ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
توقف کارکردن تند تند در عوض یک وبسایت بزرگ

با گذشت سالها، من با کارآفرینان زیادی روبرو شده ام که سعی در طراحی وب سایت های خود و کارآفرینان زیادی دیگری را داشته اند که نسبت به قیمت طراحی سایت نگران هستند. و این برای من خوب و عالی نیست.

اگر به دنبال راه اندازی یا رشد هرگونه تجارت الکترونیکی در سال 2015 هستید، طراحی وب سایت زیبا یک ضرورت است.

شما یک استارتاپ هستید و بودجه محدودی دارید و یا یک کارآفرین هستید که می خواهید خودتان یک سری از کار ها را انجام دهید و این بسیار تحسین برانگیز است اما اگر یک تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اید و تمایلی به سرمایه گذاری در وب سایت ندارید، بهتر است که هرگز تجارت خود را راه اندازی نکنید.

شما یک حضور واحد دارید

به جای وب سایت، فرض کنید شما یک فروشگاه لباس جدید را افتتاح می کنید. از آنجا که شرکتتان یک شرکت نوپا است، احتمالاً فروشگاه کوچکی است و بودجه مصرفی برای ساخت آن زیاد نخواهد بود. اما در کل باید برای نقاشی، کفپوش، چراغ، قفسه، نمایشگر، مانکن، سیستم POS، سیستم موجودی و لوازم فروشگاه هزینه هایی را پرداخت کنید. اما حتی بعد از هزینه کردن 100،000 دلار، هنوز هم کم و کسری دارید.

اگر در حال طراحی سایت تجارت الکترونیکی هستید، مشتریان را متفاوت ببینید. آنها شما را تنها در دنیای آنلاین مشاهده می کنند. آنها نمی خواهند به این فکر کنند که فروشگاه میسی در این مرحله چگونه است. آنها macys.com را با وب سایت شما مقایسه می کنند.

بنابراین داشتن و طراحی وب سایت زیبا و کاملاً توانمند به چه معنی است؟

بهترین مکان برای شروع طراحی سایت (چه از نظر زیبایی شناختی و چه به عنوان ابزار)، جستجو کردن در وب برای پیدا کردن رقبا است. ببینید سایتهای آنها چه شکلی است؟ از طراحی آنها چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ چه چیزی راجع به طراحی آنها را دوست دارید؟. بعد از آن به سایت های خارج از رقابت خود بپردازید. از دیدگاه طراح سایت به دنبال هر چیزی باشید که تازه یا بی نظیر به نظر برسد.

پس از اینکه طرح مورد نظر را پیدا کردید، مطمئن شوید که عکس های محصول شما به صورت حرفه ای گرفته شده است. هر مقاله ای را که تاکنون خوانده ام، این مسئله را تأیید می کند که هرچه عکس محصول بهتر باشد، نرخ تبدیل بالاتر می رود.  و اگر عکاسی از محصول ضعیف و بی کیفیت باشد نرخ بازده محصولات و برند شما پایین می آید. پس به خودتان لطف کنید و یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که رقبای خود را مجدداً مورد بررسی قرار دهیم و قابلیت پمپاژ آنها را نیز آزمایش کنیم، پس وانمود کنید که شما مصرف کننده هستید. آیا مقالاتشان معنی دارند؟ آیا ویژگی های خاصی که دوستش دارید در آن وجود دارد؟ آیا از چیزی در آن متنفرید؟ آیا می خواهید یک ویژگی خاص برای خرید آنلاین داشته باشد؟

 

یک مثال عالی: چیزی که من هنگام راه اندازی مجدد سایت The Tie Bar در سال 2004 روی آن ساخته بودم. من همیشه سخت ترین زمان را برای خرید پیوندها به شخصه انجام داده ام بدون اینکه ببینم چگونه این پیراهن ها با یک پیراهن یا کت و شلوار دیگر خاص به نظر می رسد زیرا این مشکل در سایت حل نمی شود.

بنابراین در The Tie Bar، یک ویژگی را در سایت ایجاد کردیم که به مشتریان این امکان را می داد تا اتصالاتمان را در پس زمینه رایج ترین پیراهن ها و لباس های رنگی و طرح دار را قرار دهند. در سال 2004، این یک مفهوم جدید بود و پیشنهادات و نظرات بسیاری را در مطبوعات برای ما به ارمغان آورد. و تمام کاری که من کردم این بود که یک نقطه ضعف را در خرید آنلاین برای پیوندها کشف کردم و سعی کردم آن را برطرف کنم.

بنابراین هنگام ساخت و طراحی وب سایت خود، از ویژگی های مورد علاقه خود و دیگران اطمینان حاصل کنید و ویژگی هایی که دوست ندارید را حذف کنید و یا اگر می توانید یک افزونه خلاق به سایت خود اضافه کنید که از همه مهم تر است.

 

تلفن همراه

آخرین نکته ای که بیان خواهم کرد موضوع سازگاری سایت با تلفن های همراه است که در اکثر سایتها این امکان پوشش داده شده است، بنابراین مطمئن شوید که سایت شما سازگار با موبایل است.

من شما را با آماری که در همه جا وجود دارد خسته نخواهم کرد اما کافی است که بگوییم اگر وب سایت شما به خوبی در تلفن های همراه مشاهده نشود، باید وقت خود را صرف سرمایه گذاری در زیبایی و طراحی جدید و کاملاً توانمند خود کنید.

تعداد بازدید: 1458
4.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification