ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
بکلینک گرفتن از طریق کامنت گذاری در سایت

ساختن بک لینک برای سئو اهمیت زیادی دارد روش های زیادی برای ساخت بک لینک وجود دارد که بعضی از آنها امروزه منسوخ شده است و بعضی دیگر نیز بی تاثیر یا دارای اثر منفی برای سایت است. دلایل آن هم پیشرفت الگوریتم پاندای گوگل در شناسایی روش های تقلبی است. یکی از روش های قدیمی که هم اکنون هم مورد استفاده سئوکارها می باشد، ایجاد بکلینک از طریق فرم های نظر دهی در زیر مطالب و پست های یک صفحه از سایت است.

بک لینک از طریق کامنت

سایت ها و وبلاگ ها معمولا انتهای هر صفحه فرمی برای درج نظر یا کامنت دارند که مشخصات نام، ایمیل، آدرس وبسایت و نظر را از کاربر می گیرند. نکته مهم و با ارزش همان آدرس وبسایت است که می تواند باعث ساخت لینک ِ follow و مستفیم به سایت مورد نظر ما شود. بعضی سایت ها عبارت لینک را خودشان تعیین می کنند و بعضی دیگر همان نامی که ما وارد کرده ایم را برای لینک در نظر می گیرند که این بهترین حالت و ایده آل می باشد. معمولا داخل متنِ نظردهی، نمی توان لینک گذاشت و اگر با کد Html لینک را وارد  و فرم را submit کنید، پس از ارسال فرم در سمت سرور، توسط دستور strip-tags حذف می شود. بعضی سایت ها نظر را بعد از تایید نشان می دهند. در این صورت سعی کنید متن با ارزش باشد و صرفا عبارات کوتاهی مانند tx،good، thank you و ... نباشد.

به هرحال هنوز استفاده از این تکنیک همچنان کارایی دارد و اگر وب سایتهایی که برای کامنت گذاری انتخاب می کنید دارای ارتباط موضوعی با سایت مقصد باشند می تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند.

همچنین اگر صفحه ای که در آن کامنت گذاشته می شود دارای Page Authority بالایی باشد به بهبود عدد Domain Authority کمک می کند. همچنین تلاش کنید زبان وبسایتی که درآن کامنت می گذارید با زبان وبسایت مبدا یکی باشد. کامنت گذاشتن در یک وبسایت ژاپنی برای یک وبسایت فارسی کار بیهوده ای است. بعد از کامنت گذاری می توانید از طریق ابزار webmaster tools وضعیت آن را مشاهده کنید.

 

تعداد بازدید: 1459
3.3/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification