ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
در یک وب سایت عالی سرمایه گذاری کنید

شاید شخصی را ببینید که توسط یکی از بستگان تازه کاری در خوابگاه اقدام به طراحی وب سایت کند. یا مقالاتی را در مورد نحوه طراحی سایت خود در سه مرحله آسان می خوانید. بنابراین، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید اینست که طراحی وبسایت انجام شود، درست است؟

اشتباه.

با گذشت سال ها، من با کارآفرینان زیادی روبرو شده ام که سعی در طراحی وبسایت های خود و کارآفرینان زیادی دارند که نسبت به قیمت طراحی و ساخت یک وب سایت عالی نگران هستند.

اگر به دنبال راه اندازی یا رشد هرگونه تجارت الکترونیکی هستید، ساختن یک وب سایت زیبا با طراحی عالی و کاملاً توانمند یک ضرورت است.

این موضوع قابل درک است که شما یک استارتاپ هستید و بودجه محدودی دارید. شما یک کارآفرین هستید که می خواهید خودتان یثک سری از کارها را انجام دهید و این مموضوع بسیار تحسین برانگیز است اما اگر یک تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اید و تمایلی به سرمایه گذاری در وب سایت ندارید، بهتر است که هرگز تجارت خود را راه اندازی نکنید.

فرض کنید به جای وب سایت، یک فروشگاه لباس دارید. از آنجا که شما یک شرکت نوپا هستید، احتمالاً فروشگاه تان کوچک است. بودجه شما برای ساخت آن زیاد نخواهد بود. اما حداقل باید هزینه رنگ، کفپوش، چراغها، قفسه ها، نمایشگرها، مانکن ها، سیستم POS، سیستم موجودی و چند لوازم جانبی دیگر را پرداخت کنید. حتی با یک اجاره کوتاه مدت یک ساله برای فضای خرده فروشی، مهم نیست که در کجا آن را باز کنید، شما هنوز هم به دنبال 100000 دلار برای پوشش حضور جسمی خود هستید و حتی بعد از پرداختن 100000 دلار باز ه در مقابل دیگر رقبا، رنگ پریدگی دارید.

اما اگر در طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیکی هستید، مشتریان شما را متفاوت می بینند. آنها شما را در دنیای آنلاین نیز مشاهده می کنند. آنها نمی خواهند به این فکر کنند که فروشگاه میسی در محله آنها چگونه است. آنها macys.com را با وب سایت شما مقایسه می کنند.

خب اکنون در این رقابت شانس بسیار بهتری دارید.

در حالی که هزینه یک توسعه دهنده خوب متفاوت است، هزینه طراحی یک وب سایت زیبا و کاملاً عالی، حداکثر بین 7000 تا 20،000 دلار می باشد. اکنون آن را با 100000 دلار هزینه ای که برای فروشگاه حضوری خرج کرده اید مقایسه کنید. هنوز هم تجارت الکترونیک با طراحی سایت موفق است. بنابراین چرا چند دلار هزینه نمی کنید و یک وب سایت kick-ass ایجاد نمی کنید؟

داشتن یک وب سایت زیبا و کاملاً توانمند طراحی شده به چه معنی است؟

بهترین مکان برای شروع هنگام طراحی وب سایت شما (چه از نظر زیبایی شناختی و چه به عنوان ابزار)، پرسه زدن در وب و به دنبال رقبای خود گشتن است. سایت های آنها چه شکلی هستند؟ از طراحی آنها چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ چه چیزی راجع به طراحی آنها را دوست ندارید؟

اکنون به سایت های خارج از رقابت خود بپردازید. از دیدگاه طراحی به دنبال هر چیزی باشید که تازه یا بی نظیر به نظر برسد. بنابراین بعد از اینکه طرح را فهمیدید، مطمئن شوید که عکس های محصول شما به صورت حرفه ای گرفته شده است. هر تحقیق که تاکنون خوانده ام، تأیید می کند که هرچه عکس محصول شما بهتر باشد، نرخ تبدیل بالاتر می رود. عکاسی ضعیف، نام تجاری شما را تحت تأثیر قرار می دهد. به خودتان لطف کنید و یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که رقبای خود را مجدداً مورد بررسی قرار دهیم و قابلیت پمپاژ آنها را نیز آزمایش کنیم. وانمود کنید که شما مصرف کننده هستید. آیا مقولات معنی دارند؟ آیا ویژگی های خاصی که دوستش دارید وجود دارد؟ آیا از چیز خاصی متنفر شدید؟ آیا آرزو می کنید این یک ویژگی خاص برای ایجاد فاصله بین خرید حضوری در مقابل خرید آنلاین داشته باشد؟

هنگام طراحی سایت خود، از ویژگی های مورد علاقه خود و دیگران اطمینان حاصل کنید و ویژگی هایی را که دوست ندارید حذف کنید و اگر می توانید یک افزونه خلاق به سایت بیاورید.

سازگاری با تلفن همراه

آخرین نکته ای که قابل ذکر می باشد، نکته قابلیت استفاده در تلفن همراه است که با این کار سایت شما در یک میلیون مکان دیگر پوشش داده می شود. پس فقط مطمئن شوید که سایت شما سازگار با موبایل است.

من شما را با آماری که در همه جا وجود دارد خسته نخواهم کرد اما کافی است که بگوییم اگر وب سایت شما به خوبی به یک تجربه آسان و جذاب موبایل تبدیل نشود، شما در حال اتلاف وقت خود برای سرمایه گذاری در زیبایی و طراحی جدید و کاملاً توانمند هستید.َ

 

تعداد بازدید: 842
نویسنده: هانیه سهرابی
3.8/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification