ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
آیا پیمایش بی نهایت برای وب سایت شما مناسب است

اکثر مردم لحظه ای که کلمه "فیس بوک" را نام می برم به ظاهر خود را کاملا متوجه آن جلوه می دهند، بدون این حتی هرگز این اصطلاح را نشنیده اند. پیمایش بی نهایت نوعی فرمت برای وب سایت است که خوانندگان می توانند در حالی که اطلاعات جدید بارگیری می شود، پیمایش را ادامه دهند. تعداد نامحدودی از صفحه های وب وجود دارد، بنابراین هیچ پیوندی برای "مشاهده" در صفحه بعدی وجود نخواهد داشت.

فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر، پینترست و اینستاگرام نمونه های کاملی از این امر هستند. نمونه های دیگر از پیمایش بی نهایت شامل تصاویرGoogle ، Mashable ،The Chicago Tribune و وبلاگ های تجاری کوچک مانند Uberflip و CopyPress است.

نکته جالب در مورد پیمایش بی نهایت این است که انتخاب مناسبی برای هر شغلی نیست. این که آیا شما باید این حرکت را انجام دهید یا خیر، بستگی به اهداف شما دارد و این که چه نوع اطلاعاتی را به بازدید کنندگان وب سایت خود می دهید.

جوانب مثبت:

این مورد برای تلفن های همراه عالی است. با کلیک روی پیوندهای کوچک "صفحه بعدی"، در مرور گر تلفن های همراه کار دشواری است. به همین خاطر با این گزینه می توانید به سادگی و به آسانی به سمت بالا و پایین پیمایش کنید.

این مورد کمک می کند تا خوانندگان درگیر شوند. بدون پی بردن به آن، پیمایش آسان است، در حالی که پیوند "مشاهده بیشتر" تجربه را خراب می کند.

اگر با داده های زیادی سروکار دارید، خوب کار می کند. شما می توانید یک بار محتوای بیشتری نشان دهید، بنابراین اگر اطلاعات زیادی برای تولید دارید، عالی است.

مدیریت زمان و اطلاعات ساده ترین کاراست. پیمایش نامحدود، محتوا وب سایت را فوراً به روز می کند، بنابراین وب سایت هایی که به اطلاعات در زمان واقعی (مانند سایت های رسانه های اجتماعی) اعتماد می کنند با پیمایش نامحدود بسیار موفق می شوند.

همچنین شایان ذکر است که پیمایش نامحدود باعث نمی شود وب سایت شما کند تر از یک وب سایت با فرمت سنتی تر باشد و طبق یک مقاله QuickSprout، هر بار که کاربر به سمت پایین می رود و محتوای بیشتری بارگیری می شود، این یک صفحه نمایشی جدید در Analytics شما خواهد بود.

جوانب منفی:

کاربران نمی توانند چیز خاصی را جستجو کنند. اگر به دنبال مطلب خاص ویا چیزی دیگری باشند که قبلاً آن را دیدند، باید پیمایش کنند.

همچنین کاربران نمی توانند از قسمت اطلاعات پرش کنند و قسمت دیگری بروند. در همان یادداشت، شما نمی توانید به جستجوی اطلاعات جدید بپردازید، زیرا لزوماً بارگیری نشده است. باز هم، باید فقط پیمایش کنید و جابجا شوید. برای برخی از کاربران، این مورد می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

وب سایت شما پاورقی نخواهد داشت. این بدان معناست که شما باید بسیاری از اطلاعات استاندارد پاورقی را در نوعی عنوان قرار دهید، که ممکن است مناسب نباشد یا عجیب به نظر برسد. اگر اطلاعات را کنار نگذارید و جلوی دید کاربران نباشد، ممکن است آن ها در مورد اینکه به کجا می روند مراجعه کنند تا صفحه تماس یا About ما را پیدا کنند، که ممکن است سردرگم می شوند.

پیمایش نامحدود از JavaScript استفاده می کند. هنوز مشکل بزرگی نیست، اما اگر می خواهید از JavaScript دور شوید یا از نظر رتبه بندی Google از آینده آن عصبی نشوید، اسکرول راه حل ایده آلی نیست.

همچنین اگر تصمیم دارید که به جلو بروید، در نظر گرفتن برخی از ملاحظات سئو در پیمایش نامتناهی، مهم است. این ممکن است برای برخی به نظر برسد، با این وجود seo با پیمایش نامتناهی نباید مشکل باشد، فقط یک کار یکبار مصرف اضافی نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنم این مقاله را بررسی کنید:

 

چگونه بگوییم که آیا پیمایش نامتناهی برای شما مناسب است یا خیر:

این که آیا پیمایش نامحدود یک چیز خوب است یا خیر، کاملاً به نوع طراحی وب سایت یا شرکت شما بستگی دارد، نه فقط به پیمایش نامحدود. برای برخی از مسئله عالی است، اما برای برخی دیگر کابوس است. در اینجا برندگان و بازندگان معمولی آورده شده است:

برندگان: وب سایت های سرگرمی. اگر تمام اطلاعات شما در واقع همان سطح اهمیت است و شما قصد سرگرمی دارید، می خواهید افراد را تا زمانی که ممکن است از طریق وب سایت خود پیمایش کنید.

هیچ جستجوی مخصوصی وجود ندارد. به همین دلیل وب سایتهایی که در زمان طراحی سایت روی تصاویر متمرکز هستند با پیمایش نامحدود این کار را به خوبی انجام می دهند.

بازندگان: وب سایت های تجارت الکترونیکی با پیمایش بی نهایت کار خوبی نخواهند کرد زیرا آنها می خواهند خوانندگان به تحقیق و جستجوی سایت بپردازند. جستجوی اطلاعات مهم است و همه چیز از اهمیت یکسانی برخوردار نیست.

مطمئناً، وب سایت شما دقیقاً جزء این دسته از برنده نیست. در بعضی از موقعیت های اطراف وب، می توانید نوع ترکیب را مشاهده کنید. به عنوان مثال، اگر وب سایت دارای گزینه ای از منو باشد برای کمک به افراد در جستجوی سایت، وب سایتی که روی تصاویر سنگین نیست متأسفانه هیچ پاسخ صحیح یا غلطی با پیمایش نامحدود وجود ندارد، بنابراین در نهایت این به عهده شماست.

تعداد بازدید: 1500
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification