ساناتک
راهکارهای تخصصی تحت وب
0

نویسندگان چاد بار و آلن ویس در کتاب خود با عنوان "حضور وب در میلیون دلار" راهکارهای تاکتیکی برای ایجاد یک برند و کسب و کار را با استفاده از اینترنت ارائه می دهند. در گزیده زیر، نویسندگان روش های امتحان شده و واقعی را برای تولید محتوای تحریک آمیز، جذاب و اساسی یک وب سایت موفق را توصیف می کنند.

وب سایت شما فقط به صورت چند ثانیه مورد توجه قرار می گیرد. درمورد مقالاتی که خوانده اید، گفتارهایی که شنیده اید، کتابهایی که آغاز کرده اید فکر کنید. قرار گرفتن در معرض اولیه به افراد کمک می کند تا تعیین کنند که آیا می خواهند زمان بیشتری را صرف خواندن، گوش دادن یا دیدن آن متن کنند یا خیر. به سادگی رقابت بسیار زیادی وجود دارد که انتظار می رود مردم بیش از حد سرمایه خود را برای تلاش در غلبه بر مقدمه ای ناچیز سرمایه گذاری کنند.

محتوای تحریک آمیز برای یک شرکت حسابداری ممکن است شامل شش دلیل برای پرداخت مالیات زیاد باشد. یا محتوای تحریک آمیز چگونه به مشتری ها پیشنهاد می دهند تا بیشتر از آنچه که متن شما بیارزد به شما پرداخت کنند.

شما باید در سایت خود چالش و سرگرمی داشته باشید، در حالی که مطالب در سایت شما و به ویژه صفحه اصلی باید به اندازه کافی تحریک آمیز و به یاد ماندنی باشد و بازدید کنندکان به همکارانشان بگویند، "شما باید به این سایت مراجعه کنید."

بیایید برخی از بهترین راه ها برای به دست آوردن ایده های تحریک آمیز مورد نیاز را کشف کنیم:

  • کتاب ها و نشریات مربوط را بخوانید و مطالبی را که خواندید خلاصه کنید و ایده هایی که از آن ها گرفتید را مستند کنید.
  • طوفان مغزی با دیگران. تیمی از مشاوران معتبر را درگیر کنید. بخشی از یک گروه قدرتمند متفکر و مشاوران معتبر، راهی عالی برای بهبود ایده ها و خلاقیت شماست.
  • در توسعه خود سرمایه گذاری کنید. یک ضرب المثل ژاپنی می گوید: "من به چیزی تسلط خواهم یافت، پس خلاقیت خواهد آمد."
  • فرضیات اساسی را زیر سؤال ببرید. این نه تنها در مورد فرضیات شخصی شما است، بلکه در مورد مشاوران شما نیز صدق می کند. شما برای رسیدن به راه حل مناسب، بینش جدیدی به دست می آورید.
  • نگاهی به تضاد بیندازید. در مورد جوانب و منافع یک مفهوم بحث کنید. مشتریان ما را اجیر می کنند که نه تنها با آنها موافقت کنیم بلکه دیدگاه ها و محل های اصلی آنها را برای ارتقاء مشاغل خود زیر سوال ببریم.
  • داستانی ایجاد کنید. استفاده از یک داستان برای انتقال یک مفهوم خاص، ما را وادار می کند تا ایده هایی را برای اثربخشی بیشتر بسازیم.
  • با دیگران مصاحبه کنید. این یک روش فوق العاده برای یادگیری، به دست آوردن ایده های جدید و بهره گیری از بازاریابی مؤثر هنگام تولید محتوای صوتی و تصویری جدید برای وب سایت است.
  • شبکه اجتماعی. هنگام پیوستن به جوامع آنلاین مؤثر و هوشمند، می توانید به سرعت اطلاعاتی را که از شما خواسته می شود و مورد بحث قرار می گیرید، کسب کنید و این که متوجه شوید که چگونه می توانید به دیگران کمک کنید.

از جمله محتوای "ضروری" برای وب سایت شما یک صفحه اصلی است که شامل نتایج مشتری معمولی، حداقل یک توصیف تصویری به علاوه توصیفات متن گردان (در فواصل تقریباً هفت ثانیه) و یک ارزش چشمگیر و جذاب است. قبل از طراحی وبسایت ها باید به این نکته توجه داشته باشید که منوها باید شامل مواردی مانند لیست مشتری، مقالات ، بیوگرافی، اطلاعات تماس، محصولات و خدمات و توضیحات ویدئویی برای ارائه های مختلف باشد. به هر صفحه نگاه متفاوتی دهید.

پس از بررسی احتمالاً هزاران وب سایت در طی این سالها، به این نتیجه رسیدیم که برای موفقیت سازمان شما در اینترنت و طراحی سایت مناسب، باید سه عنصر اصلی محقق شود:

 

  • طرح. طراحی وب سایت شما باید به صورت حرفه ای باشد، جذاب باشد و به راحتی بتواند حرکت کند تا سریع توجه و علاقه مندان را جلب کند. استفاده مناسب از تصاویر و همچنین استفاده از عکس های اکشن از طرف شما برای مشتری هایتان مهم است.
  • محتوا. سایت ها باید روی علایق بازدید کنندگان متمرکز شوند و به این سؤال بپردازند که چه چیزی در آنها وجود دارد و مشاغل و زندگی آنها را چگونه می توان بهبود بخشید. برای تحقق این هدف، باید محتوای قوی در قالب محصولات، خدمات و مالکیت معنوی باشد و در عین حال مدام در حال تکامل باشد.
  • استراتژی و تاکتیک. تعیین کنید که تجارت به چه شکل است، چگونه باید خود را به صورت آنلاین قرار داد و چه مؤلفه های اینترنتی ای برای موفقیت کسب و کار ضروری است. تصمیم بگیرید که چگونه باید با مشتریان ارتباط برقرار کنید: آیا محصولاتی خریداری می کنند، مقاله می خوانند، در خبرنامه مشترک می شوند، از طریق وبلاگ ها و انجمن های آنلاین ارتباط برقرار می کنند؟

 

اگر هیچ یک از این سه مورد انجا نشود، از اثربخشی سایت شما کاسته می شود. به عنوان مثال سایتی که به خوبی با محتوای عالی طراحی شده باشد اما استراتژی و تاکتیک مشخصی نداشته باشد مانند رانندگی یک ماشین عالی بدون سیستم GPS یا نقشه موثر است. تعجب خواهید کرد که چرا به مقصد خود نمی رسیدید. اگر از محتوای عالی و استراتژی ها و تاکتیکهای مؤثر و طراحی و ناوبری ضعیف برخوردار هستید، بازدید کنندگان مرورگرهای خود را می بندند یا دکمه برگشت را فشار می دهند تا به سایت قبلی خود بروند.

برای برچسب زدن و شناسایی تک تک موارد تلاش نکنید. روی مواردی که مهمترین اعتبار شما هستند، تمرکز کنید. از وسیله ای مانند Google Alerts استفاده کنید تا به شما اطلاع دهد که چگونه درک و تشخیص داده می شوید. اگر موقعیت یابی شما برای موضوعاتی است که فقط به ارزش واقعی شما وابسته هستند، آنچه را که تأکید می کنید تغییر دهید.

 

تعداد بازدید: 904
نویسنده: هانیه سهرابی
3.5/5 (4 رای)
20 راه برای افزایش سریع نرخ تبدیل وب سایتنحوه ایجاد و طراحی وب سایت شخصی4 راه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت3 ابزار ساده برای طراحی سریع وب سایت4 مورد محتوایی برای انتشار در وب سایت جهت جلب توجه
ارسال نظر
verification