ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
طراحی وب سایت پاسخگو یا برنامه تلفن همراه

فرق انتخاب بین یک وب سایت پاسخگو یا یک برنامه کاربردی بیشتر یک تماس تجاری است تا اینکه به توانایی های فنی آنچه که هر پلتفرم ارائه می دهد، باشد. دلیل این امر این است که همان مجموعه مشتریانی که از طریق دسک تاپ به سایت دسترسی پیدا می کنند می توانند با استفاده از تلفن های هوشمند نیز با برند شما ارتباط برقرار می کنند.

برای شرکت ها، برنامه ها رسانه دیگری است که دقیقاً مانند یک وب سایت یا یک تبلیغ، به مشتری دسترسی پیدا می کنند. هیچ بحثی در موردی در مقابل دیگری الویت ندارد. واقعیت این است که شما به هردوی آن نیاز دارید تا مشتریان زیاد تری به سایت مراجعه کنند. این برنامه می تواند مشتریان را درگیر سایت کند و برای کسب اطلاعات بیشتر به برند شما باز می گردند.

اگرچه، می توانید مواردی را انتخاب کنید که به جای هر دو در زمان های مختلف، در یک یک زمان استفاده شود.

ساختن یک محصول پلتفرم اولیه: اگر مشاغل غیرتکنولوژیکی دارید که از طریق فناوری مانند AirBnB وUber  تحویل داده می شود، می تواند انتخاب سختی باشد که آیا ابتدا باید به وب سایت مراجعه کنید یا یک برنامه. پاسخ این است که باید درک شما از مخاطبان هدف شما باشد.

فکر می کنید چقدر می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید؟ آنها در حال حاضر چگونه وظایفی را که می خواهید ساده سازی کنند انجام می دهند؟ این امر به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا محصول شما از اولویت وب یا یک استراتژی تلفن همراه برخوردار است یا خیر.

البته، مگر در مواردی که شما در حال ساختن یک ابزار بهره وری یا پرفایده هستید که ماهیت آن در حال انجام است مانند برنامه لیست کارها، یا در مواردی که برای کارکردن برنامه نیاز به اتصال اینترنت ندارید.

حتی اگر از ابتدا می خواستید یک سکو بسازید، به سادگی نمی توانید دیگری را نادیده بگیرید. بستر دیگر به ارزش افزوده شما تبدیل می شود. نمونه خوب اینستاگرام، که محصولی با موبایل بود که رابط وب پاسخگو خود را در مرحله بعدی ساخته است.

در حال آزمایش با یک سیستم عامل موبایل: سیستم عامل iOS و سپس Android هردو وجود دارد. وقتی مطمئن نیستید که برای اولین بار کدام پلتفرم موبایل را می خواهید بسازید (زیرا برای هر دوی آن ها در یک زمان گرانتر است و روند تکراری را خسته کننده می کند)، یک وب سایت پاسخگو می تواند برای نجات پیدا کند.

طراحی وب سایت پاسخگو هم Android ، iOS و هم سایر کاربران سیستم عامل تلفن همراه را قادر می سازد با یک تجربه مشابه با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند. شما فقط یک بار ساخته می شوید و دسک تاپ و تمام سیستم عامل های تلفن همراه خود را تحت پوشش قرار می دهید. این به شما در اعتبار منبع ترافیک خود کمک می کند.

شما باید محصول خود را با تجزیه و تحلیل های یکپارچه در این مرحله بسازید تا احساس ترافیک از دستگاه های مختلف را بدست آورید. هنگامی که متوجه شدید کدام یک از مشتریان برای دسترسی به وب سایت پاسخگو خود از بیشترین وسایل استفاده می کنند، می توانید یک راه حل ویژه برنامه بومی برای آنها بسازید.

ویترین برند: طراحی سایت خوب برای انتشار اطلاعات حساسیت بیشتری ایجاد می کند، که به مشتریان در مورد برند و پیشنهادات آن می آموزد. یک وب سایت پاسخگو به کشتن دو پرنده با همان سنگ کمک می کند. شما همچنین به Surfer رومیزی و همچنین افرادی که در حال مرور یا تحقیق در مورد آن هستند، توجه می کنید.

در حالی که شما برای یک وب سایت پاسخگو طراحی وب سایت را شروع می کنید، که این گزینه طبیعی برای اطلاع رسانی به مخاطبان مورد نظر خود در مورد برند شماست ، می توانید مشتریان آینده نگر و موجود خود را از طریق یک برنامه تلفن همراه درگیر کنید.

شما می توانید برنامه ای بسازید که ارزش برند شما را تقویت کند، مانند کاری که Coca-Cola با برنامه جالب iOS خود انجام داد. همچنین برنامه هایی مانند برنامه های هواپیمایی یا بانک ها وجود دارند که به شما امکان می دهند کارهای سریع و سریع را انجام دهید.

واقعاً بحثی بین وب سایت پاسخگو و یک برنامه تلفن همراه بومی وجود ندارد. هنگام ساختن یک وب سایت ، باید آن را به صورت موبایل یا رایانه لوحی فعال کنید (پاسخگو). اگر برنامه موبایل ندارید، مخاطبان بالقوه زیادی را از دست می دهید.

 

تعداد بازدید: 1710
نویسنده: هانیه سهرابی
3.0/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification