ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

مغز انسان نسبت به دیدن اطلاعات بصری بسیار مشتاق و نکته بین است. در حقیقت، نورهایی که دلیل پردازش بصری هستند 30 درصد بر روی مغز اثر دارند.

ما نمی توانیم برای پردازش چیزهایی که می بینیم منابعی را تخصیص دهیم و حتی مهم نیست که آیا ما به تصویری که مشاهده می کنیم علاقه داریم یا خیر. فقط این مسئله مهم است که مغز ما در حال دریافت پیام های بصری است و بعد از آن در مورد آنچه که اخیرا مشاهده کرده ایم شروع به قضاوت می کند.

پس به این نتیجه میرسیم که در مقوله طراحی سایت، ظاهر برند تجاری شرکت بسیار مهم است چرا که بازدید کنندگان و مشتریان سایت اول از همه از ظاهر نام تجاری، شما را قضاوت می کنند.

ظاهر برند تجاری یا همان هویت شرکت باید سه جزء اصلی را نشان دهد:

به صورت واضح پیام خود را نشان دهد

کیفیت را منتقل کند

بازدیدکنندگان را تشویق کند تا نیاز مورد نظر خود را با شرکت شما رفع نمایند.

از کجا شروع کنیم؟

چه رفتاری با افرادی که با شرکت شما تماس می گیرند دارید؟ آیا آنها باید به دنبال شما باشند؟ آیا برای خدمات حرفه ایتان کسی را استخدام می کنید؟ آیا در ایمیلتان لیست اشتراکی دارید؟

در حالی که ممکن است همه اهداف شما مطلوب باشد، اما مهمترین مسئله، تصمیم گیری در مورد نتیجه ی کار و اولویت بندی برای رسیدن به هر یک از اهدافی که باعث می شود نام تجاری شما پیشرفت کند.

رنگ ها و فونت ها چه تاثیری می توانند ایجاد کنند؟

رنگ ها و فونت ها چه تاثیری می توانند ایجاد کنند

 

چطور می توانید یک تصویر صحیح ارائه دهید؟

چطور می توانید یک تصویر صحیح ارائه دهید

 

 

تعداد بازدید: 769
2.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification