ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

یک نوع تجارت به وجود آمده که تجارت تلفن همراه نام دارد و در حال حاضر بدترین تجربه در تجارت است که هنوز هم در حال رشد است. با وجود تجربه فراوان مردم در خرید  تلفن همراه، آن ها هنوز هم چیزهایی را درباره تلفن همراه نمی دانند.

شما می توانید پست بزرگی را که توسط ایوانز با عنوان "موبایل جهان را می خورد" ارائه شد را بخوانید و این به معنی آن است که مشتریان شما به صورت روز افزون از طریق تلفن های همراه با شما ارتباط برقرار می کنند. این قضیه به همه مربوط می شود، میلیون ها نفر هستند که سایتهای مختلف می چرخند و به طور ناگهانی ممکن است روی یک لینک در تلفن خود کلیک کنند و آن لینک آدرس سایت شما باشد.

طراحی پاسخگو  app

 طراحی پاسخگو و داشتن یک برنامه تلفن همراه راه حل مشکل شما نیست و به اندازه کافی مفید نمی باشد و شاید فقط یک اشتباه به نظر بیاید.

برای اینکه به صورت کامل با تلفن های همراه سازگار باشید، باید ابتدا اولین تلفن همراه از نظر پیشرفت تکنووژی های آن در نظر بگیرید. سپس یک طراحی مناسب برای آن را ارائه دهید.

بعد از طراحی ممکن است شما فکر کنید که همه چیز تکمیل است اما باید گفت که شما هنوز به کاربردی بودن آن فکر نکرده اید. اگر تصمیم به داشتن یک برنامه بگیرید، در مورد چگونگی و زمان درست فروش آن نیز باید دقت داشته باشید و درنهایت، درمورد چگونگی گسترش نام تجاری با استفاده از تلفن همراه نیز فکر کنید.

  چالش ورود اطلاعات وب تلفن همراه                                                                   

زیبایی تلفن همراه به کوچک بودن آن است. این مسئله برای ما چالش برانگیز است، زیرا ما از صفحات کوچک شروع نکرده ایم، ما از ویندوز، دسکتاپ و صفحه نمایش های بزرگتر که حاوی ویروس بوده شروع کرده ایم.

از آنجا که روی دسکتاپ فضای بیشتری در اختیار داشتیم، و حال اینکه چگونه منوهای ریز و گرافیکی را در صفحه های کوچک گوشی جا گذاری کنیم کمی سخت به نظر می رسد.

تنها ریسپانسیو دسکتاپ برای یک وب سایت کافی نیست و بی فایده است مگر اینکه 90 درصد از آن را حذف کنید و تمام تجربیات کاربر را از ابتدا در نظر بگیرید.

 نکته برای ایجاد یک وب سایت تلفن همراه عالی

   نام تجاری 

با اینکه کاربری تلفن همراه بسیار فشرده است، باید با فکر کردن درباره نحوه ارتباط نام تجاری با تلفن همراه، شروع کنید.

لوگوی شما، رنگ ها، فونت ها تمامی این ها باعث می شود که نام تجاری خود را از طریق تلفن همراه به نحو احسنت به مشتریان خود معرفی کنید.

  اسکرول کردن                                                                                                                       

همه چیز را امتحان کنید، سازماندهی اطلاعات به طریقی که در آن اطلاعات مهمتر و بیشتر را در آن قرار دهید. در تلفن های همراه، مردم وقتی به اطلاعات بیشتری نیاز دارند آنقدر پیمایش می کنند تا آن را پیدا کنند.

  کپی، فونت، تصاویر و منو                                                                             

 وجود موبایل این فرایند را راحت تر کرده است. از فونت های مارکدار استفاده کنید و متن را بزرگتر کنید تا افراد بتوانند آن را در تلفن های همراهشان راحت تر بخوانند. همچنید از متنهای کمتر و تصاویر بیشتری استفاده کنید.

تصاویر در تلفن ها بسیار مهم هستند. مردم به آن ها علاقه دارند و دوست دارند روی آنها کلیک کنند، پس تصاویر را  به جایی که می خواهید کاربران بروند، پیوند دهید. همینطور از یک منوی استاندارد استفاده کنید و آن را در بالا سمت چپ بگذارید، زیرا اکثر افراد راست دست هستند.

  دعوت به عمل                                                                                        

 هر دکمه ای را که می خواهید در سایت بگذارید آن را به طور واضح برای کاربران توضیح دهید و مشخص کنید که کاربر چه چیزی میخواهد انجام دهد و سپس آن ها را به مسیر درست هدایت کنید. شما می توانید از دکمه های بزرگ و چسبناکی استفاده کنید تا کاربران را به مرحله بعدی دعوت کند.

  تست، اندازه گیری و بهینه سازی

برای تست سریع اینکه چگونه وبسایت شما در تلفن همراه ظاهر می شود، می توانید مرورگر خود را روی دسکتاپ کوچک کنید. سپس آن را بر روی آخرین آیفون تست کنید تا مطمئن شوید که هیچ اشکالی وجود ندارد.

کلیک با استفاده از MixPanel  یا نرم افزار تجزیه و تحلیل مورد علاقه خود را پیگیری کنید، سپس آنرا در وب سایت تلفن همراه امتحان کنید. خبر خوب این است از آنجایی که موبایل دارای محتوای کمتری از دسکتاپ است، شما میتوانید آن را سریعتر بهینه سازی کنید.

                                                                                                                           

تعداد بازدید: 1031
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification