ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
1
بلوک های اساسی یک وب سایت و هزینه های آنها

به لطف پیشرفت های فناوری، به احتمال زیاد ما نیاز به صرف هزاران دلار برای طراحی وب سایت نداریم.

راه حل هایی وجود دارد که حتی یک neophte با تکنولوژی نیز می تواند برای یک طراحی سایت به راحتی و با قیمت مناسب استفاده کند. بیایید نگاهی اجمالی به مؤلفه های مختلفی که یک وب سایت و سرویس های موجود در طراحی وبسایت و داشتم یک سایت کامل نیاز داریم، بیاندازیم.

  • دامنه: دامنه نام منحصر به فرد وب سایت است (برای مثال:  (enterur.com این همان چیزی است که بازدید کنندگان برای رسیدن به وب سایت، در نوار آدرس وارد می کنند. به طور متوسط، دامنه .com سالانه 10 تا 20 دلار هزینه دارد. اگر از قبل یک خرید چند ساله را برای دامنه انتخاب کنید، قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
  • میزبانی: یک میزبان، فایلهای وب سایت را ذخیره کرده و سایت را بصورت آنلاین در دسترس قرار می دهد. فایلها می توانند شامل PNG ، JPG ، MP3، HTML و PHP باشند. به طور کلی میزبانی حدود 4 تا 25 دلار در ماه هزینه دارد. با این حال، اگر سایت به دلیل ترافیک سنگین یا برنامه های فشرده نیاز به میزبانی ویژه داشته باشد، می تواند هزینه خیلی بیشتری داشته باشد.
  • طرح: طراحی وب سایت از رنگ ها، اشکال و تصاویر مختلفی تشکیل شده است. این موضوع، نگاه و احساس محتوای منفی وب سایت است. طراحی، موردی است که بیشترین اثر را در قیمت گذاری دارد.

 دامنه هزینه ها بر اساس این تنظیمات است: آرم سفارشی 50 تا 300 دلار، قالب سفارشی 10 تا 100 دلار، طراحی ساده و اولیه 100 تا 200 دلار، طراحی حرفه ای 100 تا 700 دلار و کل هزینه شرکت طراح یسایت و طراح سایت کلی بیش از 1500 دلار

  • قابلیت های پیشرفته: ویژگی های پیشرفته می تواند هزینه سایت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. از آنجا که تلفن همراه به بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت تبدیل شده است. وب سایت ها برای تمامی اندازه های صفحه باید بهینه شوند. می توانید یک طراحی پاسخگو را انتخاب کنید یا نسخه ای از وب سایت را ایجاد کنید که برای همه دستگاه ها طراحی شده باشد.

تجارت الکترونیک یکی از محبوبیت ها و قابلت های پیشرفته است. فروشگاه های آنلاین می توانند از مدل ساده تا پیچیده آن متفاوت باشند. اگر یک فروشگاه کوچک را اداره می کنید، یک فروشگاه DIY به احتمال زیاد کافی خواهد بود. با این حال، اگر شما امیدوار هستید که بتوانید کاتالوگ ایجاد کنید که با Target رقابت کند، یک قیمت مناسب برای همراهی با آن وجود خواهد داشت.

اکنون که ما یک وب سایت را پوشش داده ایم، اجازه خواهیم داد به سه مسیر اصلی که می توانید برای طراحی وبسایت بگذرانید، نگاهی بیندازیم.

DIY طراحی وب سایت یا همان سازنده وب سایت DIY مانند Jimdo ، Wix یا Wordpress مقرون به صرفه ترین گزینه است و بدون نیاز به مقابله با برنامه نویسی یا نمایش در پس زمینه، نتایج حرفه ای به دست می آورد. شما باید کنترل کنید که وب سایتتان چگونه به نظر می رسد و چه تغییراتی در وب سایت فوراً ظاهر می شود. سازندگان وب سایت به قالب های داخلی مجهز شده اند. حتماً در اطراف خود یکی را داشته باشید و ویژگی های ارائه شده توسط سرویس های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

سازنده حرفه ای: دلایل انتخاب یک سازنده حرفه ای شامل زمان، پول و عمل است. در هر وضعیتی باشید، توصیه می شود چند سؤال را از خود بپرسید: آیا من قادر به بروزرسانی سایت خواهم بود؟ اگر نمی توانم، آیا من برای به روزرسانی هزینه ای پرداخت می کنم؟ در نهایت، بسیار توصیه می شود که حداقل کنترل جزئی وب سایت خود را در دست داشته باشید. این موارد شامل اطمینان از ثبت دامنه و نام شما است. هزینه این موارد می تواند از 500 دلار تا 2500 دلار باشد.

شرکت و پروژه: شرکتی که به یک وب سایت پیچیده نیاز داشته باشد، باید در توسعه سایت خود سرمایه گذاری قابل توجهی کند. وب سایتهای شرکتی باید اطلاعات زیادی را به مخاطبان مختلفی منتقل کنند. زیرا مخاطبان تمایل دارند تا با هزاران صفحه ای که دارای اندازه قابل توجهی است، باشند. سایر ویژگی های پیشرفته ای که مورد نیاز است ورود به سیستم چند کاربره، بانک اطلاعاتی بزرگ و گزارش های حسابرسی است. جدا از قیمت های اولیه، هزینه های جاری، به روزرسانی و تعمیر و نگهداری را خواهید داشت که باید از طریق آژانس طراحی وبسایت یا طراح سایت انجام شود.

چه چیزی برای من مناسب است؟ با مواردی که برای وب سایت شما ضروری است واقع بین باشید. آیا سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل می کنید؟ یک مغازه کوچک دارید؟ یک وب سایت سازنده DIY کافی است. اکثر افراد و مشاغل که به دنبال طراحی وبسایت هستند در این گروه قرار می گیرند.

با این حال، اگر موقعیت خاص خود را تحلیل کرده اید و نتیجه گرفته اید که برای طراحی سایت خود به کمک یک شخص حرفه ای نیاز دارید، طیف گسترده ای از گزینه ها برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد. مطمئن باشید، ساخت وب سایت مقرون به صرفه است و لازم نیست بسیار هزینه کنید.

 

تعداد بازدید: 1657
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification