ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

در قسمت "StartUp"  اخیر، اعضای تیم Gimlet Media بحث کردند که آیا آنها باید یک برنامه بومی برای شبکه خود تهیه کنند یا خیر.

این یک مکالمه به موقع بود، با توجه به اینکه شمارش استفاده از برنامه های تلفن همراه همچنان در حال افزایش است و تقریباً هر شرکتی در حال توسعه فناوری مرسوم آن است.

اما چیز های بیشتری برای گفتگو وجود دارد تا بتوان تصمیم درستی را اتخاذ کرد.

در بعضی موارد، یک برنامه ممکن است هیچ فایده ای برای مخاطبان شما نداشته باشد اما به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند. به عنوان مثال، یک مشاور مستقل احتمالاً با یک وب سایت پاسخگو بهترین کار می کند. با این حال، یک خرده فروش بزرگ، احتمالاً بدون داشتن برنامه، زمینه رقابت را از دست خواهد داد.

اندازه تجارت شما هر مقداری که باشد، وقتی با یک تکنولوژیکی روبرو هستید، باید اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل هایی را که به بهترین وجه در خدمت محصول و مخاطبان شما هستند، هدف قرار داده اید.

وقت و هزینه را هدر ندهید.

تحقیقات خود را انجام دهید تا از اتلاف وقت، پول و انرژی در طراحی وبسایت جلوگیری کنید.

دستیابی به مشتریان با یک برنامه بومی می تواند یک رویکرد فوق العاده باشد. با این حال، اگر طراح سایتی را برای طراحی سایت استخدام کنید اما بعداً متوجه شوید که مشتریان شما ترجیح می دهند در وب سایت شما شرکت نکنند، هزاران دلار هدر خواهید داد.

علاوه بر این، در صورتی که مشتریان فقط از محصول شما در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنند، ایجاد یک سایت پاسخگو غیر منطقی است. به عنوان مثال، محبوب ترین بازی های تلفن همراه دارای وب سایت های برهنه هستند که شما را به سمت فروشگاه App یا Google Play هدایت می کنند. اینستاگرام نمونه خوب دیگری است که شرکت در وب سایت ها را برای کاربران کم کرده است.

اخیراً مشتری طراحی وبسایت هایی داشتیم که برای آن ها یک سایت پاسخگو راه اندازی کردیم اما چند ماه بعد درخواست برنامه و اپلیکیشن را داشتند زیرا مشتری متوجه شد که اکثر کاربران از طریق دستگاه های تلفن همراه در حال اتصال هستند.

نیازها را ارزیابی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

مهمتر از همه، هیچ چیز حرفه ای تر از یک وب سایت یا برنامه جزئی ساخته نشده. قبل از استخدام تیمی از طراح سایت ها، تعیین کنید که کدام یک از فناوری ها بیشترین اهمیت را برای مخاطبان دارند و از آن نقطه بسازید.

Google Analytics می تواند به شما کمک کند بخش مخاطبان خود را تقسیم کرده و مشاهده کنید که کاربران شما کدام سیستم عامل را ترجیح می دهد. به داده ها اجازه دهید آنچه را که می سازید و جایی که منابع خود را اختصاص می دهند را به شما بگویند. این اینفوگرافیک مجموعه ای از سؤالات را شرح می دهد که به شما در تعیین نوع فن آوری کمک می کند. اهداف و بودجه، محتوا، نیازهای seo، پیچیدگی و قابلیت دسترسی رابط شرکت شما را در نظر می گیرد.

خواهید دید که اگر یک بودجه محکم داشته باشید به seo بسیار متکی هستید. به یک دسترسی جهانی نیاز دارید و یک برنامه ریزی برای به روزرسانی های مکرر داشته باشید. در تمام این ها یک سایت پاسخگو معقول است.

حتی اگر دارای اولویت های مختلف یا یک پایگاه کاربر متنوع باشید، ممکن است ضروری نباشد که هم یک برنامه داشته باشید و هم یک سایت پاسخگو، اما نیازهای بی نظیر شما باید تصمیم شما را دیکته کند.

نیازهای مخاطبان هدف شما است و باید همیشه تصمیمات توسعه پلتفرم را هدایت کند. سایت باید قابلیت پاسخگویی به نیازها و الگوهای مورد استفاده از آن را داشته باشد. در مورد عادات و خواسته های آنها تحقیق کنید تا از تصمیم گیری آگاهانه اطمینان حاصل کنید و مهمتر از همه، فقط وقت و انرژی ارزشمند خود را صرف تلاش های لازم کنید.

تعداد بازدید: 1634
نویسنده: هانیه سهرابی
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification