یک طراح سایت هستید، احتمالاً می خواهید بدانید که توسعه دهندگان وب را چگونه پیدا کنید و اینکه متوجه شوید چه چیزهایی را انتظار دارند. به اینفوگرافیکی که از طرف AppDynamics ایجاد شده است نگاهی بیندازید.

 

آیا می خواهید یک طراح وب باشید. در اینجا بهترین فرصت ها هستند

 

تعداد بازدید: 1493
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification