ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0
مناسب ترین زمان برای به روز رسانی یا طراحی مجدد وبسایت

وقتی نوبت به روزرسانی وب سایت می رسد، یک قاعده را باید در نظر گرفت: هیچ قانونی وجود ندارد. این مطابق گفته کریستین ریگ رئیس گروه خلاق ریگ، گروه طراحی وب سایت در سن دیگو است. ریگس می گوید تصمیم گیری در مورد به روزرسانی یا طراحی وب سایت به صورت مجدد، باید کاملاً به اهداف تجاری و ملاحظات اقتصادی شما بستگی داشته باشد نه اینکه به یک مقطع زمانی سطحی. از او خواستیم که توضیح دهد.

پرسش: چرا وقتی که می توانم ظاهر وب سایت خود را مجدداً طراحی کنم اما آن را بازسازی نکنم؟

پاسخ: عوامل مختلفی می توانند طراحی مجدد را مورد توجه قرار دهند، اما در اینجا چندین مورد وجود دارد که تقریباً همیشه به به روز رسانی نیاز دارند. شما استانداردهای جدید مارک و رنگ را دریافت کرده اید و باید مطمئن شوید ظاهر جدید وب سایت شما گسترش می یابد. نرخ گزاف گویی شما بسیار بالا است، به این معنی که مردم بازدید می کنند اما تعداد معدودی تبدیل می شوند. طراحی سایت به صورت مجدد با فکر های خوب می تواند این مسئله را به هم بپیوندد. تجارت شما رشد کرده است  و خواستار محصولات و خدمات جدید می باشد، ممکن است طراحی وب سایت شما نیاز به بازتاب این تغییر داشته باشد.

 در آخر اینکه، مشتریان از سایت شما شکایت دارند و ادعا می کنند که قدیمی است یا به خوبی کار نمی کند.

پرسش: چه پیشرفت هایی ممکن است از من بخواهد که وب سایت خود را از ابتدا دوباره طراحی کنم؟

پاسخ: مهمترین مورد این است که اگر سایت فعلی شما با صفحه های دستگاه تلفن همراه سازگار نباشد، رفع این مورد یک امر مطلق در دنیای تکنولوژی امروزی است. اگر سایت شما در ابتدا با استفاده از Flash ساخته شده باشد این خواهد بود: iPad و iPhone اپل از Flash پشتیبانی نمی کند. این دلیل کافی برای بازسازی است، اما دلیل دیگری نیز وجود دارد Flash می تواند سایت شما را کند.

هر کسی در شرکت شما باید قادر به یادگیری و استفاده از سیستم مدیریت محتوا  (CMS)برای بروزرسانی سایت باشد. لازم نیست یک برنامه نویس یا یک طراح سایت استخدام کنید تا تغییرات ساده و اصلاحاتی را برایتان انجام دهد. فقظ در امتداد همان خط های ساده از آن  نگه داری کنید.  اگر سایت شما برای بارگذاری طول می کشد، باید باطن آن را دوباره طراحی کنید. دیگر کسی انتظار زیادی ندارد.

پرسش: آیا باید از مشتریان خود دعوت کنم که جزئی از روند طراحی سایت به صورت مجدد باشند؟

پاسخ: بله! نظر و بازخورد مشتری به شما نوعی بینش می دهد که بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند. از آن ها سؤال بپرسید که درباره طرح پیشنهادی شما چه فکر می کنند و آیا برای آنها جذاب است. سپس در مورد مشکلی که قصد حل آن را دارید سؤال کنید و آیا اطلاعاتی که به آنها نیاز دارید و می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید را به راحتی در طراحی جدید یافت می کنند. بعد از راه طراحی مجدد سایت، دوباره از آنها بپرسید که آیا دوست دارند؟ اگر آنها گفتند نه، نگرانی های خود را از طریق پیشرفت های طراحی افزایشی حل کنید.

به طور خلاصه، شما می خواهید رهبری سایت هایی مانند Apple.com و Amazon.com را دنبال کنید، که بندرت بر روی مدل های کامل صورت می گیرد. درعوض، سایتهای آنها با استفاده از یک فرایند تکراری که منجر به اصلاحات تقریباً نامرئی می شوند، دارای مزیت حفظ تجربه کاربری هستند که مشتریان می دانند و دوست دارند، به مرور زمان تکامل یابند.

تعداد بازدید: 834
نویسنده: هانیه سهرابی
2.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification