ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
استفاده از 7 ابزار ارزان قیمت برای بهبود قالب وبسایت جهت مارکتینگ

با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی پرکاربردترین روش بازاریابی در بین بازاریابان B2C است، زیرا 63 درصد اعتقاد دارند که این راه کارآمد است، اگر هنوز نتوانسته اید از این ترکیب های بازاریابی استفاده کنید.زیرا استفاده از آن ها سخت یا گران نیست. در اینجا چند ابزار با کاربرد آسان برای بازاریابی را به شما معرفی می کنیم.

 

Visme

Visme به عنوان چاقوی سوئیسی که از محتوای بصری لقب گرفته است. این امکان را به شما می دهد تا چندین نوع محتوای تصویری را در زیر یک سقف ایجاد کنید، بدون هیچ گونه کد گذاری لازم. شما قالب های رایگان برای شروع و ایجاد اینفوگرافیک های تعاملی، اسلایدها، بنرهای تماس را دارید و فقط آن را نامگذاری می کنید.

می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید (یا از فیس بوک برای ورود استفاده کنید) و از الگوهای رایگان Visme برای ایجاد محتوا خود استفاده کنید. این راه یکی از بهترین راه ها اینفوگرافیک های تعاملی HTML5 است که به عنوان یک جایگزین مناسب PowerPoint نز شناخته شده است.

قیمت: تا سه پروژه رایگان است

 

Visual.ly

Visual.ly هم ابزاری برای ایجاد اینفوگرافیک است که می توانید به وسیله آن اینفوگرافیک های خود را برای طراحان، بازاریابان و کارآفرینان پرشور در مورد محتوای بصری برای برند خود ارسال کنید.

قیمت: ارسال رایگان تصاویر معتبر خود یا شخص دیگری (اینفوگرافی ، گرافیک حرکت و تجسم داده ها مجاز است).

قیمت: رایگان

 

فونت های وب گوگل

برای افزودن مقداری زیبایی به مارک تجاری خود ، به فونت های وب Google بروید، مجموعه ای از 647 خانواده قلم باحال که برای پروژه های بازاریابی شما موجود است.

می توانید یک کد HTML و CSS سریع (مربوط به یک قلم انتخابی) در هنگام طراحی وب سایت اضافه کنید. دفعه بعد که صفحه شما بارگیری می شود ، فونت جدید را از Google منبع می گیرد. همچنین می توانید این گزینه ها را برای گزینه های طراحی بیشتر بارگیری کنید.

قیمت: رایگان

 

WhatTheFont

فونت های وب Google بسیار جالب است اما اگر نتوانید "مدل" خود را پیدا کنید چه می کنید؟

 ساده است. دفعه بعد که آن را می بینید ، فقط یک عکس فوری بگیرید و آن را به WhatTheFont اضافه کنید. این برنامه نام فونت را سریعا به شما می گوید و همچنین اطلاع می دهد که در کجا می توانید آن را پیدا کنید.

WhatTheFont از شما می خواهد تا شخصیت های موجود در تصویر را انتخاب کنید و برای جلوگیری از پر کردن بسیاری از کاراکترها از یک جمله کوتاه تر یا فقط یک کلمه استفاده کنید.

قیمت: رایگان (مگر اینکه بخواهید فونت های آن را بخرید)

 

 نقل قول ها

اگر تمایل به تایپوگرافی زیبا دارید و می خواهید آنها را به تصاویری تبدیل کنید که بتوانید در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، نقل قول ها ابزاری شگفت آور ساده اما قدرتمند برای استفاده هستند.

این ابزار مجموعه ای از نقل قول های مفید را دارا می باشد که بر خلاف دیگر ابزارها، شما مجبور به پیدا کردن نقل قول های خود نیستید.

ابزار های ویرایشگر بسیار ساده است برای استفاده و گزینه های بسیاری را برای طرح های رنگی، فونت ها، سایه چشم انداز و غیره به شما می دهد.

قیمت: رایگان

 

PicJumbo

PicJumbo مجموعه ای عالی از عکس های یک طراح وب برای دیگران است. همه عکس ها برای استفاده تجاری رایگان است. من عکس ها را مرور کردم و از کیفیت و وضوح تصاویر دلپذیر شگفت زده شدم (زیرا بیشتر آنها با عرض 3888 پیکسل می باشند).

قبل از استفاده از هر عکس، حتما بخش سؤالات متداول سایت را بخوانید.

قیمت: رایگان برای تصاویر در وب سایت ، 6 دلار در هر ماه برای تصاویر منتشر نشده هر ماه به صندوق ورودی شما.

 

عکس جالب

یک برنامه افزودنی کوچک و عالی برای مرورگرهای Chrome ، Firefox و Safari، این برنامه  به شما امکان می دهد تا قسمت قابل مشاهده ای از صفحه ، قسمتی از آن یا کل صفحه را ضبط کنید. همچنین می توانید اطلاعات حساس را محو کنید ، عکس های خود را با مستطیل، دایره یا فلش حاشیه نویسی کنید و متن را اضافه کنید. گزینه ها شامل ذخیره به عنوان پرونده در دیسک شما ، کپی کردن در کلیپ بورد و چاپ است. می توانید آن را آنلاین در Google Drive یا به طور دائم در Diigo.com ذخیره کنید.

قیمت: رایگان

تعداد بازدید: 788
2.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification