ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
از کجا عکس های رایگان و غیر تکراری برای یک وب سایت عکس دار می توان پیدا کرد

یک پست وبلاگ خوب از متن ها، لینک ها و تصاویر ساخته می شود. هر پست متعلق به یکی از این سه دسته است: عنوان شما،seo  شما که همان متن شماست و تصاویر که بسیار مهم هستند. نظر ها به گرافیک سایت جلب می شوند.  اگر شما با برنامه clip-art کار می کنید، پس وقت زیادی برای هر پست صرف می کنید.

آنها می گویند که یک عکس ارزش هزار واژه را دارد. درست مثل متن، که هزاران حرف را می توان با آن بیان کرد و یا ارزشمند ساخت. چگونه می شود تصاویری مفیدی را در اختیار عموم قرار داد؟ می توان گفت هزینه های مرتبط با بسیاری از تصاویر آنلاین یک جاده برای بسیاری از وبلاگ نویسان است.

سه راه برای پیدا کردن تصاویر و جستجو یک عکس جهت استفاده در پست خود این است: یک تصویر از خودتان ایجاد کنید، یک تصویر خریداری کنید یا یک تصویر رایگان پیدا کنید.

تصاویر ارسال شده می تواند نسبتا ارزان باشد. برخی از سرویس های تصویر سازی کاملا زنده هستند اما اگر مبلغ 1 دلار برای هر عکس و 3 عکس در هر پست را حساب کنید، یک پست در سال بیش از 1000 دلار برای شما هزینه دارد. از بین بردن چنین هزینه ای می تواند در  سود و زیان ما تاثیر گزار باشد.

 

برای ایجاد تصاویر خوب به ابزار و مهارت هایی نیاز است که شما ممکن است آن را در دسترس نداشته باشید. شما می خواهید برخی از تصاویر را خودتان ایجاد کنید. پس از شما به یک Infographic مارک تجاری برای وبلاگتان نیاز دارید که بتوانید یک منبع عالی داشته باشید. سرمایه گذاری در مهارت ها، تجهیزات، نرم افزار و هزینه های طراحی گرافیک مورد نیاز برای مرتب سازی تصاویر خود  انجام دهید که سالانه هزینه سنگینی دارد.

 

نکته مهم دیگر این است که تصاویری را انتخاب کنید که می توانید از نظر قانونی آن ها را استفاده کنید، پیدا کنید. به لحاظ قانونی کلید مهم همین است. شما می توانید هر تصویری را که در جستجوی گوگل پیدا می کنید بکشید، اما فردی که حق قانونی نسبت به آن عکس داشته باشد می تواند از شما شکایت کند، و با این کار ممکن است وبلاگ شما در معرض یک جنگ قانونی قرار بگیرد که این قضیه مطمئنا برای وبلاگتان خوب نیست.

 

روش 1: وب سایت های تصویری رایگان


ده ها مورد از وب سایت های دارای عکس در اطرافمان وجود دارد که همه آنها بر اساس یک اصل کار می کنند. شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید که به یک پایگاه داده های تصویری آن ها دسترسی پیدا کنید و آزادانه از آن ها استفاده کنید. البته برخی از آنها محدودیت هایی در مورد چگونگی استفاده از تصویر یا تغییر آن ها را نیز دارند.

 

کلید استفاده از این سایت ها پیدا کردن یک میزبان تصاویری است که می خواهید استفاده کنید. برخی از وب سایت یا وبلاگ ها فقط با انواع خاصی از تصاویر پر می شوند، مثلا:  صحنه های چشم انداز، عکس های مردمی، تصاویر حیوانات و تم های آنها  که ممکن است با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد. کشتن و  پیدا کردن چنین منبع به درد شما نمیخورد و فقط زمان شما را به حدر می دهد.

 

روش 2: مجوز عکاس

 

گاهی اوقات شما ممکن است تصویر را در پست خود بگذارید که بخواهید نام عکاس یا جزئیات آن عکس را هم ذکر کنید، در این مورد شما باید عکاس آن عکس را پیدا کنید تا بپرسید آیا می توانید از تصویر آن با امکان نامگذاری استفاده کنید.

بعضی از عکاسان با پیشنهاد یک قیمت را به شما می دهند، که فرا تر از تصویر است. پس در چنین موقعیتی باید راه دیگر را انتخاب کنید و یک عکس دیگر را بیابید.

 

روش 3: جستجوی Creative Commons

 

 Creative Commons یک عبارتی است که معمولا در مقالات تصویری از آن استفاده می شود، اما این عبارت ممکن است کمی گیج کننده باشد. مجوز عمومی Creative Commons اساسا در حوزه عمومی آزاد است؛ تصویر را بگیرید و از آن به هر نحو که بخواهید استفاده کنید. با این حال، در واقع شش مقیاس رتبه بندی وجود دارد که در انتخاب تصویر از آن باید استفاده کنید

شما به راحتی می توانید از طریق فلیکر یا جستجوی تصویری Google Images Creative Commons عکس مورد نیاز خود پیدا کنید. در Google، به سادگی از منوی ابزارهای جستجو گزینه «حقوق استفاده» عکس را بررسی کنید

با با استفاده از این روش، شما قادر به پیدا کردن تصاویر رایگان برای استفاده در هر پست وبلاگ، صرفه جویی در وقت و پول خود می شوید.

تعداد بازدید: 1599
4.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification