ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
طراحی مجدد وب سایت در سال 2015 و پاسخ به این 4 سوال

هر صاحب شغل و کسب و کاری که وب سایت شرکت خود را مجدداً طراحی کرده باشد به شما می گوید: این به خاطر ضعف آن نیست. اگر شما در وبسایتتان برای جذب سهامداران مهم تلاش می کنید، یا این سوال را از خود می پرسید که چگونه پولتان را به بهترین وجه سرمایه گذاری کنید، یا به این فکر هستید که چرا کسی کاملاً چشم انداز شما را پیدا نمی کند، طراحی وب سایت به صورتت مجدد می تواند یکی از بزرگترین چالش هایی باشد که هنگام بازاریابی مشاغل خود با آن روبرو هستید.

اما لازم نیست.

هنگامی که سؤالهای صحیح از get-go می پرسید، می توانید در دراز مدت باعث به صرفه جویی در وقت و سود بیشتر برسید. از آنجا که به سال 2015 می رویم، در این قسمت به چهار مورد از مهم ترین چیزهایی که قبل از شروع کار باید مورد توجه قرار گیرند اشاره می کنیم.

هدف وب سایت جدید چیست؟

قبل از شروع طراحی وبسایت به صورت مجدد، مهم است که در مورد محتوای خود به صورت استراتژیک فکر کنید، بنابراین در مورد آنچه می خواهید سایت جدید به دست آورد، شفاف باشید. آیا شما می خواهید مردم محصولاتتان را خریداری کنند؟ پس برنامه را پر کنید و در یک خبرنامه مشترک شوید.

هرچه واضح تر بدانید که دقیقاً چه می خواهید و چه چز هایی را می توانید در اختیار کاربران قرار دهید، اگر اطلاعات سایت (که همان نقشه یا چارچوب سایت است) را طراحی و معماری  کنید، کار آسان تر خواهد بود و رضایت شما و کاربرانتان از نتایج بیشتر خواهد بود.

با سایت کار نمی کند یا درست کار نمی کند؟

قبل از شروع کار، وب سایت موجود خود را ارزیابی کنید که می خواهید چه چیزی هایی را از آن نگه دارید و چه چیزهایی را حذف کنید. آیا شما نظرات و انتقادات متفاوتی از مشتریان یا سایر بازدید کنندگان سایت می شنوید؟ آیا می توانید از Google Analytics اطلاعاتی بدست آورید؟

به عنوان مثال، اگر بازدید کنندگان سایت، به یک سری از صفحان آن علاقه ای نشان نمیدهند و می خواهند آن صفحه را ترک کنند، بررسی کنید که چه عناصر یا محتوائی در سایت قرار دهید که باعث شود علاقه و نظر آنها را جلب کند. اگر متوجه شدید که کاربران به یک نقطه خاص از سایت که در حال حاضر به هر جایی منجر نمی شود، رفته و کلیک می کنند، شاید منطقی باشد که پیوندی را برای "یادگیری بیشتر" به آن نقطه از سایت اضافه کنید.

کورت شواب، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس دیجیتال Blue Water می گوید: "تصمیم گیری در مورد داده ها به جای احساسات مهم است".

آیا من در حال حاضر از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنم و اگر چنین است، چگونه برای من کار می کند؟

طراحی وب سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) در سالهای اخیر بسیار سخت شده است. CMS های معروف مانند Wordpress ، Drupal و Joomla به شما این امکان را می دهد که بدون اطلاع از نحوه کد گذاری، محتوای وب سایت را به راحتی بروزرسانی کنید (بنابراین نیازی نیست که به طور کامل کار را به یک توسعه دهنده بسپارید).

اگر در حال حاضر از CMS استفاده نمی کنید، باید کاملا بی نقص یک مورد را در سایت جدید وارد کنید. اگر از قبل دارای CMS هستید، وقت بگذارید تا بررسی کنید که آیا این برای شما کار می کند یا تمام نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. اگر اینگونه نباشد، پس باید از سایر سیستمهای مدیریت محتوا که در بازار است استفاده کنید.

آیا این کار را باید در خانه انجام دهم یا برون سپاری؟

هنگامی که فکر می کنید طراحی مجدد داخلی را در مقابل استخدام یک طراح سایت یا صاحب آن حرفه انجام دهید، مهم است که میزان تعهد مورد نظر را درک کنید و صادقانه ارزیابی کنید که آیا این بهترین استفاده از منابع شما است یا خیر. این امر می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید با انجام طراحی سایت به صورت مجدد در خانه کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید با این کار ممکن است از ارزش سایت یا جذابیت آن کم شود.

شواب می گوید: "اگر تصمیم به ماندن در خانه دارید، به منابع داخلی خود نگاهی بیندازید." برای طراحی مجدد سایت به صورت موفق، به یک تیم 360 درجه که شامل فردی با تخصص در بازاریابی آنلاین، نویسنده نسخه برداری، یک طراح سایت، یک توسعه دهنده و یک مدیر پروژه برای موفقیت است، احتیاج دارید .

تعداد بازدید: 1501
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification