ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
بهینه سازی وب سایت برای جستجوی محلی

بهینه سازی موتور جستجو بعد از طراحی وب سایت محلی می تواند به اندازه seo، منظم و وقت گیر باشد. همین قوانین مشخص می کنند که نیاز به پیوندهای خوب و با کیفیت دارید. با این حال، تاکتیک ها در مناطق خاص کمی متفاوت هستند.

جستجوی محلی برای مشاغل کوچک ضروری است. در سال 2010 گوگل فاش کرد که نسبت صفحات نتیجه گوگل که نقشه را نشان می دهند 1 از 13 است. چند ماه بعد، گوگل از مرکز تجارت محلی خود به Google Places تغییر یافت و این باعث شد مشاغل با مشتریان ارتباط برقرار کنند. اطلاعات نمایه Google خود را تکمیل کنید تا ساعات کار، عکس، فیلم، کوپن و پیشنهادات محصول آن را تکمیل کنید. تصور می کنیم گوگل بیش از 1 میلیارد بار در ماه نقشه ها را ارائه می دهد.

با توجه به همه اینها، آنچه را که باید بدانید برای موفقیت در بازارهای محلی، اینجاست:

از کجا شروع کنیم

تجارت خود را در Google Places لیست کنید، این برنامه رایگان است. تعدادی فیلم آموزشی را تماشا کنید و ویژگی های آن را کشف کنید. ویژگی ها همانند ابزارهایی مانند ردیابی اقدامات (به این معنی که چند بار کاربران به لیست کسب و کار شما علاقه نشان داده اند)، کلیک برای اطلاعات بیشتر در مورد نقشه ها، رفتن مسیرهای کاربران یا کلیک مستقیم و همچنین برداشت ها (چگونه بارها و بارها کاربران لیست کسب و کار شما را به عنوان نتیجه جستجوی محلی می دیدند) همانطور که می خواهید ببینند، دریافت رتبه ها و منابع نیز مهم خواهد بود.

اگرچه توجه زیادی به Google Places شده است، فراموش نکنید که در این سایت ها نیز ثبت نام کنید:

  • یاهو محلی
  • بینگ محلی

تجارتتان را تأیید کنید

یکی از راه های آسان برای یافتن اینکه آیا مشاغل شما در هر کجا بصورت آنلاین ذکر شده است، جستجوی نام تجاری خود است. شهر یا محلی را که قرار است در آن لیست وارد شوید را ذکر کنید.

اگر در لیست وارد نشده اید، اقدام کنید. به عنوان مثال: اگر من وکیل مالیاتی در بورلی هیلز کالیفرنیا هستم باید "وکیل دادگستری بورلی هیلز" را جستجو کنم. من می خواهم بهترین نتایج محلی (درست زیر نتایج جستجوی شده گوگل) و همچنین یک نقشه محلی را در اینجا مشاهده کنم. سمت راست، در لیست های پردرآمدتر قرار دارد.

وقتی روی یک نتیجه خاص محلی کلیک می کنید، متوجه می شوید که این مورد تأیید نشده است. این به آن معنی که پیوند "صاحب مشاغل تأیید شده" را شامل نمی شود. به این معنی که به اسم "صاحب مشاغل" اشاره دارد و نشان می دهد که نیاز به تأیید دارد.

Google داده های حاصل از این نتیجه (آدرس، شماره تلفن) را از برخی از تجار بزرگتر تجاری مانند infoUSA جمع می کند و تلاش می کند تا آن را به درستی منطبق کند. با این حال، این داده ها می توانند اشتباه باشند. در این صورت، برای مالکان خاص اقدامات اصلاحی مهم است. به همین دلیل تأیید اطلاعات کسب و کار شما در نتایج جستجوی محلی مهم است.

دسته بندی های خود را انتخاب کنید

هنگام ثبت نام، اطمینان حاصل کنید که تجارت خود را به دسته های ذکر شده اختصاص دهید که بهترین توصیف آن را دارند. می توانید حداکثر پنج دسته را اضافه کنید. پس از شروع تایپ کردن، Google Places دسته بندی های مرتبط را نمایش می دهد.

به افزودن هرچه بیشتر اطلاعات شامل ساعت ها، انواع پرداخت، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس اینترنتی، آدرس وب، عکس ها، فیلم ها و کوپن ها ادامه دهید. در صورت لزوم، هر قسمت را پر کنید.

پس از اتمام کار فیلم بسازید، آنها را در YouTube بارگذاری کنید و دوباره آنها را به نمایه محلی خود در Google Places پیوند دهید. اگر ابزاری مانند JingProject.com را نصب و استفاده کنید، تهیه یک فیلم اطلاعاتی و مفید بسیار رایگان و آسان خواهد بود. صفحه نمایش ارائه های پاورپوینت خود را نمایش دهید. شما می توانید حداکثر 10 تصویر و پنج فیلم را بسازید.

در فهرستهای محلی قرار بگیرید

به دست آوردن استناد از فهرستهای مشاغل محلی مانند Yelp و Merchant Circle می تواند ابزاری قدرتمند برای در معرض دید و ترافیک باشد. لیست فهرست ها را در قسمت منابع محلی seo مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات شما صحیح است و قالب بندی یکسان را در همه مکان ها حفظ کنید.

نظر خواهی کنید

نترسید که از مشتریان سؤال کنید. برای بازدیدهای برگشتی به دفتر خود انگیزه و تخفیف ویژه ای ارائه دهید. همچنین می توانید کارت پستال یا کارت ویزیت را در نامه های فاکتور دفتر خود اضافه کنید و از مشتریان بخواهید بازدید را بررسی کنند و در مورد تجربه صحبت کنند.

با این حال، ناخواسته با درخواست از همه دوستان خود در یک هفته این سیستم را اسپم نکنید. همچنین باید از دفتر Better Business Bureau، اتاق بازرگانی محلی و دایرکتوریهای برتر محلی نیز منابع دریافت کنید.

تعداد بازدید: 1770
نویسنده: هانیه سهرابی
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification