ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
ابزاری فوق العاده با استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت

امروزه شما می توانید به راحتی وب سایت خود را در چند روز ایجاد کنید. اما آیا وبسایت نهایی ایجاد شده، وب سایتی کامل و آماده استفاده است؟

 

ابزار های طراحی وب سایت مانند وردپرس و دیگر ابزار های آن نیاز به کمی دانش فنی و مراقبت ویژه ای برای اطمینان از اینکه محتوای شما متناسب با پارامترها و قالب های منحصر به فردی باشد. پس از اتمام کار، هنوز هم احتمالا مطمئن نیستید که این وب سایت برای مخاطبانی که میخواهید جذب شوند، کامل باشد.

 

البته، انتخاب یک طراح وب کمی دشوار است. طراحان می توانند سایت های منحصر به فردی که به طور خاص برای محتوای مورد نیاز شما که مخصوصا برای محتوا و نیازهای شما تولید شده باشد را طراحی کنند. اما این مورد بستگی به قیمت آن می باشد و اغلب بدان معنی است که شما باید آن طراح را در صورتحساب نگه دارید تا برای بروز رسانی از آن اطلاع داشته باشد.

 

در حال حاضر، یک شرکت وجود دارد که در تلاش است تا همه چیز را با یک سازنده وب به نام The Grid تغییر دهد که یک سایت سفارشی زیبا برای مخاطبان شما را فقط در چند دقیقه ایجاد کند.

 

"این ایده واقعا ساده است. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید به تصویر بکشید: یک تصویر، ویدئو، محصول، متن و یک وب سایت زیبا را برای به روز رسانی ساده ارائه می دهد، "

دان توچینی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت می گوید

بازدیدکنندگان سایت شما نمیتوانند به شما بگویند که در هنگام ایجاد آن، پولهای زیادی (یا مقدار زیادی وقت) برای آن صرف نکردید. با استفاده از شبکه، می توان رنگ ها را برای مطابقت با تصاویری که استفاده می کنید سفارشی کنید، یا متن را می توان بر روی یک عکس و تشخیص چهره لایه بندی کرد و تضمین کرد که این متن موضوع شما را پوشش می دهد. سایت های ایجاد شده با استفاده از Grid به خوبی ظاهر می شوند و پاسخگو هستند، به طوری که در مرورگر وب به اندازه و مناسب بر روی تلفن های همراه به نظر می رسد. آنها همچنین برای نیازهای خاص بازدید کنندگان هم بهینه می شوند.

 

بهترین بخش، به گفته توچینی؟ شما می توانید یک وبسایت را فقط در چند دقیقه ایجاد کنید

یک برنامه افزودنی مرورگر به شما امکان می دهد محتوای وب را به اشتراک بگذارید مانند یک بررسی جدید از محصول عالی و جدید خود و یا یک پیام که از پشتیبانی مشتریانتان استقبال می کند - فقط با چند کلیک. شما حتی می توانید سایت خود را در تلفن خود بسازید. همه چیز به طور خودکار قالب بندی شده است، بر اساس قالب طراحی شده توسط اولین طراح Medium، لی تیلور. اگر تصمیمی بگیرید آن را به آسانی فقط با کلیک روی یک طرح قالب جدید، همانند فیلتر جدیدی روی یک عکس انجام دهید.

سایت هایی که با استفاده از Grid ساخته شده اند دائما تست می شوند و برای بهبود عملکرد کمی تغییر می کنند. میزبانی سایت نیز توسط Grid اداره می شود.

پس از ساختن این تکنولوژی برای چندین سال، Tocchni و تیمش مدیر سابق گوگل AdSense هستند، برنامه ای  برای مبارزه با مخارج بالا برنامه مبارزه با هزینه های اضافی را راه اندازی کردند.

بعضی از پشتیبانان اولیه 8 دلار در هر ماه دریافت می کنند که یک کلید فعال NFC را در سایت بگذارند که به شما اجازه دهد تا روی تلفن ها سایت خودرا بارگزاری کنید. انتظار می رود شبکه به طور رسمی در بهار سال 2015 راه اندازی شود.

تعداد بازدید: 865
2.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification